Die is ook nog best een soort van hoog zeg maar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Tsja, de clinic, wat zal ik er van zeggen? Het was leuk spelen...
)
.
(jouw knollie is echt wel groot!)

.
En dan ga ik echt niet op die 3-jarige of op Cheeka zitten
Wel balen, maar weinig aan te doen op dit moment ben ik bang 
Kijken of in het tweede paspoort dan de naam nog steeds klopt(bij nowie moest kleur en eigenaar veranderd worden en toen kreeg ik daarna een paspoort met een verkeerde naam erin
)
Als ze tenminste op de trailer wil... Simmie schreef:Klopt Apple. Stond ook niet in de uitnodigingsbrief dat dat verplicht is. En juist dat meisje viel met paard en al van de piano.
Apple schreef:Komt mij niet zo herkenbaar over in elk geval.
Simmie schreef:Klopt Apple. Stond ook niet in de uitnodigingsbrief dat dat verplicht is. En juist dat meisje viel met paard en al van de piano.

Simmie schreef:Dat had me wel leuk geleken MJ, had je gister moeten vragen! Nu heb ik al afgesproken.
Talida schreef:Apple schreef:Komt mij niet zo herkenbaar over in elk geval.
Mij eigenlijk wel, heb paar keer van Rom en 1x van Rob lesgehad, en ik weet wel wie ik de voorkeur zou geven.
. Michiel heeft bij mij de absolute voorkeur. Laat een ruiter in zijn waarde en luistert ook naar wat je te zeggen hebt. Positief van Rom en Michiel vind ik dat als je aangeeft door omstandigheden niet fanatiek mee traint je niet afgezeken wordt. Helaas was mijn ervaring met Rob daarin een stuk minder positief.
.