Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

ben er ook weer even.
.
. luxket schreef:ff volhouden vief, is ook het weer hoor, ik krijg ook gelijk last van me keel..
hardlopen is wel saai maar wel goed voor je conditie, doe het op school 2 x in de week, anders heb me paard wel conditie maar ik nie.. niet echt eerlijk

En verder staat er nog een pony die volgend jaar zadelmak gemaakt moet worden. Maar dat duurt nog meer dan een jaar.
Leuke foto's en gefeliciteerd met je prijzen! Maar wel heel erg vervelend van je onstoken amandelen! Heel veel beterschap
Miriam had een stijltje wat hoger gezet en de grondbalk iets verder naar voren gelegd en daar keek Juwel naar. Met als gevolg dat ik dacht dat ze af ging zetten, maar op het laatste moment sprong ze toch niet. Dus ik viel eraf op de balk. Had m'n bp aan, viel ik met m'n heupen op die balk
Hele mooie blauwe schaafplek en nog wat blauwe plekken, dus loop een beetje stijf. Deed wel ff goed zeer, maar da's alweer over.
Misschien van de zomer wel weer
! Het heeft hier echt mega hard geonweerd en ik hou daar helemaal niet van. Toen is waarschijlijk ook nog buiten in een lamp de flits ingeslagen, buiten heb ik geen stroom meer en boven ook niet

goeiemorgen
. Vanavond maar even rijden
.
Ja echt wel, zo gemeen, echt op het allerlaatste moment nog stoppen