[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:47

Gefeliciteerd met je eerste winstpunt in de L2 Bianca

Ik ben net weer wakker, heb 3 uur geslapen :) Ben alleen nog steeds moe :Z

Rosalie123

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:55

Bianca, netjes! gefeliciteerd met je wp!
Lotte, ik begrijp het nu van het trailerladen, goed toegelicht!

Ik was ook weer druk afgelopen dagen. Gistermiddag ben ik naar school geweest en heb geholpen op de open dag. Altijd wel leuk, mensen vertellen over je opleiding en stages. Vandaag de hele dag gewerkt, van 7.15 tot 17.45. Pff, echt een lange dag. Morgen heb ik eindelijk een keer lekker niks!

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:59

Hallo, ik heb een vraagje:
ik wil weer ergens kletsen, maar het enige leuke topic waar ik op kwam was dit :Y)
dus mijn vraag: ik rijd een paar keer per jaar oefencrossjes is dat goed genoeg om mee te kletsen??

ik rijd verder M1 dressuur. Met springen zijn we heel even gestopt omdat dressuur zo razend goed ging.

zou ik mee mogen kletsen?

zoja:

ik ben Zissely en ik ben 14 jaar oud. Ik heb een eigen pony: http://i43.tinypic.com/1z66uir.png
Zij heet Zilver en is een B pony.
wij houden heel erg van zo hard mogelijk, hoog mogelijk en daarna zo netjes mogelijk door de bocht te scheuren :P Jetske_ kent me waarschijnlijk nog wel toch?

zou ik mee mogen kletsen?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:02

Van mij mag je meekletsen hoor, welkom! Leuke pony heb je :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:03

Gefeliciteerd Bianca :D
Welkom Zissely :)
Leuke foto Florence

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:07

Rosalie123 schreef:
Van mij mag je meekletsen hoor, welkom! Leuke pony heb je :)

dank je!

@ florence: jij hebt een super knapperd van een pony! _/-\o_ Jij hoort zeker ook altijd dat ponys van andere mensen er heel erg op lijken?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:59

@Florence, wanneer heb je Gerald gekregen?
Hij lijkt echt zoooo veel op Pedro van een meisje uit mijn club, die een een poos terug verkocht is naar België :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:22

Welkom Zissely :)

Mooie foto Florence!

Ik ben net terug uit de bios. Met 2 vriendinnen naar Valkyrie geweest.
Heb me kapot gelachen. Niet om de film maar om de 3 mensen voor ons. Wij hadden het geluk dat er mensen voor ons gingen zitten die net niet helemaal 100 waren. We hadden af en toe al zoiets van oke het zal wel. Maar midden in de film begonnen ze opeens keihard Coca Cola en koffie met suiker te gillen. Dachten dat ze het knopje in moesten drukken en hun bestelling (aan het lampje?) moesten doorgeven.. Wij kwamen niet meer bij _O-
(We hebben trouwens een hele mooie bios waar je op een knopje kunt drukken zodat er iemand komt om je bestelling op te nemen, dus helemaal gestoord waren ze nog net niet)

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:50

@ Zissely'; welkom, heb net nog een springtopic van je gezien, wat kan je pony springen zeg! :D
@ Bianca; Gefeliciteerd met je wp!
@ Snoekiej; heb ik ook, gewoon slapen maar daarna nog even moe zijn! zo Lastig!
Heb de laatste weken bijna geen nacht gehad die ik in een keer heb doorgeslapen.. :+
@Vief; Fijn dat het zo leuk was! ;)

Ga zo maar eens slapen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 01:11

:wave:

Niet echt bijgelezen :o
K zag wel een mooie foto van Florence123 en dat Vief naar Valyrie was geweest. DAar ben ik gister ook gweest, mooooie film :j

@ zissely; alle sgw'ers zijn welkom hoor!

Ik had vnvd concours... grote prijs van Haaksbergen. Concours voor alle haaksbergse verenigingen en mensne uit haaksbergen.
Zetje sprong echt super, helaas door stuurfout in de 2e manche een balk. Eerste was ik foutloos, maar mistte net de finale.
Zoë was wel 2x foutloos en ik was in de finale gewoon 2e. Nooit verwacht en erg tevreden :j

Nu tijd om te slapen :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 01:42

@Rosalie: Je hebt het nogal druk gehad zo te lezen... :(:)
@Zissely: Gezellig ;) !! Welkom!
@Vief: Hahahaha, dat is wel komisch inderdaad! Is Valkyrie een leuke film? We wilden vandaag ook naar de bios, maar hebben toch gekozen voor de Kite Runner bij mij thuis :) . Morgen gaan we Mama Mia kijken bij haar thuis (goddelijk die film :D ).

Ben vanavond uit eten geweest met vakantievriendin, eerst even naar reisburo.. de reis die wij willen gaat niet wanneer wij willen >;) , verrrrrdikkie... Dus maandag even terug..
Hierna naar de Griek, wat een irritant personeel hebben ze daar :o ... 6 x tegen m`n stoel getrapt door de bediening waarbij ik gewoon 20 cm van m`n plek schoof en dan gewoon zonder pardon doorlopen :roll: . En we zaten nog in onze menukaarten te kijken en te bedenken wat we wilden eten, kwam er al iemand aan om onze bestelling op te nemen, toen we zeiden dat we er nog niet uit waren, bleef hij gewoon staan wachten.. :o?
Maargoed.... :o volgens mij snapte hij het niet helemaal...

Pffffff het was niet normaal druk op stal vandaag. Er waren allemaal nieuwe pensiongasten gearriveerd, best een chaos op stal.. Dat vind ik een groot nadeel van deze stal, begint steeds meer te veranderen in een manege.. Wordt nogal iebelig van al die drukte en herrie op stal :\ , door de drukte kan je ook geen kant op met je paard, alles is bezet.
Van mij mag het snel April worden :) .

Crosstraining gaat morgen niet door, gezien de harde bodem en de bevroren waterbak :Y) , nu even de nieuwe datum afwachten :) .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 01:57

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:32

gefeliciteerd bianca.. welkom zissely
´
ik ga zo lekker skieeen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:48

Goeiemorgen :wave:

Ik wou uitslapen, is me weer niet gelukt. Ik wordt gewoon altijd vroeg wakker :O

Veel plezier Luxket! Waar ga je heen?
Laatst bijgewerkt door rowo op 01-02-09 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:13

mogee

ben gister naar Yes man geweest echt hilariesh

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:35

Morgen :wave:

Mandy: Wat goed gereden zeg! Balen van je stuurfoutje maar echt super van Zoë :)!
Tof dat je ook naar Valkyrie bent geweest. Ik vond het een mooie film, maar had verwacht dat hij me nog nét iets meer zou raken. Wel goed om het verhaal te kennen :)
Corien: Die lijkt me ook erg grappig! Ga binnenkort ook naar Curious Case Of Benjamin Button. Lijkt me ook een hele bijzondere film :)!
Lotte: Vervelend dat het zo'n chaos is bij jullie op stal. Bij ons is het altijd wel lekker rustig. Nu helemaal omdat niemand kan rijden.. Denk dat ik maar een stukje buiten ga stappen.. Balen dat je van die idioten had tijdens het eten :(:)

Ik had gister ook een idioot achter me aanzitten. Ging nog even de stad in om schoenen te kopen voor mijn sportschoolavontuur.. Vind shoppen heerlijk maar gister was echt een straf. Al die sportschoenen waren lelijk, stonken naar plastic of waren veel te duur. Dus ik stond daar een beetje verslagen naar al die schoenen te kijken kwam er een mannetje aanzetten. Wat heb je mooie laarzen (oke 't zijn mijn 2 kleurige cowboy-laarzen en vind ze zelf ook wel erg tof :P). Maar bedankt.. Bleef hij maar om me heen drentelen (werkte er niet). En maar het gesprek aanknopen. Nou hij had ook een paard gehad. Joh echt :+ En opeens vroeg hij of hij anders moest helpen zoeken naar de perfecte schoen. Heb nee gezegd en hem verteld dat ik dat liever alleen deed. Boodschap duidelijk dacht ik, hij was iig weg. Struin ik een uurtje later naar een andere winkel (nog steeds geen schoenen of sportbroek...) kom ik hem onderweg nog tegen.. Helemaal blij maar ik liep maar gewoon door.. Zit ik in de volgende winkel met alweer zo'n stom paar schoenen op een krukje, kijk ik op, staat hij op nog geen meter voor me := Was hij me gewoon achtervolgd :( "Wat toevallig dat we elkaar alweer zien.." Ja heel erg :\ Begon hij of we misschien niet wat konden gaan eten; NEE. Of gewoon wat drinken samen; NEE. Mijn telefoonnummer dan? Wat een idioot hij was 35 ofzo :z

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:44

Whahaha lekker dan Vief :)) ... Vriendin en ik hebben hiervoor een truc bedacht.. we gooien onze verleidelijke blikken in de strijd. Zij begint te kwijlen en ik ga scheel kijken _O- .
Werkt grandioos, in Portugal deden we dit regelmatig!! Maar wat een mafketel is dat zeg.. Rare mensen zijn er :+ ..

Goeiemorgennn :D

We wonen aan de Rijn en die ligt hier helemaal dicht.. Ben benieuwd hoe het dan met de waterbak gesteld is in Moordrecht :=

Edit: Veel plezier Luxket ;) Ik zag gister een aantal keer de reclame voorbij komen van Curious Case Of Benjamin Button, wil daar ook erg graag heen. Lijkt me een goeie film :) .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:22

Haha, dat vind ik wel een hele goeie Lotte :))

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:36

hahaha arme Vief :') Heb je uiteindelijk nog wel sportschoenen gevonden?? :P

Rowo: gefeliciteerd met je 2e plek!

Florence: leuke foto :)

Zissely: welkom :)

Bianca: gefeliciteerd met je wp!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:01

Goeiemorgen,

@ Rowo; fijn van je rondjes! :D
@ Vief; vervelend van die man! :Y)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:17

:= Vief! Lijkt me toch echt niks als zo'n creap achter je aan zit! Goed dat je um afgehouden hebt.
Ben je nog geslaagd in schoenen?? :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:19

Hoi! Ik wil ook graag mee komen kletsen! Zal mezelf even kort voorstellen: Ik rij met mijn paard Pancho Z1 dressuur, maar ik vind afwisseling erg belangrijk. Pancho gaat dan ook regelmatig mee voor een crosstraining of bosrit. Daarnaast proberen we 1 keer per week thuis te springen. Thuis springen en af en toe een crosstraining vind hij helemaal geweldig net als ik, helaas is heeft hij een te klein hartje om dit ook op concours te gaan doen. Mijn zusje rijdt wel fanatiek SGW-wedstrijden. Ik vind de SGW-wedstrijden echt enorm gezellig en ga dan ook altijd mee om te groomen. Daarnaast probeer ik anderen aan te steken met het SGW virus (wat overigens erg goed lukt) door crosstrainingen te organiseren voor onze ponyclub. Hier een foto van mij en Pancho tijdens onze laatste crosstraining bij Recreatiecentrum De Mosten in Meer. Het lijkt alsof ik geen bodyprotector aan heb maar die zit onder mijn jas (het was erg koud die dag).
Afbeelding

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:41

@ Sussie; Welkom! ;)
Waar woon je eigenlijk, want waar je gaat trainen is niet zo ver van mij,. :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:54

Welkom nieuwelingen.
Ik had vanochtend concours in Lonneker. Ik stond heel leuk bij de verkeerde manege.. Wist ik veel dat er nog 1 dichtbij zat. Gelukkig was ik niet de enige wie verkeerd was. Door het fout rijden was ik iets te laat met los rijden. Gelukkig had ik Remember al opgezadeld en al. Snel los rijden en een 5 tal x gesprongen. Toen de ring in. Had nog helemaal niet verkend. Snel gedaan en gewoon NUL met springen. Ik helemaal blij. Remember sprong erg fijn. Toen de barrage, had er jammer genoeg 1 af. Hij schrok van de geluidsinstallatie. Jammer, maar jah. Was nog wel 9e!!! :)
Mandy: Gefeliciteerd met je 2e prijs.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:00

Welkom Sussie!
Whahaha Vief :+
Super Mandy :D ! & BV :D

Ik lees net in een ander topic dat een clubgenootje gister op cc is gevallen, buiten bewustzijn geraakt is en met de ambulance is opgehaald :\