Straks weer naar mijn werk,weer een smerig klusje.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGWOllie schreef:Rowo: Gefeliciteerd met jullie viertal! Niet om banketstaaf te doen ofzo, maar wat hadden de andere viertallen dan wel niet uitgespookt?Succes met je M debuut volgende week!
Scum schreef:Maar niet in het M2 toch? Misschien onthullen ze op de IM cursus een enorm jurygeheim dat wij als gewone stervelingen nooit zullen weten....Nou, het ging best goed de laatste tijd. Elke keer een wp en in de prijzen. Maar voor mijn gevoel 18 punten verschil met wat een jury ervan vind. En dan jureer ik zelf notabene
Scum schreef:Meestal kan dat toch wel? En zo erg is het toch niet om een wedstrijdje extra M2 te blijven?Want wanneer hij die punten haalt weet je niet precies. En dan maar hopen dat je kunt promoveren als hij ze heeft. Maar goed.
Scum schreef:Eerst maar weer eens lekker SGW-en. Dat is toch veel leuker dan dressuur!
Scum schreef:Ben ook blij dat Kaatje zo lekker stabiel loopt bij dressuur. Ze heeft nu al 10 wp uit 4 wedstrijden. En een goeie dressuurproef is ook nooit weg bij een SGW.
gomir schreef:En ik heb nu natuurlijk ook nog het paard van een ander waar het opstappen bovendien ook nog wat lastig blijft soms, zeker met vreemden.
Eigenlijk moet je gewoon een matig L-paard voor zulke dingen hebben. Een die vooral niet voorzichtig en kwalijknemend is
Ik wil al jaren de eerste fase gaan doen, maar haak toch iedere keer maar weer af om deze reden. Otje was dressuurmatig ook te slecht om mijn examen te halen en daar wilde ik ook geen vreemden op aan het springen hebben