[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:02

Ik hoop volgend jaar toch een oefencrosje mee te kunnen pikken. En als ik OOIT een wp in het B springen durf te halen dan ga ik ook SGW rijden.

We rijden allebei nog op de schimmel M1 dressuur maar geen crossen meer.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:02

jiska gaat Leggi weer weg bij jou? Gaat ie terug naar Toin??

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:07

patsmu: ik denk niet dat iemand interesse heeft in Huub Knipoog anders kan ik degene wel snel op andere gedachten brengen Clown
Ik weet niet om wat voor reden diegene dat vroeg, maar het is wel iemand van het vrouwelijk geslacht en iemand in onze leeftijdscategorie Bloos

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:09

jij jis ben ook benieuwd?
patsmu:merato pakt fijn aan in het m he?

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:09

Love welke paarden heeft Huub nu nog om te rijden??

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:12

Ja heeft wel alleesn Gorrsel gecrost en was 3e. Maar in Neede stond ie 1e na dressuur en die cross was goed te doen voor hem. Dus daar had ie er ook vooraan bijgestaan.
Afgelopen zondag ging ie in de dressuur ook goed. Net voor jou dacht ik op een 10 van een procent ofzo... Die cross zal wel iest moeilijker zijn geweest voor hem, maar was ook goed gekomen.
Maar ja hij pakt heel lekker aan ja... Die zwarte overingens ook wel kunt alleen merken dat ie nog jong en onervaren is.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:24

Was ik ook weer eventjes..ik had iets van 15 mailtjes van bokt in mn mailbox!! maja er was ook genoeg om bij te lezenhahah..

Gisteren bij de handbal mn trainingspak opgehaald..Zijn heel mooi geworden!Knal oranje met zwart en het logo van de club voorop!
Vanmiddag na de fysio toe en nu maar hopen dat t allemaal eindelijk eens wat sneller gaat haha..

Stond in de krant vannochtend een mooi stuk over de military! Ik ben haar naam even vergeten maar ze is iig heel bekend..heeft 6x badminton gewonnen met 6 verschillende paarden, is een tijd gestopt en als amateur verder gegaan. Nu komt ze met een jong en nog vrij onervaren paard en ze had er zin in! Vondt het een leuk stuk om te lezen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:26

anja15 schreef:
Was ik ook weer eventjes..ik had iets van 15 mailtjes van bokt in mn mailbox!! maja er was ook genoeg om bij te lezenhahah..

Gisteren bij de handbal mn trainingspak opgehaald..Zijn heel mooi geworden!Knal oranje met zwart en het logo van de club voorop!
Vanmiddag na de fysio toe en nu maar hopen dat t allemaal eindelijk eens wat sneller gaat haha..

Stond in de krant vannochtend een mooi stuk over de military! Ik ben haar naam even vergeten maar ze is iig heel bekend..heeft 6x badminton gewonnen met 6 verschillende paarden, is een tijd gestopt en als amateur verder gegaan. Nu komt ze met een jong en nog vrij onervaren paard en ze had er zin in! Vondt het een leuk stuk om te lezen!

ging misschien over lucinda green?

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:27

ja precies dat is echt nog een jonkie.
Ja je stond boven mij met dressuur, vroeg me al af waar je gebleven was patsmu.
Huub heeft de hengst nog om te springen, een jong duits paard voor eigenaren waar hij mee springt en volgende week mee gaat crossen (met dank aan mij!!)leuk diertje, is wel voor de verkoop, 6jr oud.
En dan verzorgt ie mijn tino als ik geen tijd heb. Tino staat bij Huub op stal.
De gedachten spelen om tino voor een jaar uit te lenen aan Huub, volgend jaar.
Een echt eigen paard heeft ie nog steeds niet gevonden.

Hoe gaat het nu met je patsmu? Vroeg iemand al eerder aan je geloof ik

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:33

Ben weer aan het werk tot smiddags een uur of 2/ Smorgens gaat het echt goed geen hoofdpijn enzo. Na de middag krijg ik lichte hoofdpijn en stijve nek.. Tja ik had ook nooit op het paard moeten gaan zitten zondag.. Maarja ben gewoon eigenwijs dacht dat het echt wel ging. Dan ga ik smiddags ff slapen en dan gaat het wel weer tot een uur of 9 maar wel rustig aan.
Ga ook pas volgende week weer rijden.. Gun me nu toch ma ff rust... Baal wel moet nog 2 winp met Merato voor het NK. Heb nog ma 1 wedstrijd gereden. Moet dus gokken op arendonk of Bathem...
Anders met die zwarte.. Die doet het ook wel goed maar Merato is tot nu nog beter hihi...

en jij hoeveel paarden heb jij nu nog thuis staan dan als Tino weg is.
Is dat die hengst die Huub ook in Ede mee had? En in Horst om te springen?

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:35

patsmu schreef:
jiska gaat Leggi weer weg bij jou? Gaat ie terug naar Toin??

ja legigi gaat wel weer weg. het springen pakt ze totaal niet aan!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:37

miss_jumpy schreef:
anja15 schreef:

ging misschien over lucinda green?

ik ga maar weer eventjes in de krant kijken Bloos

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:39

Ja denk wel Lucinda Green

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:39

kan je het stuk niet inscannen anja? Kan ik het ook even lezen Clown

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:40

ik denk het ook

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:44

ja doe maar inscannen! goed idee

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:46

Jemig wat kletsen jullie veel!!!

ik ga zo naar Ysselsteyn, even badderen met Vuurflitsje! Hoop dat ie het zonder jou doet L0ve!!

Rex moet een scintigrafie, dat gaat over 1,5 week gebeuren. Verdoven kon ook wel, maar dan weet je nog niet de oorzaak. DA dacht het SI gewricht of misschien iets in de heup. Na de scintigrafie zou hij bespreken wat de mogelijkheden zijn. Als het artrose is oid dan is er niet veel hoop meer, hoewel dat wel raar zou zijn als hij de ene dag best goed loopt en de volgende dag weer helemaal niet. Wel een errug duur geintje (1000 euro).

Pico was een van de meest onbuigzame paarden die hij ooit had gezien (ja, op dit moment dan he, normaal gesproken is ze juist heel los). Wilde linksom niet haar hals buigen, dat had ik ook al gemerkt met rijden en longeren en daardoor liep ze voor heel kort. Foto's gemaakt en dat zag er goed uit, gelukkig geen botwoekeringen oid in de hals. Waarschijnlijk toch iets geks gedaan, waardoor alles helemaal vast zit.

Ze krijgt nu bute en ik mag op bezoek bij Jarco Dun, voor fysiotherapie. Dat komt dus wel goed, maar het NK zal niet meer lukken. Heb dus maar gauw Princehage, Diepenheim en Bathmen ingeschreven met Wup...
Laatst bijgewerkt door SGWuppie op 04-10-06 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:46

t is hier weer druk!!
Ik wens jullie veel plezier met de 500 halen, Ik lees wel weer mee / bij als ik het tempo gewoon kan volgen.
Tot t volgende topic!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:47

je kunt ook gewoon gezellig mee kletsen en mee helpen naar de 500!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:48

Patsmu:ik heb thuis 2 paarden staan. Een 5jarige holsteiner (bruintje)waar ik op dit moment nogal wat problemen mee heb. Is van een belgische eigenaar. Paard liep in Lisse voor het eerst op een wedstrijd en deed dit erg goed.204pnt met dressuur (1ste) foutloos met springen en goed door de cross (3x omgedraaid, 1x voor een hindernis en dus 1 weigering) Fijn paard, maar nu even erg moeilijk te rijden
En een 3jarige Oramé (xwagenaarxnimmerdor) deze heb ik van mijn vader gekregen en is het enige nog wat ik van hem heb, daarom wil ik haar volgend jaar gaan rijden en hopelijk wordt het een fijn cross/springpaard. Ik heb haar al zadelmak, maar ze is een echte merrie. Wil haar graag houden als aandenken aan mijn vader, maar als het echt niets is moet ze uiteindelijk verkocht worden.

Dan heb ik tino, die misschien na Huub gaat.

En een 5jarige kleine emilion, meer een pony dan een paard, maar ze lijkt getalenteerd in zowel springen als dressuur. Ik hoop dat ze het crossen aan wil pakken, zodat ik volgend jaar nog wat heb om te crossen.

Arme gigi Ach gut

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:49

miss_jumpy schreef:
kan je het stuk niet inscannen anja? Kan ik het ook even lezen Clown

Ik ben ermee bezig!!
de foto is dan wel minder..
en het stukje eronder over de vertraging van de Engelse deelnemers is dan ook niet echt meer leesbaar haha

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:50

niets arme gigi. arme jiska dat ze elke keer voor nop naar de cross gaat haha

g0otje

marieke: jeetje mina hopen dat rexje geen artrose heeft

_Anja

Afbeelding

Hmm iemand ogen voor kleine lettertjes? Bloos Tong uitsteken

Jiska

sterkte ermee marieke. echt niet leuk!!