Gaat het met jou ook goed?
Vanavond veulen wassen en invlechten, we hebben 1 keer geoefend maar wat een draak is het.
Hopen dat het vanavond iets makkelijker gaat!! Morgen is de voorkeuring volgens mij. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hopen dat het vanavond iets makkelijker gaat!! Morgen is de voorkeuring volgens mij.

Zal nog stil en saai worden zonder de kleine in huis.
Hij was ook heeeel erg heet, bokte een paar keer in de galop en was niet helemaal controleerbaar naar de sprong toe. Ik denk dat ik maar een paar keer mooi uitgekomen ben en hij heeft heel veel nét even aangeraakt. Wel fijn af kunnen sluiten en we hebben allebei flink lol gehad. Na het ponykamp maar eens een lesje nemen en daarna een keertje naar Rob voor een rustig lesje.
Zit ook nog met die langstudeersboete en dat weten ze. Dit had ze me net zo goed kunnen zeggen toen ik 1,5 week terug na mijn examen mailde. Op dit nieuws had ik geen 1,5 week moeten wachten.. 
Sannnn schreef:Hoezo ben je ineens amper in het topic Mo?
Citaat:Nou, ik heb bericht van school. En wat voor... Krijg dezelfde examinator en ik moet het gewoon nogmaals doen. Gaat het me dan weer niet lukken zullen we wel kijken wat we doen, ze weet zo anders niet wat ze er aan kan doen. Ik moet dus Wim (die examinator) mailen over hoe of wat. Maar waarschijnlijk zal hij in de vakantie niet reageren zegt ze er al bij...
Kortom &%$#%$ school.Zit ook nog met die langstudeersboete en dat weten ze. Dit had ze me net zo goed kunnen zeggen toen ik 1,5 week terug na mijn examen mailde. Op dit nieuws had ik geen 1,5 week moeten wachten..
En ik kreeg gelijk een hele update over van alles en nog wat. Hebben gewoon gezellig gekletst. Ben helemaal verbouwereerd.
. Dus maar omgeruild voor een harry's horse driepunts die ze al had.