Sterkte met alles PB! Hopelijk is het straks niet voor niets!
En nogmaals een knuffel voor Andrea
Klinkt als een geslaagd lesje Heleen, ZZ licht debuut al gepland?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grappig toch!

Miriam heeft vanmiddag springles bij Jan, kan ik mooi een keertje kijken
Vanavond lekker wokken
Vriendje bezorgt iedere ochtend kranten, soort personeelsuitje daarvan en ik mag mee. Wordt wel gezellig denk ik

. Ben benieuwd hoe hij zaterdag zal zijn.
.
. floor01 schreef:Bianca: ik was net nog een foto van Hercules aan het bestellen en ik zie nu pas dat jij in Hooge Mierde in 2007 in de B achter mij reedt.Grappig toch!
rowo schreef:bianca1980 schreef:KIMDEPIM@ wat een wappers maakt je paard !!!! hihihi hij trekt flink de achterbeentjes in.
quote]
, maar vond het wel gretig van het dier, zal vast wel goedkomen met meer kilometers, maar ik denk dat ik ze liever zo zie beginnen dan die balken gooiers.
.. pfff van 8.30 uur tot 10 uur aan het laden geweest. Ze is er zelfs nog twee keer braaf op geweest.. Maar raakte toen een soort van in paniek, waardoor ze weer naar achteren knalde... Dankzij de laatste keer laden.. Baalde zo!!
.
!!
, dus daar kan ik ook verder niet over oordelen natuurlijk
, maar.. Wo was een beetje in paniek, angstig dus.. dit houdt niet in dat er vervelend geintjes werden getoont. Wolin heeft namelijk altijd braaf gelaad, weliswaar met een hengstenbit, maar ze liep zonder angst zo - hup - de trailer op. Ze stond steeds halverwege de trailer.. steeds te stampen op de laadklep, wat betekent dat er innerlijke onrust is. Ze wilde heel graag, maar durfde niet. Eigenlijk best triest dus
.. maar, de rust is bewaard gebleven, morgen gaan we gewoon weer even bij de trailer in de buurt
. 

! Www.evenementenfoto.com, helemaal naar onder doorscrollen daar staan de foto's van HM07, en dan bij de B paarden helemaal onderaan kijken!!

hopen dat ze van de week wel in de trailer gaat
kon hem mooi voor me houden en goed van me af rijden
en erg actief van achter, galop sloot hij mooi op en weer weg, allen soms in de galop doet hij zijn hoofd nog wel eens om hoog
maar daar gaan we morgen weer aan werken 

kijken hoe we het saampjes doen
. Veel plezier in de stad vanavond
!
.
.
.