zou best willen.. maar heb ook nog 2 paardjes staan die gereden moeten worden En tuig dat gepoetst moet worden.. En een hond die geknuffeld moet worden..
Heb alleen met Pico bloedonderzoek laten doen, van Rex heb ik er al een stuk of 6 waar niks is uitgekomen
Scintigrafie is dat ze hem radioactief spul inspuiten dat op plekken gaat zitten waar verhoogde ......actviteit is ( ben het alweer vergeten, maar op site van de Lingehoeve staat wel meer info). Hij moet dan ook een paar dagen quarantaine vanwege de straling!
Marieke sterkte ermee. Ires heeft dit ook gehad in Kerken toen na dat ongeluk 3 jaar geleden. Moest idd 4 dagen daar blijven,maar ires hebben ze helemaal gedaan. Dus het hele lichaam. Dat was idd toen een duur grapje.... Hoop voor je dat het droog blijft marieke... en ja heb geen zin om te werken vandaag...
ik ook!!ben heel benieuwd. haha bij mij is alles te leen dat weet je toch jiska. wanneer gaan we weer over kriebeltjes praten met wijntje erbij ?? Mijn nieuwe kriebel breng wel geluk, zondag was ik weer foutloos
Nou dan ga ik een mededeling plaatsen. Op vrijdag 10 november krijg ik een receptie aangeboden van onze ruiterclub en alle andere Limburgs Kampioenen van onze vereniging. Dit ter ere van mij Limburgs Kampioenschap in de klasse L met Merato in Castenray.. En vorig jaar in Ysselsetyn.... Dus wie zin in een borrel heeft is van harte welkom.
heb het vorig jaar ook niet gehad hoor. Het komt ook omdat het 4tal in de klasse M Limburgs kampioen is geworden en ook met verenings kampioenschap. En in de klasse B is Ge Derks kampioen geworden in Castenray...
Ja, dat kan. Maar volgens mij zijn er niet veel die dat zo doen, vind het ook erg raar. In feite bevoordeel je de minder sterke combinaties, als je veel foutloos rijdt zul je bijna altijd tijdens het seizoen wel promoveren.