Hier wel een DA die foto’s kan nemen op stal. Foto’s zijn ook heel zuiver, ik als leek kan alles duidelijk herkennen.
Maar helaas betaal je er ook genoeg voor dan..
Vandaag met blits op jumping geweest. Het ging vrij goed, hij was rustig, tot de 6, toen sloeg hem toe
eens tussengepakt en bij het opnieuw aanrijden ging het beter, nog wel twijfel en goed been eraan maar beter. Het drafpasje wat hij normaal doet heeft hem “maar” 2 keer gedaan. Normaal doet hem het veel vaker dus das al een verbetering. 
Voor de liefhebbers, ik heb ook nog wel een filmke
!
maar als het verdiend is, dan is het zo), dan een protocol van 6 en 6,5... 
Zometeen bellen naar Merelbeke, mijn hoefsmid zal mij voeren, zodat als er iets scheelt, hij ook meteen op de hoogte is als hij aangepast beslag ofzo nodig heeft. Weet er iemand hoelang dat duurt? Ik kan natuurlijk geen ganse dag wegblijven. En zijn er mensen die een compleet onderzoek hebben gedaan en die de totaalprijs in pb willen delen? Ik kan al wat relativeren nu, het gaat nog altijd pijn doen als ik mijn ambities aan de kant moet schuiven maar onze band is zoveel beter al geworden de laatste maanden door ook op de grond met hem bezig te zijn, ik blijf dankbaar dat ik zo'n, in mijn ogen, geweldige pony heb.
Ik wou ze wat korter voor zijn hals aan te doen (die hij nu al 2 keer afgekregen heeft dus dat is ook genoeg geweest.
) in een rapke, wat een ramp. Hopelijk groeien ze snel, zodat hij voor de kerstfoto's er wat toonbaar uitziet.