[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis_k

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 07:40

Goede morgen.
Straks weer naar mijn werk,weer een smerig klusje. Ach gut we zitten in de ballasttanken van de oude veerboot.teer en nog meer van die rommel verwijderen..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 07:51

Goeiemorgen Doei!

Dennis, volgens mij ken ik jou nog niet.
Hoi in ieder geval en sterkte met je werk Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 08:17

Goeiemorgen Doei!

@ renske: gefeliciteerd met je punten en prijs Haha!

Volgende week wordt nu definitief mijn M debuut met Calyp. Ik ben nu al zenuwachtig Clown

En nu ff foto's van de galoppade uploaden.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 08:43

Gomir: Ziet er goed uit zeg, met Urby! OK dan!
Renske: Mooie foto's! Beide paarden zijn veel vooruit gegaan geloof ik hè?
Tezzz: Zie je wel dat jullie een toppie combi zijn!
Rowo: Gefeliciteerd met jullie viertal! Niet om banketstaaf te doen ofzo, maar wat hadden de andere viertallen dan wel niet uitgespookt? Nagelbijten / Gniffelen Succes met je M debuut volgende week!
Scum: Gefeliciteerd met de super resultaten van Kaatje! Wel balen van die laatste twee puntjes van Online, M2 is gewoon een K-klasse!

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 08:55

Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten van de wedstrijden en fijne trainingen!

Rowo (al is het wat laat Bloos ) Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en het Overijssels Kampioenschap! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:03

SGWOllie schreef:
Rowo: Gefeliciteerd met jullie viertal! Niet om banketstaaf te doen ofzo, maar wat hadden de andere viertallen dan wel niet uitgespookt? Nagelbijten / Gniffelen Succes met je M debuut volgende week!

Ja ik zou het niet weten. De ouders hadden nog ff wat andere viertallen gekeken en zeiden direct al dat dat dus echt nergens op leek. Blijkbaar hebben wij dus echt nog een aantal hele sterke punten waarmee we die grote fouten konden wegwerken. Wij hadden 153 en 168, nr 2 had 153 en 157. Het viertal na ons had gewoon een kreupel paard er tussen lopen Lips are sealed

@ scum: M2 is idd een kl*te klasse... je kunt beter M1 of Z1 rijden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:11

Nou, het ging best goed de laatste tijd. Elke keer een wp en in de prijzen. Maar voor mijn gevoel 18 punten verschil met wat een jury ervan vind. En dan jureer ik zelf notabene Bloos
Gisteren stonden ook echt de puntjes op de i. Keertwendingen, travers ging veel beter. Middengalop ging geweldig.
Het l*llige vind ik dat ik nu straks op de gok maar moet gaan inschrijven M2 of Z1. Want wanneer hij die punten haalt weet je niet precies. En dan maar hopen dat je kunt promoveren als hij ze heeft. Maar goed. Eerst maar weer eens lekker SGW-en. Dat is toch veel leuker dan dressuur!

Ben ook blij dat Kaatje zo lekker stabiel loopt bij dressuur. Ze heeft nu al 10 wp uit 4 wedstrijden. En een goeie dressuurproef is ook nooit weg bij een SGW.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:16

Goeiemorgen,

Ben ik ook weer eens even.

Rowo: Gefeliciteerd nog met je verjaardag en je resultaten op de kampioensschappen, dan zie ik je vast nog wel in Ermelo.
Gomir: Jij en Urby gaan inderdaad vooruit zeg, wel leuk dat je zo goed verschil kunt zien. Je hebt wel eer van je werk.
Renske: Gefeliciteerd met je winstpunten, ik vind beide paarden een fijn beeld geven zo in het parcours.
Scum: Super van Kaatje, wel jammer van Online (of beter gezegd de jury's daar Knipoog ) Dan maar na het cross seizoen de punten halen.
Tezz: Leuk dat je van je ouders nu ook door de week mag rijden en een leuk paardje trouwens.

De rest ben ik geloof ik alweer vergeten Bloos

Bij mij is niet zo heel veel gebeurt de afgelopen weken. Heb nog wel Gelderse kampioensschappen gehad. Moest vrijdag in de L2 met Jipje dressuuren en ik maakte een grote fout en werd daardoor 11 op 1 punt verschil met nummer 10, had anders doorgemogen naar de finale. De volgende dag nog gesprongen voor de vereniging en een heerlijk foutloos rondje gereden. Dus was uiteindelijk wel helemaal blij. Ons 6-tal mag door naar de Nederlandse en daar zit ik ook bij nu, dus mag ik ook mee. Is ook wel weer leuk. Verder heb ik weer erg veel zin om te gaan crossen, dus heb erg veel zin in Gorssel.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:18

Scum schreef:
Nou, het ging best goed de laatste tijd. Elke keer een wp en in de prijzen. Maar voor mijn gevoel 18 punten verschil met wat een jury ervan vind. En dan jureer ik zelf notabene Bloos
Maar niet in het M2 toch? Misschien onthullen ze op de IM cursus een enorm jurygeheim dat wij als gewone stervelingen nooit zullen weten.... Knipoog Ach troost je, vanaf het z worden de juryleden weer beter....

Scum schreef:
Want wanneer hij die punten haalt weet je niet precies. En dan maar hopen dat je kunt promoveren als hij ze heeft. Maar goed.
Meestal kan dat toch wel? En zo erg is het toch niet om een wedstrijdje extra M2 te blijven?

Scum schreef:
Eerst maar weer eens lekker SGW-en. Dat is toch veel leuker dan dressuur!

Afgod

Scum schreef:
Ben ook blij dat Kaatje zo lekker stabiel loopt bij dressuur. Ze heeft nu al 10 wp uit 4 wedstrijden. En een goeie dressuurproef is ook nooit weg bij een SGW.

Ik vind het echt superknap wat jullie met Kaatje hebben bereikt in zo'n korte tijd! Zo goed dressuren en de trainingen gaan ook super! OK dan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:29

Nee, niet M2. De bijscholingen zijn wel altijd samen.
Je hebt altijd wel van die dagen erbij dat jouw mening van die van de jury verschilt. Moeten er alleen niet teveel worden Haha!

Vandaag hebben ze vrij. Deze week nog 1x paar sprongetjes maken. En de B dressuurproef gaan oefenen met Oro Boos!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:31

Goeiesmorgens!!

Over jurycursussen gesproken; ik ga me opgeven voor B/L dressuur cursus.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:32

Leuk TG. Waar wil je hem gaan doen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:34

Overijssel. Geen idee waar ie dan gegeven wordt....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:49

Ik wil misschien nu toch maar eens de orun eerste fase gaan doen, maar ik heb er zo'n hekel aan als er andere mensen op mijn paard moeten gaan zitten.
Heb je ze fijn voor elkaar en dan laat een ander ze een keer voor je midden in de hindernis klappen en kun jij dat weer op gaan lossen Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:51

Gomir; ik vond dat ook bij de Orun. Er was er 1tje bij die echt niet kon rijden Bloos En constant met haar linkerhand zat terug te werken. Die moest toen op Ienie. En werkelijk, ik heb 2 weken nodig gehad om Ienie weer normaal aan het lopen te krijgen Boos!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:54

En ik heb nu natuurlijk ook nog het paard van een ander waar het opstappen bovendien ook nog wat lastig blijft soms, zeker met vreemden.
Eigenlijk moet je gewoon een matig L-paard voor zulke dingen hebben. Een die vooral niet voorzichtig en kwalijknemend is Nagelbijten / Gniffelen

Ik wil al jaren de eerste fase gaan doen, maar haak toch iedere keer maar weer af om deze reden. Otje was dressuurmatig ook te slecht om mijn examen te halen en daar wilde ik ook geen vreemden op aan het springen hebben

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:59

Goeiemorgen!
Ik zal eens eventjes wat bij gaan lezen!! Gistere heel de dag gewerkt en daarna uit eten geweest Clown haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:13

gomir schreef:
En ik heb nu natuurlijk ook nog het paard van een ander waar het opstappen bovendien ook nog wat lastig blijft soms, zeker met vreemden.
Eigenlijk moet je gewoon een matig L-paard voor zulke dingen hebben. Een die vooral niet voorzichtig en kwalijknemend is Nagelbijten / Gniffelen

Ik wil al jaren de eerste fase gaan doen, maar haak toch iedere keer maar weer af om deze reden. Otje was dressuurmatig ook te slecht om mijn examen te halen en daar wilde ik ook geen vreemden op aan het springen hebben

Dat valt allemaal wel mee. Bij Bitwise in de groep zaten paarden die net ingereden waren. Ik vond dat waardeloos, maar ze mochten van de instructrice gewoon meedoen. Dat was erg lastig voor de ruiters die er tijdens het examen op moesten.
Je hebt wel gelijk dat je een vergevingsgezind paard moet hebben.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:13

TG: Leuke foto's en erg mooie laarzen zeg! Gelukkig gaat het met TG ook al een stuk beter!!
Hilde: Nog een hele fijne vakantie!!
Rowo: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met de overwinningen op de Overijselse Lachen
Anthea: Wat balen zeg, hopelijk kan de dierenarts je vertellen wat het is..!
Simmie: Leuke foto's van Minderhout!! Herken er een boel Tong uitsteken haha!
Biem: Gefeliciteerd, goed joh! *LOL*
Tessa: Leuk foto's! En wat fijn dat je van je ouders op Money mag blijven rijden! Lachen
Gomir: Wat fijn zeg van Urby, ziet er ook goed uit op de foto's!!
L_L: Wat balen zeg dat ze de wedstrijd hebben afgelast, maar gelukkig toch nog de tocht kunnen rijden!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:19

Goedemiddag!
Net even met mijn stiefbroertje mee geweest. Hij heeft een eigen autootje gekocht, een golf 3 en toen wou ik wel even mee hem ophalen haha.

renske en gomir: leuke foto's Lachen
J_N: gefeliciteerd dat je met 6tal naar NK mag!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:42

Ik ga dit jaar de 2e fase allround doen. Heb al een L paardje geregeld. Die mag ik uberhaupt blijven rijden..
Heb gisteren nog 2 parcoursen gesprongen in Markelo.
Losspringen ging heel goed. Toen het parcours in.. Het begon al met een weigering op hindernis 1..Stom stom stom. Ik reed van de jury af na rechts en kwam gelijk al over de startlijn.. Stom, had dat niet bekeken met het parcours verkennen:(.. Later trok hij weer 2x weg voor een hindernis.. Erg klote.. betekend dus 3weigeringen en uitsluiting.. Toen gauw het progressief in. Had het parcours nog helemaal niet verkend. Gauw ff gedaan en toen begon het.. hindernis 1 goed. Hindernis 2 weer erlangs, 3,4,5,6 allemaal goed! Hindernis 7 erweer langs en 8 ging weer goed!!! Betekend dus 2 weigeringen:(..
Weet ook wel hoe dat komt. Afgelopen vrijdag heb ik ff bij Nijhof gereden en paps kwam ff bouwen!! Toen heb ik Remember 2x over voor de sprong weg getrokken omdat ik de afstand niet zag!! Stom stom stom!!!! Moet dit echt gaan afleren!!!
Rowo: Had jij in Ambt Delden de ouders van Tom nog gesproken?? Haha!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag en de prestaties op de Overijsselse!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:45

@ BV: ik heb idd de moeder gesproken. Was erg benieuwd naar Wodan. Wist wel dat ie weg zou zijn maar nu weet ik ook hoe het met um gaat enzo.
Balen van je stops zeg. En de laatste tijd liep het best goed toch?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:48

Ja dat ging het ook!! Remember springt nog steeds erg goed.. Gister sprong hij echt super hoog over de hindernissen.. Alleen net dat kleine beetje vertrouwen was er gisteren niet!! Jammer.. Volgende keer beter!!! Haha!
Annet zei dat gisteren dat ze je had gesproken.. Ze moest alleen eerst wel ff kijken of jij dat was!! Ze had je niet zo gauw herkent:D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:53

Nee vertelde ze wel. Pas toen ik over Wodan begon wist ze het weer... Ben ietsje slanker als toen.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:55

Goeiemiddag Lachen

Vief: fijn dat het vliegen zo mee viel Lachen
Renske: gefeliciteerd met je wp's en je 2e plaats met dressuur! Haha! Jammer van je balkjes.
Rowo: succes alvast voor je M debuut volgende week!
TG: leuk zeg! Succes! Lachen
BV: balen van die stops zeg..

Boeken zijn gekaft, dadelijk m'n kamer opruimen en vanavond weer les Lachen Vanochtend zou ons rooster op internet komen maar het staat er nog steeds niet Hoop wel dat het er snel opstaat, want morgen beginnen de lessen al Tong uitsteken