[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:08

Die meiden die voor hem rijden hebben allemaal een bokt-account, dus die zullen wel meelezen :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:12

Ja, die zal dus ook niet echt met prijs gaan zakken snel. Aangezien zij al gezegd heeft dat ze hem echt houdt en bladiebla. Vind het allemaal maar een apart verhaal en vraag me dan ook echt af wat haar ouders ervan vinden aangezien ze 18 is. Maar goed. ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:22

Wauw dat is wel gaaf Sannn. Wie kon er harder? What??
Caro fijn dat je een rijder hebt gevonden. Dan is het idd wel een klein beetje te hopen dat schimmel daarbij ook haar trukendoos open doet!
Noor mooi dat het goed gaat met KJ.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:37

Vreselijk die brand, diep triest voor iedereen die ermee te maken heeft.

JvdH ben ik jaren geleden eens geweest voor een jong paard. Hij was nog onbeleerd en liep daarom in de wei. We kregen na een kop thee een halster mee en een emmer bix en een beschrijving waar de wei was. Vervolgens konden we hem gaan halen en mochten we terug komen om hem te betalen als we het wat vonden. Komen we aan bij die wei, staat er een paardje in de stromende regen met een haarkleed die daar niet op ingesteld was en het snot liep uit 2 neusgaten. Hij was bang voor mensen dus rende eerst al hoestend voor ons weg. We hebben hem dus laten staan. Terug op het terrein liepen er 2 mensen die 2 ezels kwamen halen. Die hadden ze al eerder gekocht, maar ivm ziekte terug gebracht ter revalidatie. Verder hebben we niet meer gekeken, ik had wel genoeg gezien. |(

Ben net terug van een heerlijk rondje bos. Netjes droog gebleven en paardjes hebben zich goed gedragen. Jammer dat het bos niet dichterbij is, maar het was echt ff genieten. Gelukkig waaide het vanmorgen niet zo hard bij ons, nu kon ik toch nog veilig op pad met de trailer.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:04

@ Texelse ik moest aan het begin lachen om die filmpjes maar na een minuut niet meer..maar volgens mij kan zoiets toch niet blijven goed gaan, ik weet wel dat als de kleine van ons ooit wil leren rijden zo'n schijtbeest direct weer vertrekt. :x is toch voor het kind levensgevaarlijk.
@ Sannn ooooh das echt wel gaaf!
De rest die aan het bakken is ; eetsmakelijk
@ Margreet hele fijne vakantie en lekker genieten!!!!!!

Wij hebben ook in het bos gereden. Zeus was ondeugend en blij maar erg lekker gereden. Wel veeeeel regen en wind gehad. Daarna hem helemaal gewassen en hij staat weer lekker opgewarmd in zn stalletje.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:13

Gerco Schroder tweede in de grote prijs op jumping A'dam!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:20

@ evony nu heb je al een deel verklapt..het is net op de NOS

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:33

Hehe, jullie praten veel te veel! Ik heb bijgelezen maar erg weinig onthouden. Ik las wel veel over JvdH. Ik ben er zelf nooit geweest, maar voorheen (lang, lang geleden) kocht de manege daar wel eens pony's van. Ging altijd verkeerd. Ik vind de paarden op de site trouwens niet mager. Ik kijk er vaak op, ben altijd bang om een paard tegen te komen wat ik ken :o

Verder las ik dat Joki rond gekomen was +:+ Danielle ook weer fijn gesprongen had, itsme een moeilijk parcours moest rijden en nog meer over dieten, lijnen en veel te lekkere dingen eten.

Viesje heeft nog steeds rugpijn en ik heb er nu een paar dagen gewoon mee gewandeld om hem wat vrolijker te maken en dat werkte goed. Gisteren tussen de buien door naar buiten geweest en toen ik een stukje wilde rennen vlogen de voorbenen me om de oren :)) Haha!
Ik ga me nu omkleden en dan mag meneer weer even aan de lange lijnen stappen. Morgen maar eens zien wat zijn rug doet daarna.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:38

caro29 schreef:
@ evony nu heb je al een deel verklapt..het is net op de NOS

sorry ;(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:41

Haha, mooi rondje van Gerco! Ik ben benieuwd wanneer Lamaze voor het eerst met Verdi aan de start verschijnt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:43

Wat een verhalen over jvdh zeg :oo
Sannn: Wat verschrikkelijk gaaf :wow:
Marijke en FE: Fijn dat jullie ook lekker gereden hebben.

Ik heb fijn met Woll gesprongen. Ze was in het begin niet zo braaf, maar later gelukkig wel fijn. Vriendinnetje dat mee was kon me erg fijn helpen. Toen is zij er na wat aandringen nog even op gegaan. Ze voelde er eerst weinig voor maar toen ze eenmaal wat lijntjes gesprongen had was ze wel onder de indruk over het fijne gevoel dat Woll gaf en zag er ook erg netjes uit. Ik nog even erop en nog 1x lijntje gesprongen en dat ging super fijn dus erg tevreden. Kon wel echt wat met de tips dus hoop dat ik die woensdag weer goed toe kan passen (want dan springles) Zondag concours, aan de voorbereiding kan het niet liggen dacht ik zo ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:44

Lekker dier die van gerco en zo zonde dat het echt net niet was...

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:46

Wat een mooie barage ritten zaten erbij zeg! Jammer dat Gerco net een fractie te kort kwam.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:47

ik ben denk ik nu heeeel blond maar wie is jvdh???

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:49

Toen ik er was, misten ongeveer alle paarden een kilo of 50 tot 150 aan spier- en vetweefsel. De pony's en paarden in de prijsklasse waarvoor ik ergens anders zou kopen, zagen er wel goed uit :j
Die handelaar vond ik trouwens echt een gladde verkoper, maar niet onaardig!
Vief, Leuk dat je gesprongen hebt en je je vriendin erop gekregen hebt :D
Jammer dat Gerco niet gewonnen heeft!
Marijke: *KLIK*

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:53

Dank je Moootje! Wat kan zo'n site keurig zijn he... en het dan toch zo tegenvallen. (wat je zo hoort en leest.. ik ken ze niet dus ik kan er niks zinnigs over zeggen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:55

Er zitten inderdaad op het eerste gezicht hele leuke paarden met leuke afstammingen bij :j
Ik ben nu van mening dat er wel iets met ze moet wezen, aangezien ze bij JVDH te koop staan....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:58

Wauw, wat gaaf San!
Bak ze (en eet ze) allemaal ;)
Fijn dat Woll zo lekker sprong Vief :)
Zeus is weer schoon dus Marijke!

Ik ben ook weer thuis van stal :) Vorstin lekker gereden, morgen heeft ze denk ik een dagje vrij.
Verder heb ik echt een rustig dagje. Deze week weer ruim 35 uur gewerkt (waarvan gister 12,5) naast studie, ander werk en stal, dus was wel weer aardig gaar gisteravond ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:59

Hoe houd je het vol snoek! Nog interesse voor Vorstin gehad?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:03

Snoek jij hebt wel weer heel hard gewerkt
MM heeft lekker buiten gereden
Vief super dat het springen zo goed ging
San wat gaaf

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:03

Jeetje ik werk elke week maar 32 uur Snoek! Vraag me inderdaad af hoe je het allemaal doet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:07

@ Mootje, waar staan de prijzen dan op de site? Er moet idd wel wat mis mee zijn, zitten best leuke paarden bij. En voor Vorstin is van de week toevallig een bekende geweest, waarvan ik echt hoop dat het wat wordt. Dan zou Vorstin echt geen betere plek kunnen hebben!
@ Marijke, studie is nu maar een paar uurtjes per week, dus dat is niet zo druk. Ben vooral aan het werken, en de rest plan ik er omheen :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:09

aaaah ik dacht al, volledig naar school en dan ook nog 32 uur werken. Moet zeggen dat mij die 32 uur werken soms nog te veel is :o :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:14

Mootje schreef:
Marijke: *KLIK*

En wat ligt die Bordercollie er ernstig triest bij met puppies -O- .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:15

Snoek, paarden van 3000 tot 8000 euro ongeveer. Hij is echt niet goedkoop :n
Nu je het zegt, lelieaardje |(