! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemorgen 
. Emiel doet ook mee aan die selectie
. Ze moet nog 3 wp en dan gaat ze M2
.

gomir schreef:GvdT schreef:Ik stap zaterdag of zondag na 6 weken weer op mijn pony, als ik daarna niet meer op Bokt verschijn heeft ie me er voor het eerst in 12,5 jaar afgekregen met dressuur. Gooi hem wel eerst even aan de longe want het blijft een onwijs spookGomir weet dat ik niet overdrijf
Gomie spokenDat is net zo'n schatje als Ot en Cheeka samen
Komt vast wel goed johJe bent het wel gewend toch.
Ik vind het nu niet meer zo erg dat ik vrij vroeg moet rijden, rond de middag barst het in volle hevigheid los las ik in het nieuws
Werd ie wel erg bol, alleen is dat niet zo erg.
Het is toch altijd vervelend om een paard te laten inslapen, ongeacht hoe oud ie is. Helaas worden de meeste paarden niet niet meer wakker als het hun tijd is. 
(1.40 hoog ongeveer). Kon haar gelukkig zo pakken. Paard er maar uitgehaald en haar bij de pony ingedaan, die maakt zich niet zo druk om met wie die in de wei loopt. Vanmiddag probeer ik haar nog een keer weer met het paard er in te doen. T is niet echt handig met 1 wei als ze niet samen kunnen. Gelukkig heeft ze niks....
, gelukkig dat ze niks heeft. 

!!
!!
Leuke foto's van jou en je paardje!
nu eet ik gewoon brood, en fruit,, en 's avonds warm eten
en veel water drinken