hoezo wil je mee? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoezo wil je mee? 
CoriienRN schreef:Jeroenidd
ik word ook vaak nagelezen dus ja ik zeg niks schokkents meer
CharlyBrown schreef:CoriienRN schreef:Jeroenidd
ik word ook vaak nagelezen dus ja ik zeg niks schokkents meer
Ik lees Marjolein niet na hoor..
Maar ik heb ooit wel eens meegepraat met jullie, toen ik op zoek was naar een nieuw paard en ik op bezoek ben geweest bij Lautje en Billy.. om bij hun paarden te kijken.
Daarnaast hoop ik ooit eens SGW te gaan starten en vind ik al jullie belevenissen dus reuze spannend!!

Welkom Weule en CB!
Dus die spuit ik veel af en geef ik wat rustige beweging, wordt het wel dunner van en het is niet echt warm en verder zit er nog geen krasje op, dus dat komt vast goed. Door de vorst komen ze niet buiten en stilstaan helpt natuurlijk ook niet echt
Gelukkig zijn ze allebei erg braaf met rijden 
Jammer, want ze hebben echt wel leuke dingen. Gelukkig is mijn instructeur een (imo) succesvolle fokker en kan ik bij hem de nodige vragen kwijt
Zitten nogal wat nadelen aan, maar je er druk over maken heeft gewoon heel weinig zin, wordt het er alleen maar vervelender van..
. Wat leuk dat hij een nieuwe baan heeft
.
. Fietspaden waren ook nog slecht. Dus ik zag het niet zo zitten om op het fietsje te stappen en naar het busstation te fietsen. Ben echt bang dat ik val en dan het stuur in mijn buik krijg ofzo
.
.
. Maar het is toch echt nodig.
. Kan Sofie ook even buiten spelen. 
viefdepief schreef:Ohw.. ik had hem dolgraag op een halfuurtje reizen gehadZitten nogal wat nadelen aan, maar je er druk over maken heeft gewoon heel weinig zin, wordt het er alleen maar vervelender van..
Maar totdat mijn studie hier afgerond is ga ik geen kant op en voor vriendje is het geen optie om naar hier te verhuizen.
Komt bij dat hier veel minder werk is en Enschede is toch wel écht een uithoek.
Vind het hier leuk wonen, maar zie ook wel nadelen. Daarnaast vormen vrienden geen reden om hier te blijven wonen na mijn studie, want iedereen is hier straks gewoon gevlogen.... Dan woon ik denk ik liever iets centraler in NL. Maar goed, speelt natuurlijk wel veel meer mee, maar de kans is er wel ja

!