[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:03

Sannnn schreef:
Gatver Mootje.. Maar op een oude fiets moet je het leren!

Moet Mootje het dan nog leren??? }>
@ Snoek: als jij nou zo lief bent om het nieuwe topic te openen ( <3 ), gaan wij alllemaal hard nadenken over een nieuwe titel. :D
@ BV: mooi jasje!
@ Sannn: Foto!!
@ Mootje: mooie schoenen zijn het :j Die je gaat terugsturen vind ik sowieso de minste :o
@ Sussie: lekker gereden dus!

Ik heb weer gewandeld en ze daarna nog een tijd in de paddock gehad. (zucht).
Jer had een dik, ontstoken oog dus schoongemaakt en zalfje erop (altijd op voorraad). Hopelijk is het snel weer over, zoals een echte man betaamd was hij meteen héél zielig ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:05

Corien: Je kan toch best dressuren de dag nadat je gesprongen hebt? Worden ze lekker vlug aan het been van!
Snoekiej: Dat zou inderdaad wel heel interessnt zijn om te vergelijken met 3 paarden, maar heb helaas maar 1 meter gekregen, en kreeg hem vandaag tijdens de springles nieteen goed aan het werken, tenzij Bam tijdelijk dood was, hartslag was 0 :+ . Leuk onderwerp voor je pws had jij ook!
Lautje: Moet eerlijk bekenne dat geneeskunde toen wel weer erg begon te kriebelen, maar toen bedacht ik me dat ik met KI ook vast wel eens een paar hersenen krijg om in te roeren :)* .
Als je dat profielwerkstuk over de Tempeliers nog hebt zou je hem dan naar mij willen sturen, mijn zusje is helemaal gek van dat onderwerp en wil daar ook en pws over gaan maken!
Margriet: Fijn dat je binnen hebt kunne rijden.
Sussie: lijkt me lastig hoor, een paard los in de bak terwijl je rijd.

Ik heb het helaas ook echt te druk om een nieuw topic te maken, jij verveelde je toch Corien :P ?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:07

SGW of Life deel 14: geopend door Evelien!
Sorry Eef, jij bent de Sjaak.

:P

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:08

Evie: Heb het PWS niet meer, maar ik weet heel veel over de middeleeuwen. Dus ze kan mij altijd vragen.
Heb nog wel mijn scriptie liggen over Gargoyles. Dus als ze een echt heel gaaf onderwerp wilt wat echt niemand ooit heeft gedaan en mega interessant is (ok ik vind het interessant en aangezien ik de enige ben die er ooit een scriptie over heeft geschreven zo'n beetje ben ik wel een beetje een loner :Y) ) laat maar weten.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:08

_Noor schreef:
SGW of Life deel 14: geopend door Evelien!
Sorry Eef, jij bent de Sjaak.

:P

Dat is een goeie Noor _O- .

Ik stem voor }> !

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:09

Ben ik weer :)

Corien, ik kon er nog geen deken opdoen want zover was ik nog nieteens. Maar ik heb net weer een stuk geschoren, heb de 'onderbenen' laten zitten en het hoofd ook. Onder het hoofd wil ik nog wel doen maar dat doe ik morgen.
Haha Eef, zulke jury's hebben wij hier ook wel :')
_O- wat een collectie van 1 bestelling alleen al Mo! Hoeveel schoenen heb je totaal?
Wat balen Anthea! Kan me voorstellen dat je moe bent, dat heb ik ook als ik niet veel kan rijden.
Goed geregeld Evie!
Gaaf Jasje Dienke!
Fijn dat je cap binnen is Sann!
Hopen dat Jer zijn oog snel opknapt Noor
_O- Noor

Ik heb er helaas ook niet de tijd voor om een nieuw topic te openen. Als het nou in de kerstvakantie ongeveer viel had het wel gekund, alleen nu praten we in 3 uur 4 pagina's bij :') dus dat gaat me niet lukken

Ul is nu dus bijna klaar, alleen nog even onder zijn hoofd.
Ik zal even in bad en daarna nog iets voor school doen. Anders wordt de rest van mijn discussiegroepje alweer boos :o

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:10

Nee hoor Evie, Vivre liep niet los in de bak. Mijn zusje had voor mij les gehad met Vivre en die stapte nog rond. Weltsieger en Vivre vinden elkaar nogal lief en dat zorgde voor een afgeleid paard. W moest dus even bij de les gebracht worden.

Het is te hopen dat Bam niet echt een hartslag van 0 heeft, dan gaat het niet zo goed :+

Noor: vervelend dat Jer een ontstoken oog heeft. Wel handig als je dat spul op voorraad hebt.
Snoekiej: wij hebben gisteren ook een bestelling uitgedaan bij de paardendrogist. 11 november bij de Agradi Vitamine E+selenium besteld, maar levering wordt steeds uitgesteld. Nu is het echt bijna op, dus we moeten snel nieuw hebben. Gelukkig levert de paardendrogist wel snel.
Corien: een nieuw topic openen is niet zo heel moeilijk. Een beetje knippen en plakken. Ik had het best willen doen, maar jullie hebben te veel gekletst :Y)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:11

hoi...

Heb net een uur in de kou op de smid gewacht!! grrr ben bevroren :( . Voor die tijd de drachtige merrie gelongeerd, laten vrijspringen en even los laten spelen. Als ik ging rennen ging zij achter mij aan rennen. Voelde mij erg penny hahaha. Wat een lol kun je met dat dier hebben.

Heb ook nog niet bijgelezen want er wachten weer 10 blz..
Het wordt hier trouwens ook weer lekker glad op de weg. Ga vanavond weeer lekker op tijd bedje in. Gisteren lag ik om 20.30 in bed. 20.45 licht uit en weg was ik. Werd om half 5 wakker maar mij weer omgedraaid en verder geslapen tot de wekker om 6 uur ging. Heerlijk geslapen :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:12

Ben bang dat het mij ook niet lukt. Volgende week tentamen en een essay en ik krijg een stel hongerige crossmonsters op bezoek dus het huis moet schoon zijn :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:14

Balen Caro, het is ook echt koud nu!
Lig je dan 's nachts niet wakker?

Ik zag heel erg veel schoenen bij Mootje, en een harige aap :+

Noor, vervelend van dat oog. Misschien een strootje in gehad?

Ik heb net mijn wedstrijd voor zondag afgezegd ;(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:14

Haha Caroline af en toe penny is niets mis mee :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:15

Gek als we zijn van onze rossen, ook in deel 14 gaan we weer crossen.
dichtmodus moet nog even opgestart worden sorry

Moet zo'n topic in 1 keer gemaakt worden of kun je er een meerdaags project van maken (m.a.w. kun je het opslaan?)
Ik ben alleen zo'n ontzettende kneus met foto's en links e.d. dat ik gewoon geen goede kandidaat ben! := + dat ik deze week iets anders aan mijn hoofd heb.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:16

:(:) Balen Heleen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:18

Balen Heleen, ik wilde wel even komen kijken :j . Te kort kunnen trainen dus?
Ja, zou best een strootje of een korreltje zand geweest kunnen zijn. Zijn oog is ook erg rood en er zat veel viezigheid omheen. :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:19

Arme Jer Noor :(:) Een echte man idd :D Je titel vind ik leuk :D
Lekker toch ff pennyen Caro :P

Nou, wie gaat hem openen :D?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:22

Dan meld ik me wel aan voor deel 15, goed? Kan ik nog even oefenen met de computer en dan is het hier hopelijk ook allemaal wat positiever!!

Edit: ohw je had je bericht nog snel gewijzigd ;) Mijn aanbod voor deel 15 blijft staan.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:24

Ik open niet, sorry. Heb een chronisch tijdgebrek. :o

Nou, ik heb natuurlijk een waardeloze voorbereiding gehad, nu met de sneeuw. Gisteren bij Lotje liep hij wel erg goed, maar we zijn alleen maar met de basis en loswerken bezig geweest. De komende dagen wilde ik hem weer proefgericht gaan rijden, en morgen nog een lesje bij Nico. Maar de bak is gewoon nog te slecht om proefgericht aan de gang te gaan. Ik kan wat rijden op de hoefslag en grote voltes, maar proefgericht of echt werken in galop gaat gewoon niet. Dus de proefgerichte les bij Nico heeft ook geen zin. En iedere dag met Olivier naar een binnenbak wordt Olivier niet blij van, dat kan wel af en toe, maar niet dagelijks. Dan krijg ik een heel chagrijnig paard, waar ik helemaal niet mee op wedstrijd wil ;)
Ik heb na veel aarzeling besloten om de wedstrijd af te zeggen. Dan kan ik me erbij neerleggen en weer even relaxt wat rondrijden.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:29

_lautje_ schreef:
Evie: Heb het PWS niet meer, maar ik weet heel veel over de middeleeuwen. Dus ze kan mij altijd vragen.
Heb nog wel mijn scriptie liggen over Gargoyles. Dus als ze een echt heel gaaf onderwerp wilt wat echt niemand ooit heeft gedaan en mega interessant is (ok ik vind het interessant en aangezien ik de enige ben die er ooit een scriptie over heeft geschreven zo'n beetje ben ik wel een beetje een loner :Y) ) laat maar weten.

Gargoyles klinkt erg leuk, en inderdaad wel een uniek onderwerp!

Noor: Jer is dus een beetje sielug :(:) .
Sussie: Oh op die fiets, vond het al gek klinken :o?
Caro: lekker penny op zijn tijd mag best :D .
Heleen: :(:)

Begin wel weer te twijfelen over die dressuurwedstrijd, was van de week best lekker op weg dacht ik zo, maar ben vandaag door mijn springinstucteur weer op mijn plaats gezet over de dressuur :Y) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:34

@ Noor, had m idd toch maar weer ff gewijzigd. Doe jij deel 15 :D
@ EB, dat heb ik nou ook steeds. Denk ik dat het best aardig gaat, maar dan gaat het toch ineens weer niet zo fijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:44

SGWay of Life deel 14: Op naar het crosseizoen, die ***winter hebben we wel weer gezien!
SGWay of Life deel 14: Op naar het voorjaar, die *piep*winter hebben we wel weer gezien!
SGWay of Life deel 14: Geen winterstop maar wintertop
(SGWay of Life) In verlichte zit door het bos, in deel 14 gaan we weer los!
SGWay of Life, crosséh door de bosséh (deel 14)

Sorry jongens, ik ben hier echt slecht in :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 21:52

We kunnen ook een simpele opening doen dit keer, want het is nog best wat werk en we hebben denk ik maar een dag of 3 de tijd!
Anthea, Balen dat je niet kan rijden!
Sannn, Wat ontzettend balen dat je je been niet goed voelt. Komt dat vaker voor bij een bindweefselmassage?
Noor, Wat een gekke tijd voor een oogontsteking. Ik heb altijd een goed zalfje van de staleigenaar, waarmee het zo weg is... Wel op recept trouwens...
Caro, Balen dat je zo lang op de hoefsmid moest wachten!
Heleen, Een goede voorbereiding kan je het inderdaad niet noemen!
Snoek, Ik vind de bosscross titel leuk :j

Paard liep weer helemaal goed *\o/* Ik heb een half uurtje gereden en een paar rondjes gedraafd!
Mijn schoenencollectie is trouwens niet uitgebreid, maar vervangen. Dat was hard nodig :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:59

Jemig, jullie hebben echt de eindsprint ingezet. Moest een hoop bijlezen. Zo'n hoop dat ik het nu allemaal al weer kwijt ben (het enige wat op de een of andere manier is blijven hangen is een foto van een behaarde meneer :=) , dus geen reacties op jullie, sorry.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:07

Arme Sim, dat je nou net dat hebt onthouden :(:) :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:18

Fijn dat Corion echt weer goed is Mootje! Welke van de boscross bedoeld je?
Arme Sim :(:)
rowo schreef:
@ Snoekiej: die andere paarden die je ook rijdt, ga je die ook uitbrengen ofzo? Of rijdt je die er gewoon voor de lol bij?

Ik had er overheen gelezen, maar ik rijd ze er gewoon voor de lol bij. Die van stalgenoot is alleen nu ze op vakantie is. Paard op zaterdag is ook van een ander meisje, die er zelf mee wil gaan starten. En de paarden van stal worden niet gestart. Daar heeft de staleigenaresse geen behoefte aan, en anders zou ze het zelf veel beter kunnen :=

Citaat:
En zal ik het volgende topic dan maar openen? Tenzij er een betere kandidaat komt :P
Wel met een stukje hoor! Als iedereen nou naar mij stuurt:

Boktnaam
Paard
Doelen
Foto

Dan verwerk ik ze tot nu toe wel, en als iemand anders zich nog meldt die hem wil openen stuur ik dat wel door!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:21

Evie ik kwam er net achter dat ik as zaterdag niet kan sprige !
Heleen balen zg van je wedstrijd! Welke nico lesje?
Sim :') erge foto He!!
Noor vind die van jou wel goed!!
Mirthe ik scheer meestal met deken op over de kont zeg maar dan de hals en de buik zodat me paard "warm" blijft :)

Snoek en eb nog plannen voor het strand? Zou zelf vrijdag willen :)

Edit lees net dat snoek zich vrijwillig opgegeven heeft :D
Wil opzich de opening wel doen als iemand mij even de ins en outs kan pben aangezien we niet lang meer hebben ;)