Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anja15 schreef:Was ik ook weer eventjes..ik had iets van 15 mailtjes van bokt in mn mailbox!! maja er was ook genoeg om bij te lezenhahah..
Gisteren bij de handbal mn trainingspak opgehaald..Zijn heel mooi geworden!Knal oranje met zwart en het logo van de club voorop!
Vanmiddag na de fysio toe en nu maar hopen dat t allemaal eindelijk eens wat sneller gaat haha..
Stond in de krant vannochtend een mooi stuk over de military! Ik ben haar naam even vergeten maar ze is iig heel bekend..heeft 6x badminton gewonnen met 6 verschillende paarden, is een tijd gestopt en als amateur verder gegaan. Nu komt ze met een jong en nog vrij onervaren paard en ze had er zin in! Vondt het een leuk stuk om te lezen!
patsmu schreef:jiska gaat Leggi weer weg bij jou? Gaat ie terug naar Toin??
miss_jumpy schreef:anja15 schreef:Was ik ook weer eventjes..ik had iets van 15 mailtjes van bokt in mn mailbox!! maja er was ook genoeg om bij te lezenhahah..
Gisteren bij de handbal mn trainingspak opgehaald..Zijn heel mooi geworden!Knal oranje met zwart en het logo van de club voorop!
Vanmiddag na de fysio toe en nu maar hopen dat t allemaal eindelijk eens wat sneller gaat haha..
Stond in de krant vannochtend een mooi stuk over de military! Ik ben haar naam even vergeten maar ze is iig heel bekend..heeft 6x badminton gewonnen met 6 verschillende paarden, is een tijd gestopt en als amateur verder gegaan. Nu komt ze met een jong en nog vrij onervaren paard en ze had er zin in! Vondt het een leuk stuk om te lezen!
ging misschien over lucinda green?
miss_jumpy schreef:kan je het stuk niet inscannen anja? Kan ik het ook even lezen