Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ipv 20min doe ik er nu bij vlot verkeer 40-45min over. Zit niks anders op dan komend jaar ergens volpension te gaan staan vrees ik. Want moet die routes ook hebben om naar mijn zomerweide te gaan.
Valt mee, maar 'k moet de druk erop houden dat ik mij niet te hard op mijn gemak voel.

haha Het Zal in elk geval wel de moeite zijn denk ik :p De mijn doet dat niet ze :p
Ik gok ook op een bodyprotector, maar aangezien je al ene hebt met airjacket lijkt me dat nogal zot. Ofwel was dat crossmutske vragen gewoon een afleidingsmaneuver.
Eerst maar eens de 2 komende jumpings afwachten, maar ik vrees dat Mechelen nu niet echt meer haalbaar is.
Niet fijn voor het vertrouwen... Verzorg je maar goed! Zou je niet evt paard kunnen lenen die makkelijk 1m20 aankan op mechelen?
Bloedonderzoek was zeer goed. Waarden die in de winter snel tekorten krijgen (Vit E, Selenium, ...) zelfs aan de hogere kant. Dus moet sowieso geen supplementen bij krijgen.
Hij heeft voorlopig genoeg met zijn voordrooghooi, basiskorrel en af en toe slobber en ander verwennerij.
Geen genade meer bij het werken binnenkort.
Ben te braafjes aan het trainen, spieren mogen meer aan het werk gezet worden. Maarja heb nog geen enkele winter een paard gehad zonder tekorten, dusja overbezorgd.
Shuddy was een medische miserie en vorige winter had Luxor nog tekorten in de nasleep van zijn verwaarlozing. Nu niet meer.
nochtans gisteren nog op de wei gestaan. Maar elk lawaaitje was er teveel aan. Maar ergens ben ik wel blij dat ze haar goed in haar vel voelt! M'n hand doet wel weer heel veel pijn van haar onder controle te moeten houden... dus nu een beetje ijs erop! Kben er zelfs vangevallen toen ze een smerige bok gaf! Ze begon dan rond te crossen en ik dacht alleen maar: 'oneee Rubi je pees'. Kdacht echt dat het voor een kwartier ging zijn... maar toen ik haar riep kwam ze na 1 toertje al pal voor m'n neus staan. Flinke meid!
Een reden dat ze geen pijn hebben en zich inderdaad goed voelen.

hopelijk telkens zonder pijn