Misschien dat er wat voor je tussen zit Mandy
>> [EA-CO] ** Te koop: PRACHTIGE & BIJZONDERE rijjasjes **Lotte: Werk-ze. Jammer dat jullie niet zoiets hebben..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien dat er wat voor je tussen zit Mandy
>> [EA-CO] ** Te koop: PRACHTIGE & BIJZONDERE rijjasjes **

) met rugspray van de groene os geloof ik. Ik heb hem van de paardendrogist. 

Heb wel genoeg geleerd voor vandaag!
!!
.
Ben echt benieuwd!!
) dit jaar aan Lotte? De Rambo New Market Gold Stripe en de Rambo New Market Choco streep uitrijdeken
.. Die laatste past wel erg mooi bij mijn bruine zadel met blank bontchabrak
..

.. Maarja.. Wolin heeft nog nooit koliek gehad van een andere muesli, ook voorheen niet van Champion (ze werd hier juist alleen maar beter van)
... en ze staat al 6 jaar op de Vrijhoeve en kreeg hier dus ook altijd kuil.. Hou haar nog wel even in de gaten dus
..
.
) en Vorstin een tijdje MSM zwavel gegeven. Ik heb van de Paardendrogist een massageding gekocht: http://www.paardendrogist.nl/product/14 ... ax/110715/ Daar masseer ik haar mee voor het rijden. Veel plezier met Sims
Ik ben de laatste paar dagen Rollercoaster Tycoon weer aan het uitvinden! 
Maar jouw studie is veel praktijkgerichter, met al die opdrachten. Welke richting wil je precies op?
Ik heb voor morgen ook een trailer van een stalgenootje geleend.
, heb je al een idee wat voor één? Ik wil namelijk ook een eigen trailer, op en top comfortabel voor Wotekind
.. Maarja, laat ik eerst maar even mijn B-rijbewijs halen
.
.. Als ik aan mezelf beloof dat ik nu echt die opdrachten uit ga werken
. Heb nachtdiensten, dus ik ga mijn tijd maar even wijs besteden als dit lukt
.
) , en ze is behoorlijk langgelijnd, dus het is iedere keer weer kiezen tussen een 205 en een 215, mijn ervaring is over het algemeen dat Horseware iets kleiner valt, maar bij de Rambo weet ik dat dus niet helemaal
. Ik heb twee dekens van de HH Highliner en die zijn 205 en die zitten keurig.. Maarja, de outdoordeken die ik weer gekocht heb van HH in maat 205, past weer niet
, daar steekt de Wo haar kont een heel stuk eruit
.