haha. Vriendin van mij is er net gestopt. En anders gewoon een half jaartje ergens op stal proberen. Zolang gewoon in Shell werken.Misschien ga ik nog wel bij Politie
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha. Vriendin van mij is er net gestopt. En anders gewoon een half jaartje ergens op stal proberen. Zolang gewoon in Shell werken.
.
luxket schreef:@t amber: Ik vind jou fjord trouwens echt super leuk.... Echt gaaf dier..
!Altijd leuk om te horen 
Leuk paard heb je!
Woods leek er eerst aardig rustig onder te blijven maar toen het zooitje eenmaal binnen stond kwam de uitbarstinkje alsnog
Heb haar maar even laten gaan.
Ze kan zich soms behoorlijk druk maken.
Mijn ouders wilden niet dat ik alleen ging rijden op Woods. Ook omdat je niet weet of er op stal iemand is voor het geval dat..
Maar had het er vandaag nog over en nu mag het eigenlijk wel. Maar vind het wel gezellig als er iemand mee gaat en mijn moeder/vader vinden het gelukkig niet erg om foto's te maken.
Maar komt goed...hoop ik, op school met jan huizinga erbij ging het in ieder geval ook telkens goed en water vind ze geweldig dus dat scheelt alweer luxket schreef:

Wbt het springen ... een lotgenoot
.. een paar keer flink in die oxers gezeten en nu ben ik d'r toch ook wat huiverig voor geworden. Lady kan het zat, maar nu ik weer.
M'n internet vliegt er steeds uit, dus kan je foto's niet helemaal goed zien. Maar van die halve hoofden/halzen vind ik het een lekker chique beesje!