Eens kijken hoe hij dat gaat aanpakken. Ik probeer binnenkort eens een foto te (laten) maken. Het is een 5-jarige donkerbruine Cantos die we vorig jaar zadelmak gemaakt hebben en sinds april rijd ik hem regelmatig. Het is echt zo'n heerlijk paardje om te rijden: hij wil altijd lopen, pakt alles snel op en is een echte knuffelbeest.
Als je hem zo op stal of op de wei ziet lijkt t maar een ukkie, maar onder t zadel op wedstrijd verandert ie echt helemaal in een echt wedstrijdpaard!Ik heb m nu 3x op wedstrijd gestart: 1e keer 2 B dressuur proeven totaal 3 wp (2x net buiten de prijzen), 2e keer B dr.=5e en 2 weken geleden 3e keer B dr. -> 1e én eerste B parcours gesprongen = 8e. Dus die gaat echt lekker
Vorige week met een vriendin voor de gein eens naar een crossterrein hier in de buurt gegaan om te kijken wat hij zou doen en wat denk je: hij sprong alles incl. trakhener, op/afsprong en water alsof hij nog nooit anders gedaan heeft
Ik had m t liefste al hier in Ysselsteyn gestart, maar hij moet maar eerst nog wat meer wedstrijdervaring opdoen
Maar wat hoop ik dat ik volgend jaar met hem kan gaan crossen!Sorry, moest ik echt ns effe de groep ingooien
) aan het bijlezen.
Hoe lng moet hij dan in quarantaine? En merkt hij zelf ook iets van dat spul in zijn lichaam?