Eerlijk gezegt nog geen idee, in igg gaan werken. Beetje geld verdienen weer, ik ga binnenkort solliciteren bij Hans Peter haha. Vriendin van mij is er net gestopt. En anders gewoon een half jaartje ergens op stal proberen. Zolang gewoon in Shell werken.
Hoi Bonny, Dit jaar wordt ook mijn eerste keer crossen, maar zo te lezen heb je al een voorsprong op mij, jouw paard heeft al wat gezien! Heel handig, mijn paard heeft alleen een tripalon gelopen, heel braaf achter een ander paard aan. Dit jaar moet ze het alleen gaan doen, dat zal nog heel wat zweet en tranen gaan kosten.
Kim: Netjes Bonny: Welkom Leuk paard heb je! Hilde: Jammer dat het niet zo fijn ging
Net nog even naar de kringkampioenschappen van de pony's wezen kijken. Brrrr was wel echt koud!! Was wel even leuk, maar 't lijkt al weer zo lang geleden dat ik op Sambal rondcrosste.
Vanmiddag eerst nog even wezen rijden. De paarden werden net op stal gezet en 2 waren echt helemaal geflipt. Bleven maar keihard heen en weer rennen al bokkend. De boerderij-hond ging er ook nog achteraan en ons keffertje dat we uit veiligheid maar aan de regenpijp hadden vastgebonden was inmiddels ook hysterisch aan het blaffen Woods leek er eerst aardig rustig onder te blijven maar toen het zooitje eenmaal binnen stond kwam de uitbarstinkje alsnog Heb haar maar even laten gaan.
Rij je altijd met een fotograaf in de buurt? Ik wou dat ik dat had!! Binnenkort laat ik ook wat foto's maken, buurjongen van ons doet de opleiding fotografie. Hij moest nog wat foto's inleveren als opdracht, toen heb ik mij maar aangeboden, dus hopelijk kan ik recente foto's laten zien van Undercover.
Haha dankjulliewel Ze kan zich soms behoorlijk druk maken.
Nat: Laatste tijd wel Mijn ouders wilden niet dat ik alleen ging rijden op Woods. Ook omdat je niet weet of er op stal iemand is voor het geval dat.. Maar had het er vandaag nog over en nu mag het eigenlijk wel. Maar vind het wel gezellig als er iemand mee gaat en mijn moeder/vader vinden het gelukkig niet erg om foto's te maken. Hoop dat jij binnenkort ook een fotograaf hebt
Oke krimhie kent dan wel wat, maar nu ik nog he.. En met henk jan op haar rug is het toch een stuk makkelijker dan met mij Maar komt goed...hoop ik, op school met jan huizinga erbij ging het in ieder geval ook telkens goed en water vind ze geweldig dus dat scheelt alweer
Zo, dat is opgeknapt Karen! Nog maar een heel klein plekje over. Is het ook de bedoeling dat je het wat open houd, of is dat op je foto's steeds toevallig?
@ Kim ... Fijn dat je Loempia nu onder controle hebt in het parcours @ Hilde ... Mooie punten zeg voor je paarden-debuut Wbt het springen ... een lotgenoot .. een paar keer flink in die oxers gezeten en nu ben ik d'r toch ook wat huiverig voor geworden. Lady kan het zat, maar nu ik weer. @ Bonny .. Welkom M'n internet vliegt er steeds uit, dus kan je foto's niet helemaal goed zien. Maar van die halve hoofden/halzen vind ik het een lekker chique beesje! Op mijn eerste cross (en enigste tot nu toe helaas) wisselde het wat qua hoogte (in mijn belevenis dan, en ik reed met een Epony bij de paarden). Maar over het algemeen niet vreselijk hoog, diegene die ik dan redelijk hoog vond was dan net massieve oxer. Maar was no-problemo om te rijden achteraf @ Vief ... Geeft wel een leuk effect zo in het zwart-wit! Zou ook graag een fotograaf stand-by willen hebben, heb bar weinig rij-foto's
@LL : Het is nog steeds open. Ik doe er verder niks aan, hou alleen de randen een beetje zacht met zalf. Hij krijgt nog steeds 2 keer per week accupunctuur, dit zorgt dat de randen naar elkaar groeien.
@ TG .. Ach is mss ook beter, kan eventuele rotzooi er ook makkelijk uit komen. Blijf je met die accupuntuur doorgaan totdat het weer helemaal dichtgegroeid is?