Nog ff voor Anja. Ik ben zelf ook groot. Ong. 1.80 schat ik.
Heb net op Online gereden. Hij was helemaal maf. Blij dat ik geen sporen aan had, want bij de minste druk schudde hij giftig met zijn hoofd en dan zat hij al in de galop. Maf beest Nog even een paar sprongetjes met hem gedaan, maar toen knapte alweer het borsttuig.
Daarna ff op Ienie gezeten, maar Bitwise heeft haar al na een paar minuten overgenomen omdat hij ook nog met haar wilde springen en het werd al bijna donker.
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe goed Hare Majesteit kan springen!
Uhm.. ben een beetje heel erg vroeg.. maar wie gaan er in 2006 naar texelweekend.. (kan ik dat hier vragen, of moet dat in een ander topic)? Dan zie ik jullie misschien wel!
Maar we kunnen er bij Wedstrijden wel alvast een apart topic over openen, kunnen we kijken of we nog wat mensen kunnen overhalen, of kun je je al niet meer opgeven?
Wat ik je nog vragen wilde, jij ging toch wel eens met crossers mee, ben je vorig jaar ook op SGW Vlietland geweest? Want wij hadden deelnemers van texel, die belden nog of ze later mochten starten omdat ze het anders niet gingen redden met de eerste boot
Springfoto's komen mss nog wel een keer. Ik vond het vandaag al jammer dat ik de camera niet bij me had. Bitwise kan zelf niet zien hoe super HM springt, omdat hij er zelf op zit. Maar hij merkt het wel, want ze maakt zulke wappers.
Als het weer morgen meezit gaan we lekker met Online en IenieMienie naar Ysselsteyn wat crosshindernisjes doen. Dan kan ik dus geen foto's maken.
Ik heb ook weer eens wat met mijn computer Hebben jullie enig idee hoe het zou kunnen komen dat ik opeens 3x moet klikken als ik een venster wil openen wat al in het balkje onderin staat Ik snap er niks van maar opeens moet ik drie keer klikken
Sam vond het op de boot best wel eng.. Hij stond heel paniekerig te klauwen en herrie te maken, hij vond de geluiden volgens mij echt heel eng. Er stonden ook nog eens allemaal auto's waarvan de mensen hun alarm niet hadden afgezet en die maakte het allemaal nog wat erger.. Op de terugweg stond hij bij de pony van kimdepim in de trailer en toen ging het gelukkig al een stukje beter