Zoo...dat waren weer heel wat blz bijlezen ..maar ben dr weer. Vind die ponyhengst erg leuk!!
Gisteraaf bbq en feestje gehad, was gezellig. Verder gister bixieprefjes met mn buurmeisje en shet geoefent voor wedstrijd 3 juni..ging in de bak goed maar in het land is ie nogal gek en hij moet toch echt op gras . Dus gaan we zo weer oefenen..
in de hoofdring was ik foutloos en de barrage deed ze zo goed! ze pakte zo fijn aan...foutloos en dik 2 sec sneller dan de toen snelste tijd uiteindelijk van de 100 starts een 1e prijs!! is dat niet gaaf??? joehoe ik glunder van oor tot oor!!
2e parcours was progressief direct op tijd. ze pakte heel fijn aan, ging mooi scheef over de hindernissen, maar ze vond alles zo eng(alles wat ze niet hmoest springen ) foutloos rondje, en uiteindelijk.... een 2e prijs!!!
oh ik ga vanavond met mezelf een feestje bouwen! ben trots op mijn schimmel!!
BT: Wat een onwijs asociale goede wedstrijd van jou hahaha! echt super gedaan! Gefeliciteerd!!
Andrea: Ik heb morgen nog biologie, woensdag economie en donderdag nog engels.. Die eerste 2 zijn echte leer toetsen..En engels is (hopelijk) een makkie.. Succes alvast dan maar!!!
publiek was eng, maar het waren voornamelijk de borden en staanders langs de ring die beten ik sla gewoon mijn benen naar voren... dat is net zo makkelijk!! zit wel weer erg fana op me paard jammer dat deze onscherp is, alleen die mond weer van mij weer zo'n debiele actie jury begon te juichen toen mijn naam werd omgeroepen...(tevens clubgenoot! erg leuk!!!) muis vindt nog wel interessant ik kan lachen zo baas zo paard...of is het zo paard zo baas? Muis was het wachten meer dan zat duidelijk toch en nog een plaatje van de ere ronde...
Super gedaan BT, je hebt er echt een fijn paard aan hoor!
Vieva, ik denk dat het een goeie keus is. En als je begeleiding hebt dan komt het vast wel goed, zoniet dan kun je er altijd nog mee stoppen, toch? Hengstje ziet er in ieder geval super uit!
Vieva, ik denk inderdaad dat je moet zorgen dat je heel consequent bent. Dat is met alle paarden belangrijk maar met hengsten des te meer. Daarnaast denk ik dat de eigenaresse je het beste ermee kan helpen, zij kent het paardje en de ene hengst is de andere niet.
jij hebt t logo ontworpen. Dus jij houd ook de SGW eer hoog. Al rijd je dan geen SGW meer EN bovendien je klept hier nog gezellig mee, dus dan ben je een SGWer
haha ja vind ik ook hoor BT! Als je er nu afgevallen was of alle balken naar beneden waren gedonderd hadden we wel anders gepraat maar nu willen we je der graag bij hebben
Jongens ik heb zó iets stoms meegemaakt! Gisteren was het in het dorp naast ons 'kermis' Ik ben niet zo'n kermis-ganger meestal maar ik ben overgehaald. Achteraf was het hartstikke leuk..
..het eerste gedeelte dan Ik liep tegen een best wel leuke jongen aan, van het een kwam het ander. Wij stonden dus gezellig samen, midden in de kroeg, kwamen er twee van die kerels. Ze waren echt heel vervelend aan het doen. Aan mijn haar zitten en het hoogtepunt; met z'n vingers in de neus van m'n 'kermisvriendje'. Nou dat was voor mij genoeg; Ik duwde een van die mannen weg en er kwam een hele guts drank over z'n shirt.
Had ik niet moeten doen; die jongen werd compleet in elkaar getimmerd! Echt niet normaal meer!
Nu heeft 'ie dus een blauw oog, een bloedneus, een dikke lip en een bult op z'n hoofd
Ennuh, nu -moet- je nog wel een keer met hem gaan daten Onide
Mijn paardje gaat weer wat fijner, yay! Gister naar het strand geweest waar hij erg liep te mutsen en vandaag maar weer een beetje opgepakt. Nog wel een beetje nukkig en een paar bokjes, maar het begint in ieder geval weer een beetje ergens op te lijken...
Oh ennuh, volgens de dierenarts mankeert hij helemaal niets. Maakte een gezonde en frisse indruk, dus dat is altijd wel leuk om te horen
Vandaag had ik met Piet dus ook weer gestart. In het eerste parcours rpong hij super maar had ik 1 balk. Was in handicap met het ZZ en was nog vierde Tweede parcours, 2 fasen, was ik beide 0 en best snel en toen was ik tweede Beide parcoursen telden voor punten, heb nu 13 winstpunten. Lijkt me leuk om ooit een keer ZZ te rijden