Gomir: Kan me voorstellen dat je niet zomaar iedereen op je paard wilt hebben.
Lipso zullen sommige kandidaten ook wel hebben kunnen wurgen.. Hij heeft met het springen 2 mensen eraf gegooid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:En ik heb nu natuurlijk ook nog het paard van een ander waar het opstappen bovendien ook nog wat lastig blijft soms, zeker met vreemden.
Eigenlijk moet je gewoon een matig L-paard voor zulke dingen hebben. Een die vooral niet voorzichtig en kwalijknemend is
Ik wil al jaren de eerste fase gaan doen, maar haak toch iedere keer maar weer af om deze reden. Otje was dressuurmatig ook te slecht om mijn examen te halen en daar wilde ik ook geen vreemden op aan het springen hebben
SGWOllie schreef:BV: Balen van je stops. Ik wil ook heel graag aan de tweede fase beginnen, mijn grootste struikelblok is de prijs! Ik kan dat dus gewoon echt niet betalen hè!![]()
Het niveau in de tweede en derde fase ligt wel dusdanig veel hoger (ook qua instructie) dat ik mijn paard daar wel mee naar toe durf te nemen. Eerste fase spring je lager dan een B parcours dus dat in de hindernis parkeren valt ook redelijk mee (bij ons dan tenminste).
gomir schreef:En ik heb nu natuurlijk ook nog het paard van een ander waar het opstappen bovendien ook nog wat lastig blijft soms, zeker met vreemden.
Eigenlijk moet je gewoon een matig L-paard voor zulke dingen hebben. Een die vooral niet voorzichtig en kwalijknemend is
Ik wil al jaren de eerste fase gaan doen, maar haak toch iedere keer maar weer af om deze reden. Otje was dressuurmatig ook te slecht om mijn examen te halen en daar wilde ik ook geen vreemden op aan het springen hebben