[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:24

_Noor schreef:
Wat een rat hè! ;)
Uk deed het inderdaad heel goed! Ben benieuwd naar de filmpjes!

Edit: MM, de gelijkenis tussen onze paarden was mij ook al eens opgevallen :j Misschien het Voltaire-bloed?
En de aanhouder wint, dus Z dressuur wordt je vast wel :P

Wat is er met Voltaire bloed???? Merrie is ook een Voltaire, kan ik misschien ook mee praten :o

Noor en Jantine fijn dat jullie lekker getraind hebben, volgende keer houd ik me ook aanbevolen mits ze drachtig is

Sannn gefeliciteerd met je verjaardag

Zo gaat weer verder lezen

muts_marijke

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:28

Gave filmpjes Jantine. En Noor ziet er uit als of je lekker getraind hebt. Kan me voorstellen dat je tevreden was.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:29

Ik vond het ook een kei lijken
Noor en Tientjuh ziet er echt heel netjes uit
Anthea jammer dat je in je proef verkrampte
Bvw gefeliciteerd met je 5de prijs
Margriet gefeliciteerd met je wp in de L.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:30

gr_roos schreef:
_Noor schreef:
Wat een rat hè! ;)
Uk deed het inderdaad heel goed! Ben benieuwd naar de filmpjes!

Edit: MM, de gelijkenis tussen onze paarden was mij ook al eens opgevallen :j Misschien het Voltaire-bloed?
En de aanhouder wint, dus Z dressuur wordt je vast wel :P

Wat is er met Voltaire bloed???? Merrie is ook een Voltaire, kan ik misschien ook mee praten :o

Noor en Jantine fijn dat jullie lekker getraind hebben, volgende keer houd ik me ook aanbevolen mits ze drachtig is

Sannn gefeliciteerd met je verjaardag

Zo gaat weer verder lezen

We vonden dat onze paarden zo op elkaar leken. En omdat er in allebei Voltaire bloed stroomt dachten we dat het misschien daar door kwam. :) En als ik hem zo zie lopen op een filmpje zie ik er nog meer gelijkenissen in.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:33

Hmmmm, mijn merrie is toch wel een heel ander type als Jer, waarschijnlijk dan ook als Zeus. Komt misschien doordat het bij jullie wat verder weg is. Volgens de kenners is mijn paard een "echte" Voltaire en lijkt ze ook op der vader. Persoon die dit gezegd heeft, is jarenlang de groom van Voltaire geweest. Volgens mij is er ook nog een heel oud filmpje van haar op youtube.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:35

Dat kan kloppen Gr_Roos, want wij hebben nog een Voltaire op de club lopen en die is ook heel anders als Zeus. Daar zeggen ze ook van dat het een echte Voltaire is. Soms weet je toch niet waar het vandaan komt, weet wel dat we leuke paarden hebben ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:37

@ Noor en jantien leuke filmpjes
@ Anthea jammer dat het in de proef niet goed lukt. Dat probleem heb ik momenteel ook. Met losrijden super maar in de proef strak

Zit in dubio of ik eind juli in Vechta ga starten want zou eigenlijk naar zomercarnaval gaan. Daar doen ze ook de kadertrainingen van Duitsland. Moet een super terrein zijn en ik heb nog niks staan in juli. Heb nu eerst een oproep gedaan of je daar ook kunt trainen..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 19:38

_Sim_ schreef:
Die kei is gaaf!

Kei of geen kei, vond hem ook best gaaf! :D
Moest hem echt een keer of 6-7 doen van allebei de kanten, tot Jer meer/helemaal ontspannen was :j .
En die eik ziet er op het filmpje een stuk kleiner uit dan in het echie! :+ Nee hoor, heb gewoon heel fijn getraind en ook echt goed les gehad. Dat beviel mij uitstekend, jou ook Jantine? Bedankt voor de filmpjes!
Zagen jullie ook even hoe braaf hij te water sprong?!

Roos, Rabette is inderdaad een heel ander type :j . Heb vaak gehoord dat Jer een echte Concorde is, maar van anderen juist weer dat hij een echte Karandasj-kop heeft :Y) Nou, schiet mij maar lek! ;)

Net nog even lekker met moeders buiten de deur gegeten (2e keer deze week... :o ) Morgen weer een dagje keihard studeren, heb Jer overgedragen aan schoonzusje :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:40

Goede avond!

heb vanmorgen wel fijn gereden! meneer had energie voor 10, en was met op zadelen 2 x los gebroken in het land := morgen mag hij flink aan de bak ;)

Noor en jantien ziet er goed uit dames!!

Ik ga maar eens chinees halen :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:41

Laatst bijgewerkt door gr_roos op 12-06-11 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:41

Ik vind het een echte Karandasj Noor.
Bij ons loopt nog een Manhattan in de buurt, heeft dezelfde grapjes en dezelfde trukendoos als Zeus. Vind het wel heel leuk hoe zulke dingen dan toch weer boven komt drijven.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:44

Roos deze Voltaire lijkt inderdaad ontzettend als die Voltaire waar ik net op doelde! Qua spring manieren vind ik die van jou wel beter (dan de Voltaire die ik ken). Gaaf dier die van jou

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:46

Noor, ik heb de les ook al zeer prettig ervaren! Heb gewoon een super fijne les gereden en ben soms nog wel eens een held op sokken. Nu geen enkel moment lopen miepen. Uk pakte ook gewoon lekker aan.

Zusje vroeg nog hoe groot Jer was. Toen je moeder vertelde dat hij 'maar' 1.68 was, stond ze te klapperen met de oren. Verschil tussen Uk en Jer is ook wel heel groot kwa bouw. Uk is 1.65, maar er leek wel 20 cm verschil in te zitten. Jer is veel zwaarder/grover gebouwd dan Uk. Vond het leuk om jullie een keer in real life te zien!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:52

Marijke dank je wel, ben ook erg wijs met der. Als ik dit fimpje zo zie hoop ik dat ze drachtig is en ik weer snel kan starten met der. Er werd mij namelijk aangeraden om de eerste 2 weken niet al te gek te doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 19:52

Nou, hij mag blij zijn als hij de 1.68 haalt hoor. Hij is 3 jaar terug op 1.66 gemeten en wel ontzettend uitgezwaard, maar of hij nog veel in de hoogte is gegroeid... ik vraag het me af. Het verschil leek inderdaad veel groter :oo Ik had Uk 160-1.62 gegeven :o
Vond het ook leuk om jullie een keer in actie te zien! :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 19:53

gr_roos schreef:
Marijke dank je wel, ben ook erg wijs met der. Als ik dit fimpje zo zie hoop ik dat ze drachtig is en ik weer snel kan starten met der. Er werd mij namelijk aangeraden om de eerste 2 weken niet al te gek te doen.

Gaat nu helemaal goed komen, Roos!! WW ben je er gewoon bij!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:54

Dan is Jer net zo groot als mijn merrie. Op papier is ze 1.63 maar vorig jaar door een officiele meter op 1.68 gemeten.

Jantine, vanaf de foto's / filmpjes geef ik Uk ook geen 1.65

Noor ik hoop Ermelo, maar dat hangt nog van wat andere zaken ook af.
Laatst bijgewerkt door gr_roos op 12-06-11 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:54

Mini paardjes dus ;)
Ziet er niet uit als ik er op zou zitten met mn lange stelten. Ik ben ongeveer 1.85m en Zeus zal ook 1.80-1.82 hoog zijn. En dan ook nog alla buffel model :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:55

Noor, Gert vroeg ook al hoe groot Uk was en welk bloed erachter zat. Hij zei met afrekenen dat hij er zo versteld van stond dat Uk zo bloederig was in het rijden en naar de hindernissen. Uk is nou eenmaal fijntjes gebouwd en ook vrij kort.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 19:56

Gaaf, MM! :D Wel moeilijk bij elkaar te houden.. Hebbie geen filmpie?

Ik ga even in bad! :o

:evaw:

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:56

Wat een grote dan Marijke. Vriendin had er ook een van 1.85+. Zelf ben ik 1.68 en dat past dus goed, op Zeus zou ik verdwijnen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 19:57

WIE GAAT ONS NIEUWE TOPIC MAKEN?????

Om het maar even onder de aandacht te brengen... ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:26

was er nog niemand dan??

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:37

Ja Noor heb ik wel, zat zelfs... Maar hoe ik die op internet krijg????? Hoop morgen nog een paar filmpjes te krijgen maar ben bang dat het niet lukt. Geert is om half 12 klaar met de les en die moet dan nog afzadelen en verzorgen en mijn les stopt om 12.00 dus ben heel bang dat dat niet lukt. Van vorig jaar heb ik nog wel hele gave filmpjes.

Ja Roos dan zou je inderdaad verdwijnen.. zo'n mini mensje op mega buffel :D
Zeus is normaal gesproken op 2 vingers te sluiten. Maar als hij zo'n dag heeft dat ie niet wil dan lijkt het wel of ie een grote eiken balk heeft opgevreten :D Dan kunnen we niet sluiten maar dan kunnen we amper een hoek door komen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:50

Fijn dat jullie zo lekker getraind hebben dames!

En I Loveeee Voltaire bloed! Noldus was een Goodtimesx Voltaire en Chally een Asca x Colino x Voltaire. Heb begrepen dat Nollie wel een redelijk typische Voltaire was (op zijn maat van 1,76m) na dan ;) )

Terug van wedstrijd en beetje snertgevoel erover. Maat liep vooral eerste parcours goed, helaas 1 paal. Lang getwijfeldof ik wel 2e rondje moest doen want heb nog aardig last van mijn knie en hij sprong gewoon goed. Wel gereden en 1 paal, maar knie voelde echt niet goed.
Hetje opgezadeld en ondanks 4 pijnstillers (2gr paracetamol omgerekend) moest ik na H2 al stoppen. Het ging gewoon niet.