Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:Maar je wou toch ook misschien dit seizoen de overstap naar het L maken? Dan is zo'n cross juist misschien wel leuk, net als Barchem. Kan je kijken of je er klaar voor bent.
muts_marijke schreef:Ja dat klopt. Maar dat wil ik dan aan het eind van het seizoen. Niet als 2e cross na bijna een jaar niet crossen.
.
.
!
. Eerst Bam eventjes gereden in de heerlijke zon en daarna gewacht op de dierenarts die kwam enten, ik had het geregeld voor mij en een aantal stalgenoten dus die zijn allemaal weer mooi geent. Bam heeft ook nog een tijd heerlijk in de paddock staan genieten van de zon
. Had ik al gezegd dat ik erg van de zon hou
? 
)
Voor Marlouske ook 
). Mijn moesje was zo lief om even met Nudientje te wandelen en Jer nog even in de paddock te zetten. Nu een paar uurtjes werken en vanmiddag springles!
Daarna nog even hardlopen als ik dat red en vanavond bij een vriendin in A'dam eten. Druk program dus weer! 

Heb er heel veel zin in. Heb speciaal bandages aangeschaft (gebruik ik echt nooit
), staat heel chique!