Jemig Texelse, je zou toch denken dat je zoiets merkt!! Pan, kachel, oven, strijkijzer: meer hete dingen kan ik even niet verzinnen. Buien gaan hier nog braaf langs. Ik ga maar even klein blokje om met Giga.
Hier gaat het wel qua weer, maar het is te koud voor zwemmen... Ik moest lesgeven, ik denk maak een buitenritje en gaan naar een meertje waar je in de ZOMER kunt zwemmen. Maar die haflinger van mijn mamsie was er nog nooit geweest, en 5 minuten ervoor gestaan, toen deed ze 2 pasjes erin en toen een mega sprong het water in. uiteindelijk 2m diep in het water, en leerling zat er nog op, liet zich er toen maar afglijden en is met pony terug gezwommen naar de kant. Schrok me de pleuris maar alles doet het nog en leerling kon er zelf ook wel aardig om lachen. Toen naar haar ouders gereden en heeft ze zich omgekleed. Haar ouders kwamen naar buiten en die moeder lag strak van het lachen Ik kon er daarna ook wel om lachen, maar was wel flink geschrokken.
noor en voel je je al weer wat beter? heb best zin om te crossen, hopelijk ol dit keer ook
net weer nieuw meisje les gegeven. 9j. kende nog weinig. maar lichtrijden begint ze al aardig te snappen. begin de kleintjes steeds leuker te vinden om les te geven.
Ik vind het beide erg leuk. Onderwijs vind ik nu ook erg leuk. Loop nu stage op een school met leerlingen met een zeer laag IQ. En ze vinden het daar leuk hoe goed ik met ze kan!
caro29
Geplaatst: 21-04-12 15:41
@ FE heftig weekje voor je. @ Hennie raar verhaal over het veulen.. @ Texelse als ik zo een gave hengst had dan gebruikte ik hem gewoon voor mijn eigen merrie. Goedgekeurd of niet
Gisteren ben ik naar Indoor Brabant geweest. Waren er rond 1215 en was 's nachts om 1.15 weer thuis. Supersport gezien. Damon Hill, Toots en Romanov waren supergaaf! Parzival was een klasse apart. Mooie springsport gezien. Ook nog een mooie rijbroek van Robby's gekocht en vanmorgen nog in WB wezen kijken. Margriet gezien maar niet aangesproken. Mijn moeder vond Carella heel gaaf. Vivian en Mirthe nog even gesproken. Sanne startte geloof na degene die ik kwam helpen (nr43)
@Mootje: nee geen appeltaart gebakken, en @Lelieaardje, niets heets er tegen aan gehad, ik denk nu zomaar dat ik met mijn arm een of ander agressief reinigingsmiddel aangeraakt heb ofzo. Het is nog steeds rood, beetje opgezet, maar de ergste brand is er uit. @SM: leuke Haf heb jij, geweldig, maar dat je geschrokken bent begrijp ik!! @Caro: waarom ik twijfel, is dat hij nu zo heerlijk makkelijk hanteerbaar is, en dat willen we graag zou houden. Er zijn hengsten die dekken en rijden prima samen kunnen laten gaan. (prive en zaken gescheiden houden zeg maar), maar dat is niet bij allemaal het geval. Dus eerst nog wat verder doorrijden.
Hm, geen IB op tv, maar het Catshuis, en wat er gebeurd is daar, dat weet ik nog niet precies.
Geert Wilders is weggelopen bij de onderhandelingen.... Helaas moeten we wel bezuinigen want we zitten in 2013 1.3% boven het door de EU toegestane begrotingstekort en laat die #%&* alleen maar geïnteresseerd zijn in ons beleid tov allochtonen
Je kwam de springring in en het 1e wat mijn moeder zei na hindernis 1: Dat is een goeie en wel wat voor je. Toen zei ik al die is vast niet te koop. Ze sprong af en toe nog wat groen maar je ziet haar kwaliteit. Gelijk heb je dat je haar nog houdt.
Ze is soms idd een beetje twijfelachtig. Komt net wat teveel terug in tempo voor de hindernis. Daarmee ging het ook fout bij de dubbel, maar ze wil erg graag er goed over heen komen dus zal niet snel stoppen. Maar ze sprong al veel netter dan 2 weken geleden dus daar ben ik ook heel blij mee.
Ik heb heerlijk gereden! Ben alleen nu stijf, voel me net een oud wijf. Zo in bad en dan het hele riedeltje van gisteren opnieuw (wassen, solarium, uitmesten (misschien wil mam dat wel weer doen), vlechten, inpakken). Ik ben gaar
Margriet, idd erg leuk dier! Caro, ik was netjes blijven zitten, haha!
Vertrekken hebben we geoefend. Ik heb op het zandpad thuis af staan tellen totdat ze het snapte . Stom is dat he, in de cross hebben we helemaal geen twijfel, maar zo'n stom indoor springparcours wil niet .
Ik moet ook maar eens wat dressuurproefjes gaan opgeven, het wil wel, maar het gaat nog wat slingerend enzo. Had op rechtgerichte ontspannen en in aanleuning gaande paard dan ook een 5, en door het slingeren wordt ze ook wat onrustig met haar hoofd.