goedemorgen,
Gister wedstrijd gehad. Pff wat een ramp. Ik had al een tijdje geen dressuurwedstrijd meer gehad, maar de laatste tijd heb ik prive les en liep hij toch wel erg fijn! We hadden wat moeite met hem op het achterbeen zetten, maar dat gaat nu ook echt wonderbaarlijk goed. Maar gister.... grrr, ik kan me er nog een beetje boos om maken. Eerste proef ging gewoon niet, maar opzich had ik ook geen winstpunt verwacht. Aangezien mn moeder met de jury vroeger al een aanvaring heeft gehad. En hij heeft eerder bij Laren gereden, maar is er met problemen weggegaan. Sindsdien kan niemand van Laren wat goed bij hem doen. Dus we hadden het al van tevoren voorspelt. Proefje ging ook niet erg goed. 165 pnt.
2e proef ging daarin tegen al wat beter en hij kwam heel fijn op het achterbeen. Maar toen wou zn koppie niet meer. Als hij daar eenmaal op het achterbeen is, dan wil hij graag zn koppie eruit drukken om het hemzelf makkelijker te maken. Dus hij had nogal wat verzet. Geen fijne proef gereden, maar al beter dan de eerste. Helaas vielen daar de punten ook wat tegen. 161 pnt. Maar eigenlijk ook wel terecht hoor! Beide proeven waren lang geen winstpunt waardig. Toch ben ik blij dat hij nu zelfs in de proef al lekker de achterhand erbij wil houden. Eerder lukte me dat alleen tijdens het losrijden. Heb besloten dat we indoor geen dressuur meer doen, maar straks met de outdoor daarweer mee beginnen. Dan hebben we even wat tijd aan onszelf kwa dressuur.