Jantine & noor, veel plezier bij Alice
Hier is het ook super weer!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb het weer erg naar mijn zin gehad en Anoesje heeft weer erg haar best gedaan de hele week
Gisteren met mijn eigenwijze kop wel bedacht dat ik wou springen op pinksterconcours, maar dat was natuurlijk weinig succesvol
Jipje bokte een paar keer flink, waardoor ik de boel aan de zere kant nogmaals oprekte en uiteindelijk ben ik maar gestopt met hem in de ring... Daarna even rustig bij de trailer gezeten en bedacht wat ik met Anoes zou doen, na nog wat witte en roze smarties te hebben genomen besloten om te kijken wat Anoes zou doen en dan zou kijken of ik wel/niet zou starten, uiteindelijk met 2 balkjes rond gekomen en dametje heeft weer veel geleerd in het parcours. Ruud nog tegen gekomen, sorry dat ik niet zo vriendelijk was, maar had even wat te veel last van mijn zere plek om 'vriendelijk' bij te kunnen kletsen
Voor de mensen die interesse hebben in de sprongen: http://www.mijnalbum.nl/Album-MIZBTZG7- ... sport.html
[quote]
Was je in Hoogland geweest? Fijn dat Anoes goed ging. Doe je wel rustig aan met je heup! is het nog gelukt met die woensdagavond?bianca1980 schreef:Te groot lijkt mij dat je dat ook NIET moet hebben wanneer het een stuk hoger word, je verplaatst de parabool van het paard juist naar veel vlakker en mist kracht bij de afzet...?? maar ja....als een proffesional mij kan overtuigen met zijn argumenten waarom iets zo is.......wie ben ik dan.......
Super foto.,

Echt leuke dingen gedaan en een goed gevoel aan overgehouden. AJ ging wel nog bijna een keertje af, maar ik kon mezelf er weer ophijsen
Komt helemaal goed volgende week!
Zie je pb!
Wel een mooie week gehad in Ermelo dus.
Ging ook erg goed!!

Ik ook, kan hem nu niet normaal slaan.