shanna: netjes hoor.
Nou vanmorgen na het ziekenhuis geweest, even controle, over 2 jaar moet ik weer komen

Het regent en onweert hier nu. Doet de grond vast goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dan zo'n rondleiding door een vrouw die niet eens alle antwoorden op de vragen kon geven. Ach ja...
) Niet zo charmant als die nat wordt!
. 

?
Helaas zijn mijn amandelen nog niet minder ontstoken dan gisteren.
Moeten ze er niet uit dan als ze ontstoken zijn? 
Alleen nog nooit zo erg gehad.

We hebben op de volte steeds halve volte sb en dan halve volte travers gedaan, en we krijgen het nu een beetje onder de knie
. Wel druk, maar wel leuk
.
.
. Citaat:Ok, nog even een laatste tussenstand, ik heb gisteren alles ingepakt en verzameld, maar het was te laat om het met de post mee te sturen, dus alles gaat vandaag weg.
Ik heb nog een aantal betalingen binnengekregen, hoewel ik er dus nog steeds een aantal mis
€15 Kimdepim
€39 Sfranken
€54 Reeskees
€54 Simmie
Het ging iets moeizamer dan gisteren, want ik had spierpijn, maar heb het toch uitgelopen
Rugje is weer auw..... hyppolyte schreef:Citaat:Ok, nog even een laatste tussenstand, ik heb gisteren alles ingepakt en verzameld, maar het was te laat om het met de post mee te sturen, dus alles gaat vandaag weg.
Ik heb nog een aantal betalingen binnengekregen, hoewel ik er dus nog steeds een aantal mis
€15 Kimdepim
€39 Sfranken
€54 Reeskees
€54 Simmie