[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:19

Maar ik denk ook niet dat ze de cross in Ermelo veel laten lijken op de 5- jarige eventingcup. Wel wat waarschijnlijk, maar anders is het niet eerlijk t.o.v. de combinaties die in Ermelo in juli niet gestart zijn. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:26

Ja klopt Sim gelijkwaardig aan het L. Maar ik wil B starten en de 5 jarige is B-L niveau. Vandaar dat ik twijfel of dan niet juist die dingen wat ik spannend vind als de ''moeilijkste'' sprongen in de B staan.

(ik klink heel vreemd maar weet niet hoe ik het anders neer moet zetten.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:27

Maar je wou toch ook misschien dit seizoen de overstap naar het L maken? Dan is zo'n cross juist misschien wel leuk, net als Barchem. Kan je kijken of je er klaar voor bent. :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:27

Mm, ik wist vrijwel alle vragen letterlijk uit het boek en de ene vraag die ik niet letterlijk wist kon ik nog wel redelijk bedenken. Daarom durf ik wel te zeggen dat er een negen in zit.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:28

Wanneer krijgen jullie de uitslag Lielle?

muts_marijke

Sannnn schreef:
Maar je wou toch ook misschien dit seizoen de overstap naar het L maken? Dan is zo'n cross juist misschien wel leuk, net als Barchem. Kan je kijken of je er klaar voor bent. :)

Ja dat klopt. Maar dat wil ik dan aan het eind van het seizoen. Niet als 2e cross na bijna een jaar niet crossen.

muts_marijke

Dat moet een lekker idee zijn Lielle!!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:29

muts_marijke schreef:
Ja dat klopt. Maar dat wil ik dan aan het eind van het seizoen. Niet als 2e cross na bijna een jaar niet crossen.

Oh ja, daar had ik ff niet bij nagedacht. :o?
Het is altijd de vraag hoe een nieuwe cross er uit komt te zien, maar ik denk niet dat ze het heel moeilijk maken. Voor het L zal het dan denk ik eerder dezelfde cross zijn.
Ga je ook naar Vlietlanden?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:30

Ik hoop en ik maak me zelf dat ook wijs. Omdat er alleen B en L paarden is dan moet de B wel mee vallen omdat dan de L waarschijnlijk die route met hindernissen heeft van de competitie.

Nee Vlietlanden ga ik niet heen. Ik heb Maarsbergen en Ermelo bedacht. Dan kan hij augustus nog wat trainingen lopen en dan misschien na Neede L starten. Wordt dan Diepenheim en Bathmen. Maar dat ligt ook nog aan waar de regio kamp zijn. Mocht dat Diepenheim zijn wil ik die toch nog proberen mee te doen in de B want daar heb ik dan al de punten voor.

En daarbij durf ik eigenlijk niet meer echt te plannen. Moet eerst even een tijdje goed gaan dat ik denk he he we zijn er weer zeg maar.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:33

Dan ben ik heel benieuwd wat voor soort hindernissen wij in ermelo gaan krijgen. Heb werkelijk waar geen idee. Die staat ook op de planning. Of je nou voor het NK naar Ermelo rijdt of voor een cross :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:38

Trakkie heeft net op de jurycursus laten zien wat er allemaal fout kan in een m2 proef...
Kon hem wel wurgenen vind het heel genant tegenover Karen. Gelukkig doet hij dit normaal niet maar wat was dat beest heeeeet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:41

Aaah Lautje das balen! Wil je hem mooi voorstellen gooien die beesten altijd roet in het eten :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:42

Ojee lau, wat jammer dat het niet zo goed ging!
Bij mij staat ermelo ook in de planning.
Zit op vliegveld, niet normaal druk hier!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:48

Ik wist het al toen we de bak inkwamen. Kon er amper opkomen. Soms heeft hij gewoon zo'n dag. En als je zag hoe hij gisteren liep... Wereld van verschil.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 00:08

Lees van alles,
Over de wedstijd in Ermelo, de Orun, rijden wat wel een niet goed ging.

Mijn springles ging ieder geval helemaal fijn, hij wordt in de les steeds fijner, veel constanter in ritme en ik krijg zelf steeds beter inzicht qua het passend aanrijden en passend rijden qua afstand ertussen. We hadden ook een in-uit je staan, staat er eigenlijk nooit. Vele vonden het dus ook lastig maar ik doe het eigenlijk best vaak. Dus voor ons geen probleem, meneer had ook weer laten zien dat hoogte niet uitmaakte, er stond een steil van 1.20 en hij vloog er zo met 20cm ruimte overheen. Morgen uur nablijven :@ en dan 's avonds nog streetdance, dan gauw naar huis, eten en dan vlechten voor zaterdag. Dan nog gauw het tuig wat netter maken en dan weer naar bed want moet de volgende ochtend weer vroeg er uit. Dus drukke dag morgen.

Slaapse allemaal!! Ik ga me stal opzoeken :Y)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 00:19

Geen Trakkie, maar Takk(i)e-paard. :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 00:31

Ach Ben ook niet boos hoor. Ken hem en hij had gewoon nog teveel energie. Moet dangewoon veel langer losrijden. Alleen opmmoment zelf schaam ik mij gewoon vooral omdat je door iemand bent meegenomen om een fijn te beoordelen proef te lAten zien. Hij leek nu gewoon onbevestigd en groen terwijl alles ermnormaal heel simpel opzit

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 01:54

Goedenacht :wave: .
Evony: Balen dat je zadels niet z goed bleken te liggen, maar gelukkig kan je dat nu op orde krijgen voor het seizoen begint :) .
Snoekiej: Balen van je laptop en gelukkig is je broer verder in orde.
Sim en nog enkele anderen: Bedant voor jullie advies, ik zal het ter ore nemen en laat voorlopig EL gewon ng L en westerbork M staan.
Lielle: Fijn dat jouw examen zo goed ging, mijn moeder heeftf ook examen gedaan en denkt zelf aan een 7/8.
Jetske: Gefeliciteerd met je nieuwe topper!
Sann: Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe topper!
Evelien: gefeliciteerd met de verkoop van Brex
Lautje: Balen dat Trakkie zich vandaag niet van zijn beste kant liet zien, ik vind Vetje wel erg goed gevonden trouwens :D !

Ik heb vandaag lekker heel de middag in het zonnetje op stal gebivakkeerd 8-) . Eerst Bam eventjes gereden in de heerlijke zon en daarna gewacht op de dierenarts die kwam enten, ik had het geregeld voor mij en een aantal stalgenoten dus die zijn allemaal weer mooi geent. Bam heeft ook nog een tijd heerlijk in de paddock staan genieten van de zon :) . Had ik al gezegd dat ik erg van de zon hou :Y) ?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 06:03

Goede morgen! :z

Lau trak was dus weer lekker bezig!

Ik heb ermelo gemaild of er al coupons gestuurt kunnen worden. Nog niks terug gehad. (zag op de Knhs site dat hij open was :o? )

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:04

Goedemorgen!
@ Evie: jij ging pas laat je mandje in
en Corien was er alweer vroeg uit :z
@ Mootje: wat voor telefoon heb je?
@ Lielle: mooi dat het examen goed ging, kat in het bakkie dus :) Voor Marlouske ook :)
@ Rowo: fijn dat je paarden behandeld zijn!
@ Evelien: nu ook op zoek naar een nieuwe topper of vind je het wel even goed zo?
@ Lau: jammer van Trakkie. Hetje is inderdaad een beetje een Vetje :o

Gisteravond bij mijn schoonmoeder gegeten (en Ajax gekeken :D ). Mijn moesje was zo lief om even met Nudientje te wandelen en Jer nog even in de paddock te zetten. Nu een paar uurtjes werken en vanmiddag springles! *\o/* Daarna nog even hardlopen als ik dat red en vanavond bij een vriendin in A'dam eten. Druk program dus weer!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:15

Goedemorgen!
Fijn dat jullie er een goed gevoel over hebben, Lielle en Marloeske!
Oeps Lau, snap dat je je dan een beetje schaamt!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:37

Goedemorgen :D

Lau: balen zeg, heb ik met Sabine ook wel eens gehad had ze gewoon echt haar dag niet en voelde me net een B combie ipv M :+
Eef: ik denk dat wij allemaal van de zon houden :D

Ik heb een paar crossen nog in het B in het voorseizoen en ga denk ik voor ermelo (de wedstrijd niet het NK) het L in zodat ik de wedstrijd in ermelo ook in het L kan rijden en daarna het NK dus.

Ach ik merk het vanzelf wel, bij Beat is niet het probleem dat ze het niet doet maar dat ik moet onthouden dat ze nog jong is omdat ze alles aanpakt wat ik haar voor schuif en dus erg goed moet opletten dat ik niet te veel doe :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:45

Lau: Trakkie blijft ook een geval apart.
Eef: lekker hoor! Ik vond het gister nog wel erg koud!
Lielle en Marloes: fijn dat jullie een goed gevoel hebben over het theorie examen.

Noor: Ik ga wel weer op zoek naar een paard, wordt een hele zoektocht denk ik.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 10:01

Goeiemorgen!
Mijn vader's laptop ging vanochtend ook niet meer aan :(
Wordt steeds mooier! Vandaag van 9 tot half 5 op de uni bivakkeren, en daarna gauw naar Vorstin voor les. Morgen ga ik met een paar Bokt fotograven en modellen naar het strand voor een meeting met foto's :D Heb er heel veel zin in. Heb speciaal bandages aangeschaft (gebruik ik echt nooit :Y)), staat heel chique!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:10

Heb je al wat op het oog Eef?
Noor jij voetbal kijken :)
Jeroen het word een mooie wedstrijd denk ik Twente Ajax!

Heb net varkens wangen geladen :+