Corien, ik weet niet of hij zo flexibel is... Hij mailt niet terug Noor, dat zal wel westfries zijn... Vond het een rare opmerking De goede aansluiting is er en meneer gaat gestaag verder
Jantine, iedereen bij ons is getrouwd met zijn blackberry. Ik bel ook nooit als ik ziek ben (1x gebeurd sinds ik hier werk). Ik ben trouwens wel soort van aan het werk, want ik ben druk aan het emailen
Mo, zal wat zijn als ik een mailtje doe dat ik een paar uurtjes later ben. Met allemaal ingeplande afspraken. haha. Nee, dat zie ik niet goedkomen Denk dat ik dan ook helemaal niet weer hoef te komen.
Zo, vanmorgen moeder en dochter bijna helemaal in mijn eentje buiten gezet. Alleen nog assistentie gehad om een halstertouw aan te geven en het hek van het land achter onze kontje te sluiten. Hoera, nog even en het kan echt in m'n eentje, en dat is weer een stuk makkelijker.
Vanmorgen bericht van de knhs over de vaststelling van de sgw-kalender. Volgende week in de evaluatie maar eens kijken hoe en wat het uitkomt, want 3 crossen in het noorden in 4 weken tijd is ook jammer. Maar iedereen is aan van alles gebonden, dus zomaar schuiven lukt natuurlijk ook niet. Hopelijk lukt het om een mooie verdeling te vinden van de sgw's over het hele jaar, en door het hele land.
Eef, gave foto's hoor!. Elke keer als ik foto's zie dan zie ik echt van die gigantisch lange benen van jou! haha Volgens mij zijn die van mij een halve meter korter. ( en breder )
Bianca, dat schiet inderdaad niet echt op. Mo, wel foto's spammen als het klaar is he! Jantine, ik heb inderdaad enorm lange benen. Mag ook wel als je 1,83m bent.
eef gaat naar bartels, succes/betschap met je knie noor mooi dat je nu wel redelijk geslapen hebt..maar voor paard beter 2 mooie paarden lau (nouja 1 pony en 1 paard) karen weet niet waar je het precies in het reglement zou kunnen vinden maar er wordt altijd gezegt dat de D/E pony's meetellen. (moet volgens mij wel ergens staan) edit:zie al dat mootje het gezegt heeft jeroen wij willen de balen ook altijd zelfde dag richting huis hebben. Vanavond krijgen wij er weer 8 grote bij en wo/do nog een aantal kleintjes (voor de sheties) mootje balen dat er een verkeerde aansluiting is
vanmorgen bay en zoeff gelongeerd.. volgens mij heeft bay het al geleerd van gister want hij liep super. hopelijk onder het zadel ook meteen luisteren. zoeff was weer lekker zoeff
@ Mootje: schiet het al op met je badkamer? En dat zijn niet veel vrije dagen meer
@ Eef: wat super tof dat je naar Bartels gaat zeg! Waar gaat zoiets eigenlijk vanuit? Of kun jeje opgeven ofzo? En leuke foto's! Caap heeft spekbillen
@ Karen: als ik het goed begrijp gaat het dus om de hoogte wat je gesprongen hebt? En D ZZ is hetzelfde als paarden M toch? Dus dan ben je 2x op 1.20 geklasseerd en mag je dus ook met Vos het M in bijv.
@ Corien: Jack is dus een beertje?
@ Mendy: red jij het om ze alle 3 elke dag te doen? Mooi dat Bay braver was!
Lees het 1 en ander over vrije dagen. K heb er nog 8 staan tot het eind van het jaar, dus ik kan nog 2 weken vrij nemen (heb al elke woensdag vrij). En vanmorgen gehoord dat vriendlief een nieuwe baan heeft Eindelijk is er duidelijkheid en kan ie bij Grolsch blijven!