zo ga vandaag ook ff een cross training doen op de manege bij familie wieken ( van annemiek, misschien wel bekend bij jullie)
het is in ieder geval mooi weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. (ze hadden het eerst verkeerd gezegt, anders was een meisje 2x 1e geworden met 165 punten ongeveer, dus ik dacht echt oliebol.. zulke punten had ik niet verwacht) Bimob ging ik gisteravond uit het land halen, en z'n neus zat onder het bloed, is die waarschijnlijk getrapt, want in het land kon ik ook niks 'bebloeds' vinden.. En er zat bij zn kroonrand ook een plekje. Schrok wel een beetje

Ze heeft 1 keertje geweigerd, en dat was mijn fout, voor de rest sprong ze alles in 1x

Gefeliciteerd met je wp's! En netjes van je zusje 

) nog gefeliciteerd!!
En nogmaals gefeliciteerd van het kampioenschap!! Echt super zeg!

Volgende keer beter! 
Hij doet het zo ontzettend goed en is echt super braaf!
Eerst waren ze er fel op tegen vanwege school, maar ik heb ze zover gekregen dat het mag! Mama was er op zich niet op tegen, maar papa wel, maar zelfs bij papa hoefde ik niet te zeuren
ik denk dat mama papa stiekem heeft overgehaald
(Gerrit (die komt altijd op zaterdag bij Wollie
) heeft ze gister met zijn telefoon gemaakt)
)
!

, jammer dat je nu best lang moet wachten tot je dat laatste puntje kunt halen! Wel super van Kaatje trouwens 
Daarnaast mochten we wel gewoon de hele wedstrijdroute rijden (onder eigen risico natuurlijk), wat dan ook de meesten gedaan hebben. Maar ook daar stonden gewoon de klaar-overs nog bij de oversteekplaatsen
... maar nog net binnen de minimale tijd en hartslagen (zelf maar gecontroleerd) ook goed. Dus wel tevreden.
En we moesten toen nog beginnen 
Maar wel fijn dat je alsnog de route gewoon mocht rijden

Het was zo gewoon een mooie trainingsrit / oefenwedstrijd! 

), had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht haha 
Eindhoven vliegt erg fijn. Veel relaxter dan schiphol. Net lekker pizza gegeten en mijn opa en oma (die me van het vliegveld naar huis hebben gebracht) zijn net weer weg. Heb al een things-to-do lijstje gemaakt waar zelfs ik stil van werd en heb besloten om zo vroeg naar bed te gaan. Morgen even snel wat wassen, tas opnieuw inpakken en dan begint dinsdag mijn introductie. Morgen ook nog maar even de stad in met wat vriendinnen. Heb ze echt gemist.. En ook Lipso sla ik natuurlijk niet over
Druk dagje dus!

En lekker weer zo te horen

Hopelijk geeft de DA wat meer zekerheid.
Gelukkig heb ik nog eventjes 
Maar gelukkig toch nog een leuke tocht gemaakt dus!

. Toen moest ik springen. Voor de tweede keer L. Ging erg fijn, had op de laatste een fout. Erg jammer!

Uiteindelijk doe je dat toch meestal voor de fun