Hey iedereen,
Ik ben weer terug Bodegraven.
Met voorrijden vond de DA haar heel erg verbeterd. Veel losser, meer souplesse en ruimer. Dat was dus wel mooi. Daarna ging hij haar rug voelen, en daar was ze behoorlijk gevoelig op. Dat was eigenlijk niet verbeterd. Conclusie was dus dat ze met rijden weinig pijn aan heeft, maar dat het wel pijnlijk is als je er op drukt, en dat dat verbeteren moet. Hij wilde haar inspuiten, maar dat hebben we nog maar een keer afgehouden. Misschien volgende keer als het nog niet beter is. Waar ik wel heel erg van schrok: Hij vroeg naar mijn ambities met Vorstin, dus ik vertelde dat ik wel ambities heb iig tot Z2 dressuur, L springen en M SGW (of we dat halen is natuurlijk een ander verhaal). Hij zei dat als haar rug niet verbeterd en genoeg rust krijgt, ik mijn ambities niet kan halen/nastreven. Ik moet haar nu gewoon blijven rijden, beter iedere dag dan dat ik haar rust geef. Haar rug wordt niet slechter van het rijden. De vraag is dus of haar rug genoeg rust krijgt zodat het hersteld. Ik moet over een paar weken terugbellen hoe het gaat, en dan beslissen we wat we gaan doen en wanneer ik terug moet komen.
Ben iig echt geschrokken van dat ambitie-verhaal. Ik dacht dat het gewoon 100% zou genezen, maar als het niet opschiet dus misschien niet