@Mandy: Balen dat je weer/nog steeds zo veel last hebt van je ribben! Hopelijk is de uitslag van de foto's goed!
@Lotte:
Gefeliciteerd!!!!! Wat een opluchting moet dat zijn!!!!@Noor: Fijn dat alles akkoord is voor je opleiding die je nu gaat volgen!
@Mistid: Gefeliciteerd met je theorie examen!!!!
@PB: Mooie foto! En gefeliciteerd met je eerste wp in het M2!
@Vief: Veel succes met verhuizen! Hopelijk houden jullie het inderdaad een beetje droog!
@Kim: Respect voor jou hoor! Tot zo laat werken en dan toch om 7 uur weer op het paard stappen. Een week of 2 hou ik dat wel vol, maar daarna echt niet meer....
Ik heb gisteren weer dressuurles gehad, was bij mijn instructrice thuis en heb er toen ruim een uur op gezeten
Maar hij liep er uiteindelijk weer fijn ontspannen over. Ik heb gelukkig ook mijn BE rijbewijs, helaas nog geen eigen auto om de trailer te trekken, dus daarin ben ik afhankelijk van mijn ouders. Toch ben ik vaak alleen op pad met 1/2 paarden, maar kan me er eigenlijk ook wel prima mee redden
Vanmiddag lekker naar Alice om te trainen met Anoes en vanavond denk ik nog even naar de vereniging met Jipje om te springen.
.
.
Maar ze vertelde ook dat er veel mensen zijn die met 3 mnd nog last hebben 

.
.
En zij is ook nog eens heel iel en moet nog flink uitzwaren 
Ben nu echt gaar!
.
Moet om 12.00 in Zwartewaal zijn en om 16.00 op stal. Mijn vader gaat er voor 't eerst op