[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:22

Haha ja, heb nu al spijt, heb me opgegeven voor een studenten-voetbaltoernooi..
Echt ik zie het nog niet gebeuren dat we winnen,
11 communicatie-meisjes achter 1 bal aan...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:23

he ik heb ook gevoetbald hoor CD

gr_roos

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:23

Ik heb ze alleen gekocht omdat ze flink goedkoper waren. 35 euro korting per dek en als je er 2 nodig hebt scheelt het een hoop.

Ik had nog gevraagd of ze in de aanbieding waren vanwege slechte waterdichtheid. Dit was niet het geval, de kleuren liepn niet echt ( rose / blauw) en een model van vorig jaar.

Ga morgen maar even naar Divoza bellen.

Onide het is 9.00 in de ochtend en na 18.00

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:24

Chantal: Ziet er fijn uit Ze pakt het al goed aan zo te zien.

Vief: ik ben King-fan
Leuke foto
Heb je die bruine King-Kadanz pony met de witte benen ook nog gezien in het M-springen? Vriendin van mij was met haar pony naar holten donderdag, die zei al dat ze King ook vast wel zou zien

Wat een naar ongeluk zeg! Dat wens je niemand toe

Vieva: Als ik jou was zou ik eens rustig om me heen kijken. Als ik het zo lees zou ik nog niet met een hengst op concours gaan in jouw geval.
Ik vind hengsten rijden toch een vak apart en zou het zelf nog niet aandurven op concours
Ik weet wel dat je het mag, want je bent L2, maar ik zou er toch nog eens over nadenken.

CD: Ik ben het best met je aanpak eens(alleen ik sla jonge hengsten dus echt nooit voor hun donder, dan gaan ze gegarandeerd de lucht in en achteruit en dan ben ik ze als het tegenzit kwijt )

Ik laat ze trouwens ook nooit achter me komen als ik ze aan de hand heb. Geen enkel paard, maar met een hengst vind ik het nog eens zo gevaarlijk als met andere paarden

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:24

haha jah en daar is dan niet iedereen t over eens..Dan krijg je jaja met 200 paarden als idioten rennen en over hekjes springen..dat heeft nut..
Geloof me die discussie begin ik al niet eens meer:P

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:28

Vind WK voetbal verder best leuk, maar verder niet.

Super BT! Kan me voorstellen dat je een giga smile hebt!

Onze bixieproefjesoefening ging super, mn spookje wordt steeds braver en doet het best leuk. Daarna ben ik eens goed kwaad geworden op Sien..die is zo ongelovelijk aan het etteren met rijden..maar het had zeker resultaat. Daarna liep ze heerlijk..ben weer helemaal blij .

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:34

Super BT! Zo kun je nog eens thuiskomen
Ik had 30 euro aan Ooteman-bonnen en een puntje erbij

Balen van die dekens GvdT

Onide: nooit leuk zulke dingen, maar kan gebeuren hoor. Niet te schuldig over voelen, het is niet jouw fout

Ik moest vandaag in Den Helder rijden. Terrein was erg slecht geworden tegen de tijd dat ik aan de beurt was, maar heel veel mensen reden ook consequent door de binennbocht door de blubber dus ik heb toch besloten om te starten en in de bochten zoveel mogelijk om de slechte plekken heen te rijden (best lastig, want Otje is van het type ik-val-graag-door-het-binnenbeen-de-bocht-door-paard )
Op het voorterrein was het dramatisch dus daar werd ik niet echt blij van. Otje liep ook nog eens vreselijk te spoken, maar toen we gingen springen werd dat gelukkig wel beter.

Eerste rondje had ik een fout op de uitsprong van de dubbel. Kwam wel mooi in, maar het was daar zo drassig dat Otje nogal moeite had om van de grond te komen en toen pakte hij achter de achterste balk van de uitsprong.
Tweede rondje precies dezelfde fout en nog een foutje op een steil waar ik iets groot kwam. Hij kwam gewoon te weinig van de grond en pakte net de balk mee.
Maar het zag er op de video allemaal wel heel simpel uit en hij sprong zeker de tweede ronde erg fijn! Driesprong liep hij ook super door, daar deed hij echt heel erg zijn best(die stond langs de slootkant en het was daar ook al helemaal stukgereden dus dat was natuurlijk heel fijn rijden )

Was twee keer eerste, maar eigenlijk heb ik alleen het eerste rondje gewonnen Die andere ruiter kwam pas na de prijsuitreiking aanzetten en mocht nog wel starten, maar niet meer voor de prijzen En die reed het tweede rondje wel foutloos.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:36

Ik ben heel erg benieuwd hoe Talida vandaag gereden heeft op de onderlinge!
We hebben het gister iig wel erg gezellig gehad op de fasnatrail Alleen jammer dat 'onze' combinatie op de laatste vetgate na 142,5 km afgekeurd werd Dat was wel even zuur...

gr_roos

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:43

Was jij met Talida te groomen.

Dat is inderdaad balen. Waarom werden ze afgekeurd?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:48

Ze vonden hem net niet rad lopen en ook al vond ik hem niet slechter als op de keuring daarvoor, hij was idd niet loepzuiver

Wij waren idd gezellig samen groomen Hebben heerlijk rondgescheurd in omgeving Ermelo en erg veel gewacht
En we zijn af en toe even gekeerd, omdat ik het groompunt weer eens te laat zag

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:48

gomir schreef:
Chantal: Ziet er fijn uit Ze pakt het al goed aan zo te zien.

Vief: ik ben King-fan
Leuke foto
Heb je die bruine King-Kadanz pony met de witte benen ook nog gezien in het M-springen? Vriendin van mij was met haar pony naar holten donderdag, die zei al dat ze King ook vast wel zou zien

Ja die heb ik ook gezien
Heb die pony nog op marktplaats zien staan, Kasper heette die toch?
Vond hem toen ook al erg leuk!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:49

Ik maakte ook maar een grapje hoor Kijken naar 22 mannen *in witte broekjes* die achter 1 bal aanrennen is best interessant soms
Ik heb jaren lang iedere zondag voetballen gekeken.

Gomir: Ik heb paarden ook altijd liever langs me lopen dan achter me, maar daarover zijn in mijn vriendengroep de meningen nogal verdeeld. Het tegen de kop slaan hoef je ook niet meteen de 1e keer te doen, ik probeer het altijd eerst me me stem. En als ze daar niet op reageren kunnen ze een knal verwachten
Ik heb overigens alleen ervaringen met hengsten aan de grond, dus hoe een hengst te rijden zou ik neit weten.

Anja: idd die discussie is ook al vaak genoeg gevoerd tussen mij en me vrienden (die allemala voetballen, tegen mij als enigste knolhobbelaar). En nooit gewonnen. Sport is alleen zinvol als jij er schik in hebt, en dat hadden we allemala *en daar hebben we maar een biertje op genomen )

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:49

vief was dat een vosje? van 5 jaar?

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:52

Ik ben niet zo into edurance.. word het vetgahalte ook gemeten dan? Lekker, dan kan ik nooit meedoen (Joeri word erg moeilijk dik en erg makkelijk dun)

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:53

balen gomir dat het paardje afgekeurd werd.
Enig idee wat ie mankeerde?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:55

viefdepief schreef:
Ja die heb ik ook gezien
Heb die pony nog op marktplaats zien staan, Kasper heette die toch?
Vond hem toen ook al erg leuk!

Klopt helemaal

Zo'n gave pony
Ze rijdt er zelf L2 mee bij de paarden en hij komt bijna altijd met punten thuis, gaat echt heel hard

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:56

Ben even eten, de rest komt zo

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:56

is die van danielle? ze dressuurt L2 en Springt M is het een ruintje en een vos met blesje?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:11

CarpeDiem schreef:
Gomir: Ik heb paarden ook altijd liever langs me lopen dan achter me, maar daarover zijn in mijn vriendengroep de meningen nogal verdeeld. Het tegen de kop slaan hoef je ook niet meteen de 1e keer te doen, ik probeer het altijd eerst me me stem. En als ze daar niet op reageren kunnen ze een knal verwachten

Ik sla ook nooit meteen, maar sommige beesten durf ik het ook echt niet
Ik wil ze naast me, dan kan ik en zien wat ze doen en ze springen me niet ineens in de nek

Citaat:
Sport is alleen zinvol als jij er schik in hebt, en dat hadden we allemala *en daar hebben we maar een biertje op genomen )

En zo is het

Al vind ik voetbal toch maar een gek spel. 20 volwassen mannen rennen als een idioot achter een bal aan en als ze er zijn dan trappen ze hem weer weg

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:11

Onide schreef:
Ik ben niet zo into edurance.. word het vetgahalte ook gemeten dan? Lekker, dan kan ik nooit meedoen (Joeri word erg moeilijk dik en erg makkelijk dun)

Vetgehalte wordt niet gemeten hoor
De vetgate is de veterinaire controle + verplichte rust. Heb je minimaal om de 40 km geloof ik.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:13

Vieva schreef:
is die van danielle? ze dressuurt L2 en Springt M is het een ruintje en een vos met blesje?

Heb je het tegen mij?

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:16

js gromir en ook tegen vief,

/knip
Laatst bijgewerkt door Lielle op 28-05-06 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: ongepaste opmerking verwijderd

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:17

/knip