Goeiemorgen
Mijn bedje was zo lekker warm vanmorgen, dat ik er eigenlijk wel flink moeite mee had om er ook nog uit te komen.
@WL: Slaap lekker!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus vanaf 19 december heb ik kerstvakantie
Vanmorgen ook nog naar de fysio praktijk bij ons in het dorp gebeld voor mijn hand. Meneer aan de telefoon vond het maar raar dat ze me er vanuit het ziekenhuis al zo lang mee hebben laten lopen en zou zo snel mogelijk kijken of hij wat voor me kan regelen bij hun
Hopelijk gaat er dan eens wat verbetering in zitten met mijn handje.

Mijn instructeur heeft Zappa losgereden maar voelde geen schokkende dingen. Hij dacht dat ie rechts wat slapper is dan links en dat zou mijn gevoel kunnen verklaren
Gelukkig maar dus. Ze sprongen beide fijn, al hebben we weinig gedaan.
Die alles tegelijk kan..
Nu een foto!
. Ze loopt over het algemeen fijn, maar heeft wel nare dingetjes: Met galopperen inhouden, kop omhoog, gespannen en korte pasjes. Als ze eenmaal los is, loopt ze weer fijn. En overgangen doet ze vaak een huppie.
Ze spuiten dan ontstekingsremmer en een langdurige verdoving in. 

Dat topic over het gespierde paard vind ik een heel mooi voorbeeld van iemand die een hele hoop durft te roepen op basis van een enkele foto, terwijl ik nog geen enkele informatie heb gevonden om haar expertise op waarde te schatten.

we hebben wel een oxertje van 110 gesprongen dus ben weer happy!
malloesje schreef:Mo; van harte proficiat en uiteraard heel veel succes met je toppertje![]()
Lielle; enerzijds ben ik het met je eens, maar in sommige topics lees je toch weer wat nieuws. Het houdt je blik iig open en scherp. Natuurlijk zijn er heeeel veeeel mensen die dénken er van alles af te weten, maar het gaat juist om die paar die wel kennis hebben. Uiteraard kan niemand vanaf de pc een probleeem beoordelen, dat kan je alleen irl

(en die andere ook.. )