Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van Rhino heeft ze nu maat 193, maar die zou eigenlijk ietsje groter mogen. Ik ben bezig met een opdracht die ik morgen moet inleveren, weer lekker bijtijds begonnen
peanutbutter schreef:Ik heb gecontroleerd Stuart heeft er 1 van 205.
Die zit hem mooi.
Hetje van 1.62 heeft er 1 van 195.
..
vind het niet mooi als het een sloeberdeken is
..
. Jullie slaap lekker straks 
.. een stuk, ca 10 cm., van Wo haar staart geknipt.. Hij hing op de grond.. Eergister stond ik op haar staart
, vond Wo niet zo heel grappig
.. en voordat zij er op gaat staan.. toch maar wat er af. Ben gek op lange staarten
.
Kan me voorstellen dat je twijfelt. Wellicht is een second opinion nog een optie? Succes ermee iig!
En idd luxe kadootjes 
Succes met je schoolwerk!
peanutbutter schreef:Shanouk: Ik zit nu in het zelfde schuitje. Ben net begonnen aan een presentatie morgen voor strafrecht. Over het moord en doodslag arrest en de primaire-subsidiaire tenlasteleggin in die zaak
Mijn opdracht is (denk ik) simpeler: een wetenschappelijk artikel schrijven over de functie van dromen en onderzoek naar de functie van dromen. Gelukkig moet ik nu alleen de oude versie verbeteren, maar ik heb een hoop fout gedaan
Enne wow 1.80 en dan 205
, Wo toont 1.80
, maar is 1.70
.
) maar zij wachten ook nog op bericht van de leverancier. Ik wacht dus gewoon een telefoontje af. 
) 
? Ik ben nog niet eens op de helft

En Jipje heeft met zijn 1.80 maat 220 van de Rambo dekens
en dat past ook precies, moet zeker ook niet kleiner. Hopelijk past 215 Wo gewoon.
Hopelijk gaat het herstel nu voorspoedig, zodat jullie toch de doelstellingen kunnen halen!
Gelukkig was hij ondanks zijn drukte toch nog wel goed te rijden en hebben zijn we dus lekker bezig geweest. Ik kan wel goed merken aan hem dat het wat kouder is op het moment, want hij is me eigenlijk steeds net fris zat
Als ik opstap dan piept hij een keer en kan ik er de eerste 10 minuten ook niet zo goed aankomen, dan is er echt nog ontploffingsgevaar
Nog meer mensen hier die er 'last' van hebben??
Zou er dolgraag nog eentje bij willen, maar dan zal ik eerst de loterij moeten winnen

)
)
theoretisch heb ik al hoor, maar ik zou nu moeten beginnen met lesjes aan de rijschool
pfff 
.. Ik heb die uitrijdeken gewoon voor 65 euro gekocht!! Verdikkie
hahaha
Ajoh.. ik ben 20 en mijn goede voornemens duren al 2 jaar... toen kwam Thailand er ook nog eens tussendoor..
. Best wel spijt dat we die verkocht hebben, zat een heel veulenrek in door mijn vader gemaakt, speciaal om veulens te vervoeren (deed mijn moeder best veel).
. Mijn buitenrijbuddie heeft net haar E-rijbewijs gehaald, dus dan moet er wel een auto komen voor een trailer
... Die ging vandaag proefrijden in een VW Touareq
, over twee weken heeft ze 'm in haar bezit!!

, het vrachtwagentje was trouwens 25+
, nog één nachtdienst