Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Kan geloven dat het even duurt om dat te verwerken. Maar idd zoeken naar een oplossing die voor jullie beide werkt. Vlas ipv stro lijkt me ook goed idee.
gelukkig! Ze is ook helemaal niet meer stijf, haar geblesseerde pees staat nog steeds mooi droog en op het eerste zicht zie ik geen andere mankementen! Dus dat is al een pak van m'n hart. Enkel haar schrammen tussen haar billen vind ze niet zo leuk! We zijn er goed vanaf gekomen...

. Paard is ondertussen ook al voor de 2e geschoren, groeit het haar ook zo snel bij jullie?

) en daar is het ook besproken met de dierenarts, zij vond het ook een goed idee. Bedankt voor de tips ivm het hooi. Ik vraag het eens na.
Colorado staat op vierkant ijzers en staat al zeker 4 of 5 dagen op stal (ben de tel al kwijt zelfs) en heeft vrijdag de laatste keer gewerkt, hopelijk kunnen we vanavond terug! Wel een mooie foto trouwens 
is idd wel lang onderweg amaai! Zo ver is dat toch niet uit elkaar.
maar ze waren kalm. denk dat de paarden ook wel voelen welke ondergrond ze hebben. Ondertussen zijn mijn 2 bitten binnen die ik wil uit proberen. Vanavond ga ik er mee aan de slag