Ik ben net weer wakker, heb 3 uur geslapen
Ben alleen nog steeds moe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetske_ kent me waarschijnlijk nog wel toch?

!! Welkom!
. Morgen gaan we Mama Mia kijken bij haar thuis (goddelijk die film
).
, verrrrrdikkie... Dus maandag even terug..
... 6 x tegen m`n stoel getrapt door de bediening waarbij ik gewoon 20 cm van m`n plek schoof en dan gewoon zonder pardon doorlopen
. En we zaten nog in onze menukaarten te kijken en te bedenken wat we wilden eten, kwam er al iemand aan om onze bestelling op te nemen, toen we zeiden dat we er nog niet uit waren, bleef hij gewoon staan wachten..
volgens mij snapte hij het niet helemaal...
, door de drukte kan je ook geen kant op met je paard, alles is bezet.
.
, nu even de nieuwe datum afwachten
. 

!
!
). Maar bedankt.. Bleef hij maar om me heen drentelen (werkte er niet). En maar het gesprek aanknopen. Nou hij had ook een paard gehad. Joh echt
En opeens vroeg hij of hij anders moest helpen zoeken naar de perfecte schoen. Heb nee gezegd en hem verteld dat ik dat liever alleen deed. Boodschap duidelijk dacht ik, hij was iig weg. Struin ik een uurtje later naar een andere winkel (nog steeds geen schoenen of sportbroek...) kom ik hem onderweg nog tegen.. Helemaal blij maar ik liep maar gewoon door.. Zit ik in de volgende winkel met alweer zo'n stom paar schoenen op een krukje, kijk ik op, staat hij op nog geen meter voor me
Was hij me gewoon achtervolgd
"Wat toevallig dat we elkaar alweer zien.." Ja heel erg
Begon hij of we misschien niet wat konden gaan eten; NEE. Of gewoon wat drinken samen; NEE. Mijn telefoonnummer dan? Wat een idioot hij was 35 ofzo
... Vriendin en ik hebben hiervoor een truc bedacht.. we gooien onze verleidelijke blikken in de strijd. Zij begint te kwijlen en ik ga scheel kijken
.
..

Ik zag gister een aantal keer de reclame voorbij komen van Curious Case Of Benjamin Button, wil daar ook erg graag heen. Lijkt me een goeie film
. 
Vief! Lijkt me toch echt niks als zo'n creap achter je aan zit! Goed dat je um afgehouden hebt.