School, 1e uur proefwerk wiskunde, was dus zo voorbij, 2e uur geschiedenis, nouja geschiedenis, we hebben de hele les triviant gedaan met kerstkransjes te eten erbij, 3e uur duits, daar doen we sowieso al niks, 4e uur scheikunde, wat proefjes gedaan, 5e en 6e uur hadden de docenten samengevoegd (op aanvraag van ons ) en iedereen had frisdrank, chips, koek, etc meegenomen en spelletjes en dvd's en gewoon 2 gezellige uren, en daarna VAKANTIE!
haha...ehhh thuis zitten wat studeren voor zover je dat studeren kunt noemen en naar paard geweest, de hoefsmid kwam, dus ik kon niet rijden, maja morgen maar weer!! ik heb net met metzelf afgesproken dat ik in de vakantie naar NH ga met paard!! lekker naar het bos
dat je altijd zelf mag weten op elke wedstrijd welke hoogte je springt ofzo.. dus als jij morgen op conocurs 90cm wil springen en volgende week 1.10m dan mag dat ik weet verder niet precies hoe en wat hoor
Ik heb ook een nieuwe uitstapdeken voor Online gehaald. Maat 215. Ik hoop wel dat hij past. De andere die ik heb is 205. Die is in paardlengte wel lang genoeg en valt ook lekker lang over de buik. Maar het gat waar de hals door moet is te groot. En daarom kruipt die deken voor onder zijn borst.
Nu heb ik er een gehaald met een heel klein halsstuk eraan. Hopelijk zit dat wel goed.
Goedemorgen! Ik ben eindelijk ook weer boven water. Gister wezen stappen en dat was wel erg gezellig. ik las net verhaaltjes over een paar indoctro's. Ook dat er 1 op kracht sprong en dat de lenigheid nog moest komen. Dat heb ik nog nooit gehoord van een indoctro. Ik heb er zelf 1 gehad. Die was heel sensibel en sprong op lenigheid en techniek. Bij een stal waar ik in de vakantie altijd gaat werken hadden ze ook altijd een paar indoctro's en die waren ook allemaal zo! Ik ga nu maar is de paarden naar buiten doen!