[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:46

Corien: gezellig dat je er toch bij bent!
Noor: arme Tayla! Maar fijn dat je vader zich goed genoeg voelde om lekker mee te brullen.
Oven-tortelini is ook heel lekker :9
Bianca: fijn gesprongen dus.
Weule: leuk dat die mensen zo enthousiast zijn over je paard en jullie fokproducten!
Mootje: fijn dat je weer aan het werk bent.
Rowo: hier heeft het flink geijzeld vanochtend. Alles was 1 grote ijsplaat!
Margriet: werkse!
Laura & Snoekiej: ik heb nooit het geduld om films helemaal af te kijken thuis. Die duren altijd te lang en dan wil ik gaan slapen.

Het is hier ondertussen aan het dooien. Die ijzel van vanochtend was echt gevaarlijk. Gelukkig hoefde ik niet weg en is pa veilig op zijn werk aangekomen. Zometeen even rijden. Ma gaat eerst op Weltsieger en dan ik nog even om hem echt aan het werk te zetten. Anders heb ik de dag erna weer problemen om hem aan de gang te krijgen. 1 dag lanterfanten, dan kan dat de dag erna ook wel volgens meneer. Daarna nog even Pancho stappen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:47

Billy, In Rotterdam zit er inderdaad een outlet van UGGS, maar daar krioelt het altijd van de mensen, wat een gekkenhuis daar!

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:56

Evelien: Volgens mij is een half broertje van Wendalie door naar de 2de bezichtiging. Een Johnson x Goodtimes (goodtimes merrie is Lindalie).
Als die genomen wordt moet je Wen zeker dekken. Wordt ze hoe dan ook al een stuk interessanter voor, voor de fokkerij. Alhoewel je dan wel met een dressuurhengst zal moeten gaan dekken :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:00

Zometeen rijden wordt wel middag. Ook op de bak is alle regen aangevroren, met als effect één grote ijsplaat. Ook de weiden zijn zo, dus ze kunnen ook nog niet naar buiten. Veel te gevaarlijk!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:02

Goedemorgen!

Leuk Karen, Peter Beense!
Fijn dat je papa meebrulde Noor! Arme Tayla :(:)
Leuk dat ze zo tevreden zijn over je fok Jeroen!

Hier was het gisteravond al weer wit, en nu sneeuwt het steeds.
Ik heb eindelijk een computer bemachtigd, ze zijn kennelijk flink ermee aan het rotzooien want 3 van de 4 computers die ik heb geprobeerd zijn stuk. Waren ook veel bezet door mensen die niet in mijn uur zitten, dus ik was alweer boos :+

Vanmiddag komt de osteopaat voor Meno, daarna zal ik Ul z'n hoofd nog even netjes scheren en dan even rijden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:19

Sussie: Zo is de bak bij ons dus al een paar dagen.... Gelukkig is het nu plus 5 dus dat gaat hard. Ga zaterdag r heeeeeel veel zout op gooien, goed slepen en als het goed is zit het zout dan goed in de bodem en vriest hij niet meer zo snel vast.

Hebben geinformeerd bij verschillde binnenbakken in de buurt. de een die wil je niet en de ander voor 25euro per paard!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:26

@ Lau: wat een afzetters!
Op het achterste deel van onze bak konden we gisteravond ook wel schaatsen! Voorste deel hebben we dus steeds heel fanatiek schoongehouden :j . Ik hoop dat het nu ook hard gaat ontdooien en dat ik vanavond in ieder geval kan longeren, gister was het daar net te hard voor.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:29

zoo, weer binnen, paarden lekker buiten en alles weer klaar.
@ eef: zou leuk zijn als die uit het lijntje komt van de goodtimes zoals laura zegt, net als ik in oktober zei toen we uit eten waren: dekken dat dier ;) hahaha

Ik rij gewoon in de binnenbak van de club (2 km verderop) zit nu gratis bij de contributie in, en voor volgend jaar betaal ik 40 euro per jaar om onbeperkt binnen te mogen/kunnen rijden. (enorme luxe, nu moeten de rest van de leden dat nog gaan begrijpen....)

Begint hier nu wel te dooien, lukt volop van het dak af.

nu eens ochtendje bellen, met bezig met de kwpn/showavond bij indoor hardenberg 2011 en met de cursus paardenbeoordelen in overijssel voor het voorjaar 2011... regelen... altijd leuk :D (moet alleen nog meer leren manage>delegeren, dus anderen aan het werk zettten ;) )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 11:44

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:47

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:51

Mogge :Z
Hier heeft het vannacht ook gesneeuwd/geregend. Ga zo maar eens kijken hoe de weg is :\
Heb vandaag alleen Vorstin om te rijden, ook wel weer lekker :) Morgen heb ik er twee en zaterdag drie :=
Zaterdag heb ik ook een training Flexchair! Ben benieuwd hoe dat is!

Arme Tayla Noor :P
Fijn dat je weer op je werk zit Mootje!
Sim, ik had hem ook opgenomen, maar had nu pas tijd om hem te kijken! Maar hij was echt goed :j
Mooi dat PB leuk was TG :) En als je doordeweeks een keer laat gaat merk je dat altijd he :=
Balen dat de bak een ijsplaat is Sussie! Bij ons alles buiten (molen,paddock,buitenbak) al 1,5 week helaas. Gelukkig hebben we wel een binnenbak, maar met de fokmerries is het lastig. Het binnenbakje zit echt van 9-9 stampvol!
Jeetje Lau, da's wel een hele hoop geld!!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:54

@ snoekiej, zie nu dat dat topic over de VWF jeugd van jou kwam, loopt het al een beetje??
Zelf ben ik actief jongKWPN lid.

@ iedereen, het is wel een toestand met alle kou en sneeuw, hebben wij het hier nog wel redelijk getroffen geloof ik. hier komt alles elke dag 5/6 uur in de wei. kunnen ze lekker rondlopen, krijgen wat hooi bij en vermaken zich wel. De 2-jarigen lopen meestal nog dag en nacht buiten, zolang het redelijk droog vriest zonder ijzel enzo kan dat nog makkelijk.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:01

Mootje volgens mij leest die gene mee :')
Jeroen lekker ochtendje!

Hier geen sneeuw!!

lau hoe laat begon het nou de 18de? dan kan ik mis wat eerder komen O:)
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 09-12-10 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:02

@ Weule, we hebben inmiddels een activiteit georganiseerd voor een paardenschool in Gouda. Daar zijn er een paar mensen lid geworden, maar het gros was uberhaupt nergens geinteresseerd in. In februari willen we weer iets organiseren. Het heeft tijd nodig om te groeien, je bouwt het niet in 1x op. Maar het blijkt wel lastig om geinteresseerden te bereiken.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:02

CoriienRN schreef:
Mootje volgens mij leest die gene mee :')

Volgens mij moest jij heel hard lachen om je eigen opmerking ;) :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:03

Jeroen _O- idd :') ik word ook vaak nagelezen dus ja ik zeg niks schokkents meer ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:03

Snoekiej schreef:
@ Weule, we hebben inmiddels een activiteit georganiseerd voor een paardenschool in Gouda. Daar zijn er een paar mensen lid geworden, maar het gros was uberhaupt nergens geinteresseerd in. In februari willen we weer iets organiseren. Het heeft tijd nodig om te groeien, je bouwt het niet in 1x op. Maar het blijkt wel lastig om geinteresseerden te bereiken.

ja, dat zal best, en om ze geïnteresseerd te houden is ook lastig. Veel 'concurrentie' van het JongKWPN??

voor mijn gevoel hebben jullie beide namelijk nogal dezelfde doelstelling/doelgroep...(is geen kritiek hoor)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:07

CoriienRN schreef:
Jeroen _O- idd :') ik word ook vaak nagelezen dus ja ik zeg niks schokkents meer ;)

Verstandig (ik heb het ook wel zo ongeveer afgeleerd, af en toe gaat het nog wel eens mis hoor, maar meestal hou ik me braaf in...)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:11

Corien: Zo tussen 4 en 5. Kom maar gezellig wat eerder hoor. Hopelijk is de bak dan goed :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:13

Ik denk niet dat we veel concurrentie hebben van JongKWPN, ook al wordt dat misschien wel gedacht. JongKWPN komt weinig in deze regio (toevallig nu wel met Broere dan), en wij richten ons alleen op deze regio, niet op heen NL. Voor JongKWPN is het wel veel makkelijker om dingen te bereiken, aangezien die het KWPN direct achter zich heeft, met alle contacten en het geld. Wij zijn toch veel kleiner. Niet klein, maar wel veel kleiner. Ik denk dat er heel weinig jongeren in deze regio zijn die ooit van VWF hebben gehoord. En dat maakt het toch wel lastig. Via paardenscholen krijg je schijnbaar al niet echt enthousiaste mensen (dat bleek wel), dus je moet het echt hebben van mensen die het interessant vinden. Echt kinderen van fokkers heb je hier ook lang niet zoveel als in andere delen van het land.
Maar goed, ik ga me de kou in wagen, op mijn fietsje naar mijn paardje :brr:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:13

Jeroen! idd ben ook wel eens onderuit gehaald ;) maar houd me neus in de lucht :P

lau is goed ;)

snoek ik ga ook richting paard kijken hoe de weg is en het erf op stal :+
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 09-12-10 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:14

Gaat Corien er eentje rijden Lau :D?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:15

Haha, wie weet!
Moet de bak wel opknapppen :(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:27

Ja idd! hier dooit het lekker hoor ik blaas de zon wel naar julie!! : blaaas!!

Snoek wat waren jou plannen morgen strand?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:28

Zaterdag strand?