Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
*Trouwens, jij moet morgen toch ook in Saasveld? Succes alvast, misschien dat ik je nog zie!
haha
Maar fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden nu..
Maar 4 of 5 kilo eraf vind ik wel mooi
(ben nu 1.60 met een gewicht van 67 en ik moet ongeveer 59)! dus dat is iets te zwaar
Wel rustig aan doen he..
Nickeltje schreef:het was bij het aanspringen... Ze was wat enthousiast, maar het commentaar er bij is: verzet

) Later er in-uitjes van gemaakt. Eerste keer ging hij staan. Even boos en daarna ging het super. Oortjes erop en mooi doorgalopperen. In-uitjes gingen toen goed
Hij is niet super soepel in zijn lijf, maar doet wel goed zijn best. Daarna nog een lijntje van twee sprongen [oxer-oxer] en dat ging ook goed. Echt hoog erover
Hij maakt wel hele grote sprongen dus dat is wel even wennen. Maar ging fijn. Lekker uitgestapt en nog even over het paadje tussen de weiland gestapt. Vond hij wel eng, maar hij liep wel achter de andere aan. Nog veel oefenen dus anders wordt het nooit een crosspaard
Nickeltje schreef:Is wel belangrijk ja... en ik voel er ook wel tevreden over, maar nu maak ik helemaal geen kans meer op eindigen bij de eerste 5 ofzo... En dat is voor mezelf het streven om eerstvolgende wedstrijd dan wel of niet L te gaan...