[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 10:14

:O Goeiemorgen :O
Mijn bedje was zo lekker warm vanmorgen, dat ik er eigenlijk wel flink moeite mee had om er ook nog uit te komen.

@WL: Slaap lekker!!!

Rosalie123

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 10:22

Welterusten Lotte!
Goeiemorgen :+

Ik ga zo maar eens even weer verder met huiswerk. Vanmiddag nog even naar school en dan weekend (m.u.v. werken dan). Nog één weekje en dan al kerstvakantie!

Shanouk, ik had je wat gevraagd, overheen gelezen? ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 11:50

Morgen :wave:

Ik heb al lekker gereden en Woll daarna lekker het land in gedaan. Was 1 grote modderbende, maar Woll vond het prachtig en ging helemaal uit haar dak met haar schimmelpony-vriendje. Nu even douchen, snel een agenda maken en dan naar de uni :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 12:45

Hoi

Ik wil ook graag zo'n vrachtwagentje voor 2 paarden maar ja dat willen mijn ouders niet. Vind ze wel heel stoer.
Mijn merrie staat omder een deken van 1.95 en is zelf tussen de 1.67 en 1.70 (wil niet gemeten worden hopelijk lukt het volgende week bij de IBOP) mijn ruin staat onder 2.05 en die is 1.75m.

Ga even paarden binnenhalen want moet eind van de middag naar CC Balkbrug.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:41

@Caroline: Veel succes op concours vanmiddag!
@Vief: Fijn dat je lekker hebt kunnen rijden en dat Woll weer lekker in het land kan met haar vriendjes!

Ik heb net gesprek gehad met stagebegeleider van het bedrijf en gelijk maar even mijn kerstvakantie geregeld :o Dus vanaf 19 december heb ik kerstvakantie :P Vanmorgen ook nog naar de fysio praktijk bij ons in het dorp gebeld voor mijn hand. Meneer aan de telefoon vond het maar raar dat ze me er vanuit het ziekenhuis al zo lang mee hebben laten lopen en zou zo snel mogelijk kijken of hij wat voor me kan regelen bij hun :o Hopelijk gaat er dan eens wat verbetering in zitten met mijn handje.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:14

Goeieavond!! :)

Mijn Rambo Newmarket Competition Sheet is binnen *\o/* ...

Ben echt moe :\ , vanavond nog maar even een uurtje pitten voor ik naar werk ga.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:44

Ik moet nog een sinterklaascadeautje kopen voor zondag.... en ik weet nog helemaal niet wat :\
En ik móet vanavond óf morgen overdag, de rest van het weekend lukt niet. Pfff... lastig! Denk dat ik toch zo maar even richting het dorp ga en dan maar een beetje strunen in de winkels.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:53

Ik heb goed nieuws van de eurostar shop. Het geld van de stripe in is al terug gestort en ik ga morgen mijn beschermers terug sturen, die zij dan zullen wisselen in de goede. En ik heb inmiddels die stripe in peacock, tweedehands gescoord. Is mijn enige en langverwachte setje toch compleet :D

Ik ga zo even rijden, ik hoop dat het droog blijft maar er hangen hier heel wat donkere wolken ;)
EN LAPPP net als ik dit typ begint het terug te regenen..
tss :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:57

Succes Rosalie!
Epona: Zul je ook net zien :(:) ;)
Lotte: Das ook best snel of niet :D?

Ik zit tussen mijn opdrachten en het eten door aan mijn surprise te knutselen. Het cadeau heb ik gelukkig al een tijdje :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:17

:wave:

Net les gereden, Fari ging best fijn en ik had um fijn voor elkaar :D Mijn instructeur heeft Zappa losgereden maar voelde geen schokkende dingen. Hij dacht dat ie rechts wat slapper is dan links en dat zou mijn gevoel kunnen verklaren :) Gelukkig maar dus. Ze sprongen beide fijn, al hebben we weinig gedaan.

Vief; een echte vrouw dus :D Die alles tegelijk kan..
Lotte; was het niet je laatste nachtdiens? Succes ermee!
Epona; mooi dat het toch gelukt is :)) Nu een foto!
J_N; dat is dan idd vreemd te noemen, je mag er vanuit gaan dat ze op het zh wel weten hoe ze hier mee om moeten gaan.
Mo; hoe is het met de keuring gegaan?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 20:59

Goedenavond!
Werd net weer doodgegooid met goedbedoelde adviezen. Daar was ik eigenlijk niet zo aan toe. 'Vroeger', toen ik nog niet op Bokt zat, nam ik gewoon alles aan van de DA en op stal, maar sinds Bokt weet ik dat die ook niet perfect zijn. Maar gevolg is wel dat ik overal over twijfel en absoluut niet weet wie ik wel/niet kan vertrouwen.

@ TG, ik twijfel ook hoor :j. Ze loopt over het algemeen fijn, maar heeft wel nare dingetjes: Met galopperen inhouden, kop omhoog, gespannen en korte pasjes. Als ze eenmaal los is, loopt ze weer fijn. En overgangen doet ze vaak een huppie.
@ Rosalie, sorry, overheen gelezen :o Ze spuiten dan ontstekingsremmer en een langdurige verdoving in.
@ Vief, fijn dat Wol weer lekker in het land loopt :)
@ Caroline, veel succes!
@ Benthe, hopelijk gaat het idd wat sneller!
@ Epona, netjes geregeld van de ES shop!
@ Marloes, fijn dat ze lekker liepen!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:25

Snoekiej, dat heb ik dus ook he!
Vroeger nam ik gemakkelijk dingen aan van mijn instructrice of andere mensen terwijl ik nu alles in vraag trekt. Bijvoorbeeld dat topic over 'foto van een perfect gespierd paard'. De informatie die daar werd gegeven of foto's die er werden afgekeurd waren dingen waar ik nog nooit over had nagedacht :D

En over alle adviezen, lijkt me erg moeilijk! Ik zou ook niet weten wie ik nu wel en niet zou moeten geloven. ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:40

ik neem maar erg weinig mensen op bokt serieus, toetsenborden zijn geduldig ;) Dat topic over het gespierde paard vind ik een heel mooi voorbeeld van iemand die een hele hoop durft te roepen op basis van een enkele foto, terwijl ik nog geen enkele informatie heb gevonden om haar expertise op waarde te schatten.
Ik hecht waarde aan het oordeel van een aantal mensen die ik IRL ken (en een deel daarvan zit ook op bokt) maar van de gemiddelde bokker schiet ik vooral in de lach :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:41

Vanochtend om 8 uur vertrokken en ik ben nu net weer terug :Z

Mijn nieuwe pownie (1.71 :Y) ) staat lekker in zijn nieuwe stalletje!

Klinisch en rontgenologisch 100% in orde. Hij was overal superbraaf mee, maar hij vond het wel allemaal spannend!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:58

Mo; van harte proficiat en uiteraard heel veel succes met je toppertje :D

Lielle; enerzijds ben ik het met je eens, maar in sommige topics lees je toch weer wat nieuws. Het houdt je blik iig open en scherp. Natuurlijk zijn er heeeel veeeel mensen die dénken er van alles af te weten, maar het gaat juist om die paar die wel kennis hebben. Uiteraard kan niemand vanaf de pc een probleeem beoordelen, dat kan je alleen irl :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:43

Goede avond

Morgen me laptop eg brengen want het scherm knippert heel erg :+

Sorry heb wel gelezen maar veel vergeten!

Heb vanvond gesprongen jackson was flink fris en druk :+ we hebben wel een oxertje van 110 gesprongen dus ben weer happy!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:45

Ik neem van weinig mensen wat aan eigenlijk. Wie ik wel altijd 100% blind vertrouw is mn dressuurinstructeur. Heb nu sinds mn 10de les van hem en mijn ervaring is dat als hij zegt dat iets zo is, het ook zo is.
Bel altijd eerst hem en dan de DA bijv.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:47

Pb dat is wel fijn dat je een goede band hebt idd met je instructeur!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:50

Net nog de DA gehad voor Fari, vanavond at ze haar brokken al niet en straks was ze nog bezig haar hooi met lange tanden op te knabbelen. Een koliekje, waarschijnlijk door gasophoping, ze heeft nu Buscopan gehad en het moet vannacht beter gaan..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:51

Jeetje succes malloesje :(

Ik ga op bed :wave:

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:53

malloesje schreef:
Mo; van harte proficiat en uiteraard heel veel succes met je toppertje :D

Lielle; enerzijds ben ik het met je eens, maar in sommige topics lees je toch weer wat nieuws. Het houdt je blik iig open en scherp. Natuurlijk zijn er heeeel veeeel mensen die dénken er van alles af te weten, maar het gaat juist om die paar die wel kennis hebben. Uiteraard kan niemand vanaf de pc een probleeem beoordelen, dat kan je alleen irl :)

tuurlijk kun je wat nieuws lezen. Maar daarmee ga ik nog zomaar niet twijfelen aan mijn eigen oordeel en dat van de mensen in wie ik IRL vertrouwen heb. Net als PB dus ;)
Maar ik heb ook geleerd om vooral op mijn eigen oordeel te vertrouwen als het om een paard gaat dat ik al lang ken en rijd.

sterkte, malloesje.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:53

Tja behoorlijk balen, maar kan natuurlijk gebeuren. Als het op koliek aankomt ben ik liever iets té voorzichtig :\

Slaap lekker! Ik ga ook zo pleitos en dan vannacht nog ff controleren..

Edit; Lielle, dat sowieso. Ik ken mijn paarden het best en niet diegenen op bokt achter de pc.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:58

Ja, maar daarmee kan ik dus ook ingaan tegen het oordeel van mijn instructeurs, als ik daar echt van overtuigd ben. Maar dan moet ik dat paard al wel lang rijden en echt heel goed kennen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 00:01

Ben het idd wel met je eens lielle.

Ik ken mijn paard ook beter dan iemand anders.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 00:01

Daar had ik vandaag nog een miniverschilletje over met mijn instructeur en later beaamde hij ook mijn gelijk. Ach houdt je scherp hé ;) (en die andere ook.. )