Hier een berichtje uit Zuid-Frankrijk -Freju-
Het is hier echt super warm weer, vandaag zelfs 38 graden!

Het is elke dag zo’n beetje tussen de 29-35 graden….
De reis is snel verlopen, geen files, maar we moesten 2,5 uur (!!) zoeken naar een hotel om te overnachten (We mochten pas de volgende dag om 10 uur het appartement in namelijk…).
Over het appartement gesproken, het is een mooi appartement, maar er is niets te doen… alleen even zwemmen in het zwembad, maar ik ben allergisch voor chloor, dus als ik zwem heb ik de volgende dag wel jeuk..

Je kunt ’s avonds niet even wandelen en vrienden maken…:n
Maargoed.
Het strand is wel super, lekker zeewater..

De eerste dag was niet zo’n succes….ik werd “gebeten/gestoken” door een kwal, deed wel even pijn….

Heb trouwens ook record muggenbulten in 3 dagen…:= Heb er 13 in 3 dagen...

Wel heb je hier mooie winkels

Er is hier vlakbij een mooie sportwinkel: ‘Decathlon’
Het is echt heel goedkoop

Ik heb tot nu toe gekocht: Een knalroze springzweep (2,95), een springtuig met martingaal (Of hoe het ook heet) (16,95, zwart), een spijkerpaardrijbroek (39,99), en een mooie hooinet voor op wedstrijden(Zo’n dichte met 1 gat, 5,99)
Het is hier echt wel goedkoop, een paar voorbeelden:
Leren laarzen met veters: 49,95
Bodyprotector: (Level 3, kleuren: Lichtroze, Rood, Blauw, Groen en Grijs) 49,95
4 Bandages, allerlei kleuren: (Van zwart tot knal roze/geel/groen) 9,99
Pessoa Bit: 9,95 (Weet niet hoed duur het in NL is, maar vond het wel goedkoop…:j)
Ik heb hier een heel mooi bruin springzadel gezien, maar zit te twijfelen, vind bruin wel mooi, maar niet op zo’n lompe zwarte Tinker…

Dus heb ik even verder gezocht en heb hier nog een heel mooi zwart springzadel gezien

Dus heb ik even een mailtje gestuurd naar degene die nu even in ons huis “logeren” om te vragen of ze de boom willen opmeten enz.
Het zadel kost 340.- en volgens mij is het niet zo duur voor een springzadel (Nieuw, merk weet ik even niet meer, maar het was een mooi zadeltje

Als ik thuis ben maak ik wel wat foto’s van de gekochte spullen

Ik mis ons koude landje wel…:j
En vooral m’n knollen en m’n honden…het is veel te stil zonder Bas (Pup) die je de hele tijd irriteert en zonder Bonny die de hele tijd om eten roept en de 2 shetjes die elke keer ontsnappen….
Ja, ik wil wel weer graag naar huis

Degene die nog wedstrijden hebben gehad en wat hebben gewonnen: Gefeliciteerd, degene die nog moeten rijden: Succes.
Ik kom niet meer terug om te mailen, dus amber, zou je mischien even de rteacties willen mailen naar m'n hotmail?