Zitten echt wel pittige brede dingen in. Hindernis 1 is niet zo vriendelijk hoor. Heb gevraagd of ik morgenochtend nog een keer met geert mee mag lopen.
mistid
Geplaatst: 21-04-12 16:31
Ojee Noor! Ik vind die laatste wel behoorlijk breed in vergelijking tot de hoogte.
@ Noor gezellig bij Sarah! Ben benieuwd naar de cross. Valt de cross je tegen? Tot morgen. @ Mendy ik vind kindjes les geven geweldig... kan alleen niet zo goed tegen als kindjes beginnen te huilen als je ze iets meer laat ''werken''. @ Sm leuk dat je op stage zo goed met de mensen om kunt gaan. De ene keer lukt me dat heel goed en de andere keer niet. @ Margriet FOTO van Carella aub ik weet niet welke het is! Super dat je zo lekker hebt gereden! @ Mooootje wat voor rammelende ....... @ Texelse dat is zeker zo, sommigen die éénmaal gedekt hebben worden zooooo gruwelijk brutaal. Anderen merk je weinig aan.
@ Mootje ik heb gisteren Damon Hill in real life gezien. Echt om te kwijlen! Patrick Kittel zit er zo mooi op. Je ziet hem amper hulpen gegeven en paard was super ontspannen. Bijna te ontspannen. @ Noor Mes meenemen en gaan in de cross.
Hij rijdt wel echt top! Mis wat gedragenheid bij dat paard. Hij loopt zeker in de draf erg vlak en de wissels zijn een knelpunt. Trapte net ook naar Patrick zijn been bij de eerste inzet!