[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 17:35

@v J_N: ik heb juist dat wanneer ik mijn buitenhand er goed bij wil houden voor bijvoorbeeld een kleine volte (ik word daaarin vaak te sterk met mijn binnenhand :o ), hij juist op die momenten te diep gaat lopen, en in zo'n situatie reageert hij ook nog nauwelijks op mijn been, ook al is hij daarvoor juuist hartstikke goed aan mijn been.

Mijin moeder is zojuist out of the blue met een heel gaaf plan gekomen :D ,
ze wil volgend jaar de orun klasse 2 allround gaan doen en daarvoor moet je L-1 geklasseerd in dressuur en b-geklasseerd in springen zijn, ze heeft dus ook een startkaart aangevraagd.

De dressuur moet zeker lukken, paard is nu M1 en zij is voorheen (16 jaar geleden) precies zo oud als ik ben ;) , Z1 geweest (ik reed al Z1 voordat ik geboren was := )
Ze is ook m-springen geweest met een pony, maar dat is meer dan 30 jaar geleden, dus dat wordt nog lachen met het springen, ze kan het wel maar haar lichaam werkt niet helemaal mee :Y)

Liene

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:02

Aah evie, ik snap wat je bedoelt!
Idd helemaal anders dan mijn paard ;)
Maar wat je er tegen zou kunnen doen, geen idee..
Super tof dat je moeder dat wil doen, zou ik ook eens aan de mijne moeten voorstellen :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:02

Marloes: fijn dat het beter gaat met Fari.
Snoekiej: wat kinderachtig van die boete ja! Maargoed je doet er weinig aan met zulke agenten....
Rowo: fijn dat Avi braaf was :D
Caroline: gefeliciteerd met je winstpunt
Mo: gefeliciteerd met je nieuwe trailer :D
Caroline: Mooi dat je gevoel wel fijn was.
Kim:netjes van je 2e parcours :D
WL: leuk cadeau zeg, ben benieuwd hoeveel vlaggetjes erop komen :+. Mooi dat het gezellig was. Vindt die sinterklaas vieren leuk?
Evie: gefeliciteerd!
Jn: auw! dat is niet handig....

Zo volgens mij ben ik al aardig bij :D
Gister drukke dag op het werk gehad, de hele week al.... Tja kerst komt eraan.
Gister avond sinterklaas gevierd, was erg leuk en gezellig :D
Daarna nog opstap geweest, was ook erg leuk! Was rond 5 uur weer thuis, dus ja.....
Vanmiddag even gereden, ging wel lekker, maar echt prutweer bah!
Kwam nog een vriendin langs, die er ook nog even op, ging ook goed :D
Nu lekker warm in huis, bij de kachel :D....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:24

Goedenavond!

Vandaag heeft Amati zijn B springdebuut gemaakt!
Hij was wel erg stoer met losrijden en vond alles heel spannend.
Eerste parcourtje was wel heul eng. Hindernis 1 was ook al gelijk een tripple. Maar tot de dubbel ging hij super. Die kent hij ook nog niet echt op die hoogte en al helemaal niet met hekjes eronder :+
Tweede rondje liep hij helemaal top en vanzelfsprekender. Helaas wel weer langsloper(s) bij de dubbelm maar veel fijner rond.

Hetje was wat minder. Had 2 balken en was niet zo teverden.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:45

Avond :wave:

PB: Super van Amati zijn B debuut!
Kim: Gefeliciteerd met je prijzen
Caroline: Jammer dat de jury zo raar jureerde. Maar geen verkeerd debuut dus
JN: haha leuke foto's :P
LZ: Klinkt wel als een gezellig weekend :D
Evie: Wat leuk van je moeder

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:07

:wave:

Niet echt bijgelezen, vergeef me :o

Lees wel dat Amati zijn B debuut heeft gemaakt en braaf was. Dat Kim fijn gesprongen had en 3e was en dat een aantal lekker sinterklaas hebben gevierd.

Ik heb gister de hele dag verhuisd. Vriendlief zit erin en het is echt leuk geworden :D
Ook heb ik nu 2x op Avi gezeten en dat gaat redelijk. Sturen snapt ze alleen nog geen biet van en vond ze zo moeilijk dat ze een keer omhoog kwam. Hieronder wat foto's voor het beeld.
Zoë had vandaag een balk in het L, maar geen fijn rondje :n Woensdag moeten we springen op Expo on Horse :oo

Avi

Snoepje, manier gejat van Marloes, maar werkt fijn bij haar :j
Afbeelding

En braaf paard.
Afbeelding

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:08

PB: super zeg van Amati!
Rowo: Jammer dat je niet fijn hebt gesprongen.
Avi ziet er goed uit :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:11

Ziet er goed uit Mandy :). Stuur komt vanzelf vaak wel. Balen dat je rondje met Zoë niet fijn ging.
Wat is Expo on Horse eigenlijk :o ?

Ik ga deze week even bij onze 3,5 jarige kijken. Eens zien hoe die het doet :)).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:59

Het is te hopen dat ze sturen gaat snappen :+ Ze gaat nu alleen maar heel hard met der kop schudden!

En Expo on Horse is een heel groot (inter)nationaal concours, t/m 1.50 niveau geloof ik en deze week van pony's t/m YR. www.expoonhorse.nl

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:03

@rowo: Ziet er er goed uit! Leuk paardje, mooi doorgegroeid vind ik voor een jong dier ;)
Hopelijk rij je een fijner rondje op die expo on horse.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:05

Ze is ook al 4,5 Epona, dus ondertussen wordt het tijd dat ze aan het werk gaat :)

Ik zag nog een leuk stukje over Renske in de P&S, leuk zeg :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:27

En bokt is over op de kerstmannetjes!! (:)

Mandy leuke foto's :) , dat snoepje aan de andere kant is een goede manier om je paard bewust te laten worden dat je ook aan de andere kant kan zijn terwijl je daar nog staat :j .

@PB: Wat leuk dat hij het zo op pakt!! :j

Wolin heeft echt niks gedaan de afgelopen week, dus ze was helemaal hieperdepiep in de gloria :):) .
Ik baal er enorm van dat we nergens meer een grote afgesloten ruimte hebben waar de paarden even lekker gek kunnen doen.. :\ Nu moet ik constant Wo aan de lijn nemen en dat betekent dat ik wel echt haar hoofdstel in moet doen, anders is het echt paardskiën, ze gaat zo knoerdhard!! 8-) ..

En het viel meteen op hoe goed ze eruit zag, ze glimt echt enorm en ze loopt echt heel erg soepel!! Mooi slank ook :j , nu ze gewoon op hooi staat zie dat wel gelijk bij Wo. Door het kuil kreeg ze toch best wel een pofbuik vind ik... En ik hou niet van dikke paarden :P .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 21:42

En hoe was jullie Sinterklaas?
Hier wel gezellig, gewoon simpel een soepie gegeten en cadeautjes uitgepakt. Ik heb een boek en een chocoladeletter gekregen!
Ik ga trouwens een poster voor op mijn kamer kopen, welke vinden jullie het mooist? Deze zijn trouwens overgebleven uit een superstrenge selectie, ik begon met ongeveer 100 foto's := Op http://www.allposters.nl hadden ze onwijs veel mooie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

@ Lotte, ik ben dus ook niet meer geweest. Misschien volgende week ofzo :) Lache die foto's. Showen! Trouwens, die wereldkaart heb ik van de week gezien! Die is idd mooi!
@ Mo, mooie trailer!
@ Caroline, netjes debuut hoor!
@ Kim, gefeliciteerd nog met je prijs :D
@ Evie, gefeliciteerd met je theorie! Waarvoor deed je theorie? (Hoe oud ben jij eigenlijk vraag ik me nu af :o )Jammer dat je geen winstpunten had!
@ Epona, onze hond heeft ook een mooie rieten mand, staat heel mooi!
@ Benthe, enge foto van je hand :wow:
@ Ilse, fijn dat het gezellig was :)
@ PB, gefeliciteerd, netjes debuut toch! Jammer van Hetje
@ Rowo, leuk paard is Avi! Jammer van je balk
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 06-12-09 21:54, in het totaal 2 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:48

Shanouk, kan je alvast wat zakdoeken inslaan ;) . Kim en meerdere mensen hebben me al die tip gegeven :P .. Leuk, welk boek heb je gekregen? Ik heb de foto van Wo gestuurd via sms :P , want ik kan nog niet van mijn tel op de computer zetten := .. moet ik nog even uitvogelen.. Hopelijk kan je mijn foto's ontvangen!!
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 06-12-09 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:48

rowo schreef:
Ze is ook al 4,5 Epona, dus ondertussen wordt het tijd dat ze aan het werk gaat :)

Dacht ik eigenlijk al :D Hoop dat alles zo goed blijft gaan, hou ons op de hoogte!

@Lotte, mijn paard is ook direct wat 'opgeblazen' als hij kuil krijgt! Als ie dan een weekje gewoon hooi krijgt zie ik direct verschil.

Snoekiej, qua foto vind ik eigenlijk de tweede de mooiste, maar de eerste is zooo ongeloofelijk schattig :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 21:53

@ Lotte, ik dacht al van wie is in godsnaam die MMS :D Ik ga m ff openen!
@ Epona, dat vond ik ook :D De foto komt trouwens op een donkerrode muur (wel al met veel zwarte meubels, dus licht is welkom)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:53

Epona: Ik zie echt verschil inderdaad :j . Wo heeft nu weer een strakke buik, dat had ze ook op die andere stal, ook al at ze daar dus heel de dag door hooi :) . Dus ik hou haar nu op hooi, al probeert ze wel constant kuil te snaaien :)) .
Ik vind alleen mijn eigen hooi beter :o , ze krijgt nu van de stal zelf..

Shanouk, ze zijn alledrie wel erg mooi.. Die eerste vind ik wel heel erg leuk, mooi met die lucht zo.. en die tweede en derde laten echt de elegantie en kracht zien van zo'n dier :j .. Ik zou zowiezo voor de eerste gaan :j , gewoon omdat ik dat echt een mooie plaat vind en dan één van die andere twee erbij ofso :P hahaha.. Kiezen is moeilijk :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:55

:)) hahahah ...

Op een donkerrode muur zou ik voor de eerste gaan (of de tweede :P ). Ga je hem inlijsten? :) Ik heb ook twee hele mooie posters ingelijst, staat toch wel erg mooi :j . Ben bang dat ik door die wereldkaart geen lijst kan vinden :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:58

Snoekiej, Ik zou ook voor de eerste gaan!
Rowo, Fijn beestje lijkt mij
PB, Fijn dat Amati zich gedragen heeft op concours!
Kim, Staat het jonge paard nog in de opfok? Wanneer wil je hiermee gaan beginnen?

Ik ga lekker in bed een boekje lezen. Morgen weer een lange dag (werken, lessen met Replay en dan nog boodschappen doen, want daar had ik gisteren geen tijd voor) :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 21:59

Haha, lastig he :P Ik neig ook naar de eerste te gaan, met nog 1 van die andere erbij. Ik kan je foto trouwens niet openen! Hij geeft een fout door! Ik wil hem wel inlijsten denk ik!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:00

He Verdikkie >;) ... Ik heb een Nokia 79, kan jij daar foto's van ontvangen?

Ik zou dan wel voor de eerste gaan :j ...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 22:07

Ik heb een Sony Ericksson. Geen idee of ik van de jouwe kan ontvangen. Hij zegt: Ga naar deze link en vul deze code in, vervolgens kan ik die code nergens invullen :roll:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:44

Hmmm :o .. gaat niet werken dus, jammer.. ik denk ik verras je even met die geinige foto :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:56

Wie weet wanneer de eerste vraagprogramma's voor volgend jaar van de officiele sgw's op startlijsten komen, ik heb me net opgegeven voor de eerste indoorcross in Wanroij in het eerste weekend van het nieuwe jaar, om weer een beetje in te komen, maar nu begint het wel weer heel erg te kriebelen :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:57

Goede avond (:)

Me laptop is even naar de winkel om na gekeken te worden aangezien ik nu even bij een vriendin zit kon ik even spieken!

Mooie resultaten gezien!
rowo leuk beestje hoor!!
Pb fijn dat je debuut goed ging :)
snoek lekker zo'n boete :+
lielle ik snap wat je bedoelt, maar ik ga neit wachten tot het erger is en heb wel enige ervaring om te weten als het echt niet goed zit ;) En nee ik ken jackson nog niet door een door, maar dat komt nu wel met de dag meer.

Lotte, dat is idd wel erg krap zo'n ijzer :+
Mo, mooie trailer hoor :)
Caroline, netjes debuut hoor, vind idd een 5 ook wel erg hoog voor het m
Kim, gefeliciteerd nog met je prijs
Evie, gefeliciteerd met je theorie. Jammer dat je geen winstpunten had!
Benthe, je hand is idd erg dik zeg!

Ik spreek julie wel weer van de week :+