[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:12

Evie_Bandido schreef:
Maar e zit wel bij HTC Noord-Holland toch?

Ik wilde mischien ook zo'n selectie meerijden, maar ik vroeg me af of het alleen voor pony's is of ook voor paarden( het gaat om de sgw-selectie), weet jij dat?

Noord Nederland :P

Vorig jaar was het voor Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Flevoland in Ermelo, Noord-Holland kon terecht bij Beukers. Je rijdt een les en je krijgt wat instructies, eerst dressuur en daarna wat oefeningen op het terrein en tot slot de steeple. Het is voor zowel paarden als pony's mits je niet ouder dan 21 bent :)

Maar zoals PB zegt, het is er niet in Zuid-Holland, dan moet je bereid zijn verder te rijden voor je trainingen :)

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:13

Als je mijn onderschrift even helemaal selecteert kan je het ook wel lezen Evie :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:15

Evie, ja, dat is zeker de bedoeling. A.s zondag ga ik met hem springen en ik sta voor WW op de wachtlijst.

Corien, :(:)
Fijn compliment Mootje!
Sannn, nog geen tijd gehad om je laatste pb te beantwoorden. Zit nog in de pen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:18

ik ben een beetje :o? vandaag geloof ik := . Ik las ergens dat er wel een nieuwe afdeling in Brabant zou komen volgend seizoen, dus dan moet ik waarschijnlijk daar of in Noord-holland selectie doen.
Ik stuur denk ik nog wel een mailtje naar het HTC :+ .

Ik ben wel bereid om verder te rijden, dat moet je hier in Zuid-Holland toch wel als je ergens wil trainen, we hebben afgelopen zondag nog 1,5 uur naar Hernen gereden.

edit: Leuk dat je hem gaat starten simmie, ik herinner me dat paard nog van foto's van een oefencross ofzoiets en vind het een erg aansprekend paard :) .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 28-07-10 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:21

Ik heb oefenspringen bij Evie op stal de 22ste en heb die week erna mijn officiele debuut!
Evie, Fijn dat je les zo goed ging!
Simmie, Leuk dat je jonge ding zo goed ging.

Beschermers zijn trouwens binnengekomen. Ik moet ze alleen nog even ophalen bij mijn onderburen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:35

@Simmie: Fijn dat je ook zo lekker hebt kunnen trainen bij Alice! Spannend je debuut met je stiefpaard trouwens!
@Mootje: Zulkje complimenten zijn altijd leuk :D En ik ben niet zo lang hoor, haal nog maar net de 1.64m :P Maar Anoes is heel iel/rank.
@Corien: :(:) Als je het even van je af moet schrijven is de pb box open hoor ;)
@Sann: Jij moet dus ook nog aan de bak voor de Gelderse :D Het is wel een takke eind rijden dit jaar voor mij, moeten helemaal naar Beesd en dat is ruim 1 uur en 45 minuten met de trailer volgens de routeplanner.... Ga er gewoon heen om er een gezellige dag van te maken.
@Evie: Fijn dat je les zo lekker ging!

Ik ben aan het eind van de middag ook bij Alice geweest met Anoes en ze pakte weer heerlijk aan <3 Kan wel goed merken dat ze het erg raar/spannend vind om alleen een klein parcourtje te doen, weg bij de groep, maar ze gaat wel braaf door slingert alleen gigantisch :P Maar dat komt wel goed met de KM. Alice had ook nog een paar erg leuke complimenten en we hebben nog dubbel gelegen om haar nuchterheid. Daarna nog met Jipje naar springles geweest en daar door de instructeur en Jipje op mijn fouten gewezen, maar uiteindelijk heel fijn kunnen afsluiten :D

Bij ons is het een hele klus om je te selecteren voor de Gelderse in zowel de dressuur als het springen. Ik mag nu dan in de dressuur, al weet ik niet zo goed hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :P en ga ik meer voor de rubriekvulling geloof ik. Het is dit jaar wel een eindje rijden, maar heb besloten om toch gewoon te starten, is waarschijnlijk 1 van de laatste keren met Jipje en vind het dan wel erg leuk dat ik toch nog een keertje mag starten :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 07:46

Goede morgen dames!

Kort nachtje heb alleen maarliggen spooken! :(

Een meisje van mij stal was ook geselecteerd voor het HTC reed bij lotje schoots!

Tanx voor julie pb's :)

Ga zo wat dingen regelen..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:41

Zo, ik ga richting tandarts.... 3 gaatjes laten vullen -O- Leuk, zo'n nieuwe tandarts!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:54

Goeiemorgen :Z
Ik ga maar weer eens naar werk!

Gefeliciteerd met je moeder's verjaardag Sannn
Leuk dat je stiefpaard braaf was Sim!
Dat is nog eens een compliment Mootje :D
Corien :(:)
Fijn dat je les goed ging Evie
Leuk dat het gister zo goed ging Benthe!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:10

Ik heb bijgelezen, maar hou het kort: brak @ work oorzaak: drank

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:10

Sann gefeliciteerd met je moeders verjaardag!
Simmie fijn dat je paard braaf was en leuk dat je hem gaat starten!
Mootje heeft een leuk complimentje gehad :D!
Corien heeft een dikke knuffel nodig
Evie heeft een fijne les gereden
Benthe heeft ook lekker gereden gisteren met Anoes

Ik ben gisteren op concours geweest. Heb een proef met lef gereden. Dus een voorwaartse proef. Hij was braaf en bleef er lekker aan trekken. 186 punten wat alles meeviel bij deze jury. 10de plek en middenmoot. Was tevreden.
Vandaag boodschappen doen en inpakken. Morgen vertrek ik op vakantie en er moet nog heel veel gebeuren. Dus tijd om in actie te komen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:20

Prima Simmie, heeft ook geen haast.
Leuk dat je zo snel al gaat starten Mootje, ben benieuwd! Succes bij de tandarts zo.
JN: Jij mag er ook heen dus, leuk! :) Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb in 2 L2 groepen, denk met heel veel mazzel! Wou me eerst afmelden, maar ga toch maar. Ga er ook meer heen om er te mogen rijden en om er gezellig dagje van te maken. Het schijnt heel mooi te zijn daar. Had de website van dat Landgoed eens bekeken. Voor ons is het volgens routeplanner 55 minuten. Jij moet wel ver dan! Leuk dat je ook gaat! :D
Werkse Snoekiej.
Succes vandaag op je werk dan maar Noor.
Succes met boodschappen doen en inpakken Sussie, waar ga je heen op vakantie? Gefeliciteerd met je wp!

Ik ga ook weer verder met porfolio.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:46

Noor, heb je al een tijd voor zaterdag in gedachten? Kreeg net een pb dat de manege tot 15-8 gesloten is.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:58

:wave: Zit ook weer op kantoor.

Vanmorgen beide paarden gereden. Gingen beiden erg fijn.

Ik was gister even met mijn wedstrijd kalender bezig. Maar ga denk ik toch hier en daar een beetje schuiven met de crossen. Nu ik ook de schimmel erbij heb wil ik die ook wel wat mee hebben (eerst springwedstrijden).
Ook omdat ik met Sofie wel naar springconcoursen wil en af en toe dressuur. En met de crossen zou zij anders elk weekend wat hebben. Wat ik iets te veel van het goede vind. Dus ik skip Neede :).
Verder blijven de andere crossen wel staan, dus dat zijn er nog genoeg :).

Succes bij de tandarts Mootje ;)

Hup hup in actie jij Suus :P !

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:03

@ Roos, ik heb net gebeld. Het was geen probleem. Ik stuur je een pb!
@ Sussie: even gasgeven dus! ;)
@ Mootje, sterkte bij de ta!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:19

:wave:
Kim: Leuk dat je nu met allebei wedstrijden gaat rijden, Bobo doet het wel goed dus?
Sann: Gaaf dat je ook naard e regio mag :D .
Sussie: Mooie punten, en fijn dat je ook lekker gereden hebt.
Noor: sterkte :+ ;) . Was jij trouwens nog bezig met een site voor WW?
Corien: je hebt pb
Mootje: Jeetje 3 gaatjes :(:) .
JN: Fijn dat Anoes zo fijn ging met crossen, en gaaf dat je met Jipje op de regio mag rijden!

Zo ik heb even een bootcamp, afgelopen zondag crosstraining, maandag werken heel de dag en paard rust, dinsdag springles, gister dressuurles op stal en vandaag gaan we met de trailer naar mijn andere dressuurinstructeur (kwam er gisteravond achter dat moeders dat gepland had :+ ).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:23

Ik heb de TA overleefd! Alles is ook weer mooi schoongemaakt :D
Evie, Jeetje wat een week :oo Veel succes met je les zometeen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:23

@ Evie: drukke dagen voor Bam! ;)
Ik heb er niks meer over gehoord, zal nog eens een mail sturen of er al wat bekend is. Maar voor dit jaar wordt het wel heel kort dag vrees ik....
@ Corien: je hebt pb terug :D

Ben alweer aardig bijgetrokken ;)
Jer heeft het ook druk trouwens. Zondag gesprongen, maandag naar het bos, dinsdag flink gedressuurd. Gister is hij door mijn instructrice gereden en vandaag ws weer als ze tijd heeft (wij moeten naar notaris en ga met een vriendinnetje eten). Morgen dan maar even rustig aan en zaterdag ga ik met Roos watertraining doen :D. Wellicht zondag dan nog een rondje bos...even kijken hoe het zaterdag loopt.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:27

Haha Jer mag aan het werk noor ;).

Ik ga vanavond ook met een vriendinnetje eten :). We gaan even samen de stad in. Koopavond O:).

Evie: Bobo gaat erg goed. Ga hem de komende weken veel naar andere tereinen meenemen. Terein opzich vind hij niet spannend, maar paarden die weg gaan en komen vind hij wel heel interessant.
Dus volgende week en de week erop op verschillende plekken naar oefenparcours en dan binnenkort maar ergens BB gaan springen. Voor de dressuurring is hij nog niet helemaal klaar. B proefje zou hij best kunnen lopen hoor.
Maar we moeten direct in de L1. Dus train ik liever thuis even door :D.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:29

Zo te lezen krijgen jullie allemaal prachtig afgetrainde paardenbeesten :D

Pff wilde net gaan rijden hier, maar het giet behoorlijk hier...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:32

PB, Jij hebt trouwens nog een drukke cross-planning dit jaar. Maar dan heb je ook meerdere paarden :D
Deze week is voor mij een rustig weekje, behalve 2x les gehad te hebben heb ik lekker niets. Zondag misschien een rondje Vlietlanden, als het mooi weer is! Dinsdag naar Rob in Hernen en zaterdag naar de oefencross in Renswoude.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:32

peanutbutter schreef:
Zo te lezen krijgen jullie allemaal prachtig afgetrainde paardenbeesten :D

Mmmja, naar aanleiding van de opmerking van Mootje dat Jer op een foto net een tank was, heb ik hem toch nog even grondig onder de loep genomen. Kon niet veel vet ontdekken, maar een beetje eraf heeft hem geen kwaad gedaan: nu is ie pas écht onweerstaanbaar <3

;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:43

Goeiemiddag!
@Noor: Je brakheid weer een beetje te boven :=
@Mootje: Een weekje beetje rustig aan is soms ook wel eens lekker ;)
@PB: Hier heeft het de hele morgen ook al gegoten, zelfs zo erg dat de putten elke keer omhoog komen. Nu zijn ze bezig om alle putten door te spuiten in de buurt, weer iets met de afwatering hier :7
@Kim: Gaat lekker met Bobo dus ;) Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van hem onder het zadel? Ik ken nog een Cartano en daar had ik van gedacht dat die nog flink zou uitzwaren na het castreren, maar hij is nog steeds heel iel.
@Sussie: Alsnog een winstpunt nog dus! En dat ondanks dat de jury je niet helemaal ligt.

Verder lees ik veel paardjes die een bootcamp hebben :D Hier ook de paardjes flink aan het werk gehad. Jipje gaat eigenlijk altijd alleen maar fijner als je hem meer aan het werk zet :o
Nu snel onder de douche, hapje eten naar binnen werken en op naar de baas, waar ik tot 21.30 mag vertoefen vanavond :Z Hopelijk wil het een beetje doorlopen vandaag.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:45

Mo: Ja ze mogen nog lekker wat lopen. Gelukkig zit overal 2 of meer weken tussen.
Noor: Hetje is ook zo'n buffel. Zit geen spek op, maar het lijkt allemal wat vadsig :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:54

ik heb redelijk hetzelfde programma als jij PB, alleen wel eens een keer dat ze twee weken op rij lopen. Ik geloof dat ik zelf tussen Brugge en Bathmen maar twee weekenden zonder wedstrijd heb. Maar goed, zo zag het voorseizoen er in 1e instantie ook uit, en uiteindelijk heb ik zes afmeldingen, 2 'opgaves' en zes volledige crossen gescoord, dus zoiets zal nu ook wel weer het geval zijn.