@Rowo: Nee, dit heeft ze niet vaker gehad
, wel even kijken en dan klakte je met je tong en dan kwam ze zo achter je aan gestapt. De laatste keer is het laden niet zo netjes gegaan. Op de heen weg was ze er in gesprongen, waardoor ze dus uitgleed over de ijzeren strip bij de laadklep. Hier was ze erg van geschrokken en had ze ook een kras op haar achterbeen. Op de terug weg wilde ze niet meer erin, vanwege die val.. Toen hebben we haar niet kunnen overtuigen dat het veilig was en is ze dus met harde hand op de trailer gezet, hierbij sloot ze zich op een gegeven moment ook echt af van de omgeving, een teken dat ze gewoon blokkeerde in haar kop. Iets wat gewoon erg zonde is. Ik zie aan Wolin erg goed wanneer het gewoon onwil is, en wanneer ze wél wil maar eigenlijk niet durft. Daar ken ik Wolin gewoon erg goed voor, Wo gaat namelijk eigenlijk áltijd. Bovendien is het mentaal een heel sterk paard, en een gevecht aangaan heeft totaal geen zin, ze vecht gewoonweg terug. Het moet dus op een andere manier.
8 februari gaan m`n moeder en ik naar een theorie-avond voor trailerladen, hierna komt iemand helpen. Ik ga niet zelf aanklooien, omstanders weten altijd wat het beste is
, maar waar de kennis ophoudt, begint het geweld en zo ver wil ik het absoluut niet laten komen.
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gereden met Wootje
. M`n meissie liep fijn, wel wat zoekende in de aanleuning af en toe, maar daarnaast paradeerde ze fijn door de baan. Heb alleen last van m`n bodyprotector in mijn dressuurzadel, die heeft een vrij hoge lepel, zit voor geen meter, maarja .. even het zekere voor het onzekere
.