Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar dat moet ieder voor zich weten. Artrose wordt zelden (nooit?) minder, alleen erger, dus ik hoop voor je dat het meevalt maar heb er een vreemd gevoel bij.
Weet je het al?
) 
anders zou jan er ook al wel iets van gezegd hebben hoor 
Scum schreef:Je brengt me op ideeen Lielle.... Hoewel: ik heb alleen winstpunten nodig en ik hoef er geen kwijt
(ik heb daar 1 wp kado gekregen en heb er nu dus precies 8, sssttttt....)

Vieva schreef:Ja, het is ieder voor zichanders zou jan er ook al wel iets van gezegd hebben hoor
L0ve: het is op korte mijn beslist ik wist het eigenlijk ook maar een dag van te voren!
SGWOllie schreef:Ik ben gek op grote paarden!!! ( en als ik het eng vind hou ik me gewoon goed vast)
Ik vind Online echt meesterlijk! Komt misschien omdat ik alle dressuuroefeningen t/m Inter I heb mogen ervaren op een paard van 1.84m!!
Maar zolang hij er niet erger last van heeft 

SGWOllie schreef:Wat vinden we van voor de oefening M en Z sprongen meenemen in je L cross zodat je onderweg ook nog eens die twee winstpunten kwijtraakt die je anders teveel zou hebben voor het NK?

Vieva schreef:
aLLEEN JIJ WEET DAT

nee dat is een uitspraakje van mij figuurlijk ( of hoe noem je dat als je het niet echt bedoelt :p ) zeg ik tegenwoordig