[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:33

Nee morgen :) hoezo wil je mee?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:35

Wil wel graag een keer mee :D

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:41

CoriienRN schreef:
Jeroen _O- idd :') ik word ook vaak nagelezen dus ja ik zeg niks schokkents meer ;)

Ik lees Marjolein niet na hoor..
Maar ik heb ooit wel eens meegepraat met jullie, toen ik op zoek was naar een nieuw paard en ik op bezoek ben geweest bij Lautje en Billy.. om bij hun paarden te kijken.
Daarnaast hoop ik ooit eens SGW te gaan starten en vind ik al jullie belevenissen dus reuze spannend!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:45

bianca1980 schreef:
@ ANTHEA wat balen zeg, zit die kar vast gevroren aan je auto...??

Nee, het is gewoon een super irritante kar. Hij wil er heel vaak niet af. Weet niet precies hoe het zit, maar één of ander haakje dat laat niet los en daardoor blijft ie vast zitten.

Evelien: Wat een schatjes!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:51

CharlyBrown schreef:
CoriienRN schreef:
Jeroen _O- idd :') ik word ook vaak nagelezen dus ja ik zeg niks schokkents meer ;)

Ik lees Marjolein niet na hoor..
Maar ik heb ooit wel eens meegepraat met jullie, toen ik op zoek was naar een nieuw paard en ik op bezoek ben geweest bij Lautje en Billy.. om bij hun paarden te kijken.
Daarnaast hoop ik ooit eens SGW te gaan starten en vind ik al jullie belevenissen dus reuze spannend!!

Meelezen (en l*llen) is toegestaan hoor ;)
Het is inderdaad zeuren met het weer, maar ja.. het is niet anders. Ik heb me er maar bij neergelegd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:01

Middag :wave:

Ik heb het opgegeven.. Jullie hebben te veel geklept om echt goed bij te lezen.
Sla dus maar een keer over.. :o

Zag wel 2 nieuwe mensen :D Welkom Weule en CB!

Hier lekker druk, dus niet zo actief gebokt.. Wolles had een dag na haar ontsnapping toch een dik opgelopen been.. #) Dus die spuit ik veel af en geef ik wat rustige beweging, wordt het wel dunner van en het is niet echt warm en verder zit er nog geen krasje op, dus dat komt vast goed. Door de vorst komen ze niet buiten en stilstaan helpt natuurlijk ook niet echt :\ Gelukkig zijn ze allebei erg braaf met rijden :)

Vriendje heeft dinsdag een baan aangenomen en gaat in januari in de buurt van Den Bosch aan de slag. Had een leuk appartement gespot in Den Bosch en daar gaan we vanmiddag kijken :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:08

Nou Vief dat is nog steeds een pokke eind bij jou vandaan!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:09

Ach... Het is 2 minuten verder met de trein dan Rotterdam Alexander. Die 2 minuten kunnen er ook nog wel bij :+
Maar klopt, dichtbij is het helaas niet...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:15

Ja maar dat was ook al ver. Lijkt mij niks maar gelukkig heb jij zo te lezen niet zoveel problemen met al dat getrein.

Mootje heb even in het Topic gekeken en denk idd dat jullie het in tegenstelling tot een heleboel paardenbezitter best goed voor elkaar hebben. Hoeveel mensen zijn er niet die met deze weersomstandigheden helemaal niks meer met hun paarden kunnen doen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:18

Weer is inderdaad niet optimaal. "Gelukkig" heb ik niets staan waar ik vol mee in training ben en dat scheelt dan weer een heleboel. Paddocks zijn kneiterhard, maar ze kunnen er wel komen en frisse neus halen. Mijn merrie is degene die het beste oplet en uit de voeten kan op ijs, ondanks der voorijzers. Oudje wil nog wel een klooien met zijn vriend en kijkt dan niet of hij op een ijsplaat staat terwijl hij steigert :roll:

Snoekiej, leuke initiatieven, maar lijkt me inderdaad lastig om een doelgroep te bereiken. Hier wordt eigenlijk weinig georganiseerd en de leeftijd van jong KWPN ligt al ver achter me :+ Jammer, want ze hebben echt wel leuke dingen. Gelukkig is mijn instructeur een (imo) succesvolle fokker en kan ik bij hem de nodige vragen kwijt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:20

billy1 schreef:
Hoeveel mensen zijn er niet die met deze weersomstandigheden helemaal niks meer met hun paarden kunnen doen.

Ik ben op het moment al blij als ze gewoon een aantal uur naar buiten kunnen :j

@ Vief: een koopappartement?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:21

Ohw.. ik had hem dolgraag op een halfuurtje reizen gehad :D Zitten nogal wat nadelen aan, maar je er druk over maken heeft gewoon heel weinig zin, wordt het er alleen maar vervelender van..

Maar totdat mijn studie hier afgerond is ga ik geen kant op en voor vriendje is het geen optie om naar hier te verhuizen.
Komt bij dat hier veel minder werk is en Enschede is toch wel écht een uithoek.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:21

Hier is het ook een beetje behelpen. De kleine binnenbak staat helemaal onder water want er is een leiding geknapt.

Bari moet nog 3 dagen in het verband en dan komt maandag de smid. Nog even afwachten dus.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:22

Ohw dat is wel echt vervelend zeg :oo
Is het al in een ijsbaan veranderd of dat nog niet?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:23

TeeGee schreef:
Zaterdag strand?

Ik had met liefde een keer meegegaan, maar voorlopig zit ik zonder vervoer en met een 7 maanden drachtige merrie. Hoewel dat laatste dan weer minder beperkend is, die heeft af en toe nog praats zat.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:24

Vief heeft het mooi druk dus ;). Wat leuk dat hij een nieuwe baan heeft :D.
Wel balen van Woll d'r beentje.

Ik was vandaag vrij van school, maar ik zou even met het groepje een presentatie in elkaar zetten. Toen ik vanmorgen bij mijn vriend vandaan reed, waren de wegen nog gewoon wit :=. Fietspaden waren ook nog slecht. Dus ik zag het niet zo zitten om op het fietsje te stappen en naar het busstation te fietsen. Ben echt bang dat ik val en dan het stuur in mijn buik krijg ofzo :=.
Dus ik heb ze maar gebeld dat het niet ging lukken voor mij.
Morgen ochtend kan ik de auto mee dus dan ga ik wel wat eerder naar school. Kan ik het ook even checken enzo :).

Vanavond maar weer even met beide paardjes naar de binnenbak. Wat een gereis de hele tijd :=. Maar het is toch echt nodig.
De paardjes lopen nu in het zonnetje buiten. Helaas moet Sofie hengstig worden dus dan kunnen zij en Bobo niet samen. Dus die staat nog in d'r eentje binnen te koekeloeren. De andere 3 staan namelijk in het weiland.
Maar ik zal Bobo en Sofie nu even omwisselen :). Kan Sofie ook even buiten spelen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:26

Vief, het zit er dus in dat jij Twente ook tzt gaat verlaten?

Ja echt balen van het binnenbakje, longeren is nog wel iets mogelijk. Nog geen ijsbaan gelukkig, hoefslag is droog en verder een laag water.

Roos, geeft niks! Ook al 7 maanden, gaat snel! Bari zit nu ongeveer op het aantal maanden waar het afgelopen jaar misging. Best spannend!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:34

Gaat inderdaad hard bij mijn paard. Ik snap dat je het spannend vindt mbt Bari. Ik hoop ook dat het snel half maart is, dan gaat het echte aftellen beginnen. Samen met Noor, merrie zitten 2 dagen uit elkaar.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:35

viefdepief schreef:
Ohw.. ik had hem dolgraag op een halfuurtje reizen gehad :D Zitten nogal wat nadelen aan, maar je er druk over maken heeft gewoon heel weinig zin, wordt het er alleen maar vervelender van..

Maar totdat mijn studie hier afgerond is ga ik geen kant op en voor vriendje is het geen optie om naar hier te verhuizen.
Komt bij dat hier veel minder werk is en Enschede is toch wel écht een uithoek.

mag ik slaan!!!??? er gaat niets boven Twente!!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:39

Die kans is wel vrij groot ja :) Vind het hier leuk wonen, maar zie ook wel nadelen. Daarnaast vormen vrienden geen reden om hier te blijven wonen na mijn studie, want iedereen is hier straks gewoon gevlogen.... Dan woon ik denk ik liever iets centraler in NL. Maar goed, speelt natuurlijk wel veel meer mee, maar de kans is er wel ja :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 13:40

Vief, Den Bosch is volgens mij echt een leuke stad :j
Ik zie trouwens dat ik nog meer meelezers heb in dit topic 8-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:45

Wordt er over je geroddeld, Mootje? Nee toch? ;)
@ Weule: nog genoten van Ajax gister? :P
@ Karen: spannend zeg, ik zit ook pas weer rustig als het tegen eind maart loopt :j

Edit: wij gaan even een rondje dorp, ze zijn hier opnames aan het maken voor GTST. Handig als je collega de vergunningverlening doet :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 13:50

Noor, Natuurlijk... Ik ben blijkbaar interessant genoeg voor meerdere stalgenoten om dit topic door te lezen :))
Wandel ze :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:56

Welkom nieuweling :) !
Balen van Woll haar dikke been Vief!

Ik heb alweer een les op de pc, we werken met z'n allen online ergens aan maar ik wordt er helemaal gestoord van :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:56

Noor: Haha :D Veel plezier!
Had even over je vraag heengelezen, maar huur ;)