[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:28

Ik had het niet door. :o Anders had ik idd afgegroet.

Nu ben ik aan het twijfelen over M'bergen. Dat gaat wel goed, maar springen dus heel wisselvallig. heb dan het idee dat ik beter kan gaan springen eigenlijk. Wat denken jullie?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:29

Gewoon gaan crossen Margriet!
Springen wordt vanzelf beter en crossen vinden jullie beide heerlijk om te doen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:30

ik zal gewoon naar mb gaan, gewoon een lekker rondje springen op 90cm.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:31

Margriet balen dat je weer op -1 staat

Over grote paarden met kleine mensen. Ik ben zelf 1.70 maar ik sta erg goed op grote paarden. Ik heb paarden gereden tussen de 1.80 en 1.92 en nooit stond het van groot paard waar ga je met dat kleine mens naartoe. Ferrose haalt de 1.80 ook, van de week werd ze op 1.85 geschat maar ik denk niet dat ze daar in de buurt komt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:33

_lautje_ schreef:
Gewoon gaan crossen Margriet!
Springen wordt vanzelf beter en crossen vinden jullie beide heerlijk om te doen!

Klopt! Maar daarbij komt dus dat W ook weg gaat. En waarschijnlijjk al in Juli. Dus dan heb ik geen tijd meer om het springen goed te krijgen. Aankomend weekend heeft hij vrij omdat we de laatste maand al vaak genoeg weg zijn geweest. Dan dus MB en dan is het dus nog een gat..... Moeilijk en irri. Ik wil helemaal niet dat hij weg gaat en helemaal niet als ik het niet zo goed afsluit zeg maar....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:35

Is hij zeker teweten verkocht?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:36

Nee nog niet, maar wel interesse en genoeg weten hoe hij springt zeg maar....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:36

Ik ben vreselijk verbrand in mijn gezicht vandaag -O-
Ka met schimpie aangemoedigd vandaag. Wat een gaaf beest is dat! Daarna Lau en Eef nog gesupporterd.
Margriet, ik dacht dat het 16 strafpunten sowieso verlies was :o
Corien is vergeten haar stoute schoenen aan te doen :P
Margriet, ik zou idd gewoon naar MB toe gaan!

Ii ben 1.68. Eerste beest was krap 1.60, tweede 1.74. Geef mij maar een kleine donder :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:38

als je nog zo kort hebt zal ik vooral leuke dingen gaan doen, crossen dus!
Maar ik kan me wel voorstellen dat je ook graag het springen fijn wil afsluiten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:57

Margriet, ik zou ook voor het crossen kiezen. Jammer dat het springen zo wisselvallig gaat, filmpje ziet er toch prima uit!
Balen van je knie Lau, echt niet fijn.
Mo, kun je wel praten en lachen of trekt je gezicht dan vreselijk. Verbrandt zijn is echt niet lekker.
Snoek, ik weet wie je bedoelt; publieksg**l noem ik het. En ze moet wat kleinere meisjes op die pony's zetten. Deze zijn echt te groot.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:03

Ik heb nog steeds last van mijn schenenvan het verbranden :=
Mo lekker gesuppord dus!
Ja ik wil niet pusherig over komen :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:10

hahaha Sim ik heb even flink gepuzzeld wat er op de .. moest staan :D Maar zij kan dit toch ook lezen??

Verbranden doet zooo zeer. Gelukkig is mijn vel er nu bijna af. Maar weet wat je door maakt. Doet echt zeer.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:11

muts_marijke schreef:
hahaha Sim ik heb even flink gepuzzeld wat er op de .. moest staan :D Maar zij kan dit toch ook lezen??

En? Ben je er inmiddels achter? :D
Ja, zij kan dit ook lezen, maar ik houd er niet zo van om dingen stiekum te zeggen. Ben liever recht voor z'n raap. Weten mensen iig wat ze aan me hebben. 8-)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:12

ik hou ook van recht voor z'n raap, helaas weet niet iedereen dat altijd te waarderen....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:14

bvw schreef:
ik hou ook van recht voor z'n raap, helaas weet niet iedereen dat altijd te waarderen....

Recht voor zijn raap en afzeiken zijn natuurlijk 2 heel verschillende dingen. Ik zeg gewoon wat ik vind, maar probeer het wel op een normale manier te doen. Dat wordt zeker niet altijd gewaardeerd, maar ja, je kunt nou eenmaal niet met iedereen vriendjes zijn (wil ik niet eens :D ).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:15

jeps ik weet nu de letters van de .. :D
Ja ik hou er ook wel van als mensen dingen recht voor de raap zeggen. Maar vind snel iets sneu voor de ander.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:16

Recht voor zijn raap heb ik geen probleem mee, het moet alleen niet afzeiken worden, daar heb ik een hekel aan. Daarnaast staan sommige mensen onder en boven de wet en als je daar commentaar op geeft krijg je een hele clan volgelingen kado, dus dan is wegklikken en niet reageren de beste optie ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:17

Als je het op een normale manier zegt, hoeft het toch niet sneu te zijn Marijke? We zijn toch geen mietjes en kunnen wel wat hebben toch? En is diegene het niet eens met wat je zegt kan diegene zonodig altijd een weerwoord geven zodat je in discussie kunt gaan.
Roos, dat is zeker hier op bokt het geval ja!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:20

Meestal heb je meer aan de waarheid ook al is die niet altijd even leuk. Tactiek is dan het toverwoord ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:21

Moet uiterlijk morgen een blad inleveren voor een boek voorde trouwerij van mijn zusje en ben nog steeds inspiratieloos :o weet eerlijk gezegd niet eens waar ik dat vel gelaten heb Ga douchen en te bed, wie weet heb ik morgen een super idee, maar vrees het ergste.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:21

Das waar Sim. :) En afzeiken is nog altijd wat anders.
Maar vind het wel sneu als zij helemaal trots der foto's plaatst en dan hier mee leest en dit zou lezen. Dan is het nog niet echt recht voor de raap. Maar inderdaad we zijn geen mietjes!

Ja met die volgelingen is me ook al eens opgevallen hier Roos.. Vreselijk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:25

muts_marijke schreef:
Das waar Sim. :) En afzeiken is nog altijd wat anders.
Maar vind het wel sneu als zij helemaal trots der foto's plaatst en dan hier mee leest en dit zou lezen. Dan is het nog niet echt recht voor de raap. Maar inderdaad we zijn geen mietjes!

Daar heb je gelijk in, maar ik kan niet hypocriet zijn. Ik ben geen persoon die het een denkt en het ander zegt, al is het nu dan niet in haar eigen topic (die bekijk ik niet eens meer). Maar hier op bokt is het echt erg; je kunt niets "negatiefs" (al is het op een tactische wijze) zeggen, want dan is de persoon in kwestie gelijk op de teentjes getrapt. Tegenwoordig mag je alleen maar veren in de reet van een ander steken, ander commentaar is niet gewenst.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:27

Klopt helemaal Sim. Komt denk ik ook omdat je het leest, is altijd anders wanneer je iemand aan kijkt en het met een glimlach zegt of het met een sneer zegt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:30

Zeker, het getypte woord is moeilijker en op meerdere manieren te interpreteren, net als de bedoeling die je hebt met het plaatsen van een bepaalde smiley. De knipoog-smiley is daar een goed voorbeeld van; die kun je negatief (knipoog is kleinerend bedoeld) of positief (knipoog is als grapje bedoeld) opvatten. Maar ik ben wel van mening dat als je je woorden goed kiest, het toch kunt laten over komen zoals je bedoelt.
Maar sommige mensen vatten alles op als kritiek en kunnen er ook helemaal niet tegen en schieten gelijk in de verdediging of aanval.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:36

:wave:

Heb braaf meegelezen hier en net ook veel reacties op jullie avonturen getypt, maar helaas net op iets verkeerd gedrukt voordat ik het kon plaatsen.

Hier gister een dag gehad om snel te vergeten. In het land een knal van Woll gekregen die ik met mijn arm afweerde en daar dus een hoef tegenaan gekregen. Auw ;( Ze bokte en ik stond net op de verkeerde plek. Daarna moest ik nog mijn proefje rijden dus met een flexwrap bij gebrek aan mensenbandages toch maar mijn jasje aangedaan en gaan losrijden. Dat begon slecht, maar werd daarna wel ontspannen. Proef was echt een groot drama... Zoals mijn papa zei: in steil afgesloten. Springen dan ook maar gelaten voor wat het was, geen zin om te verongelukken en arm deed ook goed zeer. Was er echt even helemaal klaar mee dus 's avonds lekker naar mijn ouders gegaan. 11 uur geslapen en nu gaat het wel weer :)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 12-06-11 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt