[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:19

kun je ook filmpjes via photobucket hierop krijgen ?? ben nu proberen foto's te doen en ik heb een album in photobucket, dus ga straks proberen dit in het foto topic te zetten.... Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen , maar lees net via bokt wiki dat een filmpje niet via bucket gaat ??

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:20

a hoor, gaat gewoon. Ben ik nu ook aan het doen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:02

@ scum: dat van die 75 heb ik nog nooit gehoord. Bij ons laten ze soms de B wel alles achter mekaar door gaan. Dus alle honderdzoveel starten en dan pas opdelen in groepen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:15

Schijnt wel iets over in de reglementen te staan. Heeft iets met de prijsuitreiking te maken ofzo, maar vraag mij niet waar het voor is.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:48

Go jij! Go jij! hahahaha heb mezelf eindelijk de tijd gegund photobucket eens uit te proberen met wat ik van jenga had geleerd en ...ZO WAAR !!!!! Ik heb wat foto's van mezelf en Rebecca op het foto topic staan, inclusief de nieuwe set die we nu dragen. Knipoog

Wanneer ik na Vlietland en Maarsbergen weer wat leuke foto's heb maak ik een wat uitgebreider topic, ook van Jade, de andere pony. Ik ben in ieder geval trots op mezelf, want ik ben echt A Computers.... Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:53

Bianca, heb ik ge topicgereageerd!

Ikheb (eindelijk) mijn filmpje van Westerbork klaar!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:33

Ik ben ook weer thuis Lachen
Vorstin lekker gelongeerd, en daarna helemaal afgespoten. Veulentje was voor het eerst op de wei, vond ie wel leuk Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:35

Hebben een nieuw paard opstal erbij . Een zwart bruine hengst van 3 jaar. Een echt penny paard. Was opslag verliefd toen ik hem op stal zag gisteren. Is een No Limit x ster v. Irco Lando x pref elite v. Calypso. Losspringen ziet er meer dan goed uit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:35

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:40

Leuk PB Haha!! Heb je foto's?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:42

Maar dit was geen concours waar ik reed. Op concoursen zoals Oosterwolde hadden ze weel heeeel veel starts Lachen.
Dit was maar een kleine streek/kringwedstrijd. Daar zijn nooit zoveel hier die springen Tong uitsteken.

Ik ga zo lekker uiteten Haha!.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:49

Nog geen foto's. Gaan ook nog niet komen deze komende weken, want ga woensdag voor 2 weken naar Italië en direct daarna nog een paar dagen met mn vriend weg. Dus jullie moetne nog even wachten. kan in ieder geval zeggen dat het een soort penny droompaard is met zn dikke nek en mooie koppie. Was echt opslag verliefd en zelfs mn vader stond vandaag bij hem te kwijlen. (en die zegt altijd we gaan minderen in plaats van paarden erbij nemen)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:56

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:30

vandaag en gisteren in Rijpwetering gecrosst. Om maar te beginnen met gisteren:
allereerst wilde hij het starthok al niet in en toen we m ochten starten vloog hij de verkeerde kan op (ipv rechtdoor, zijwaarts naar links) met wat hulp richting hindernis 1 gekomen, die in één keer gesprongen. 2 net niet we hadden te weinig vaart. Hindernis 3 ging wel. Hindernis 4 stopte hij voor opnieuw aangereden en er toen met een megasprong overheen. Hindernis 5 zelfde verhaal. vanaf daar ging het allemaal weer goed. 2e rondje alles gesprongen en veels te snel. ideale tijd was 4.10 ik had 3.46 (maar die tijd stond niet zo scherp hoor)
toen waren we nog 8e geworden.

Vandaag het altenatief van drie gesprongen zodat we er wat langer over zouden doen. Maar toen stopte hij weer bij 4, toen er uit stap overheen gehupst en weer een stop voor 5. Daarna de rest van het parcours foutloos gesprongen.

2e ronde weer foutloos met (dankzij de langere route bij 3) 4.05 Haha!
Toen hebben we Bambi op de trailer gezet en zijn richting prijsuitreiking gegaan. Die bleken we dus al gemist te hebben. Al 2 mensen hadden het al tegen me geroepen ik was eerste! Go jij! Go jij!
Ik had goede stijlcijfers (7, 7.5, 7.5) en een goede tijd.
Vorig jaar op de 2e dag van de Ripse paardendagen eerste met Amaretto met ponys laag, nu met Bambi op de 2e dag van de Ripse paardendagen eerste in de ponys hoog! Haha!

ter illustratie:
Bambi's megasprong over de surfplank
Afbeelding

En Bambi's vrolijke crosshoofd Cool
Afbeelding

Ik zag een leuk filmpje van Mirthe (val zag er wel heftig uit, geen zeer gedaan? )
en ik zag dat pb een nieuw paard heeft

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:40

Goedenavond!
Hier is het de hele dag superzonnig geweest en gisteren ook Cool

Jetske: gefeliciteerd met je 1e plek!
BW: super van je 3e plek
PB: leuk dat je er een nieuw paard bij hebt!

Wij hebben vandaag mijn paard naar huis gehaald. Ze zou tot juni op de manege blijven maar nu ging mn moeder twijfelen of we haar niet nog een maandje lieten staan omdat ze niet bepaald braaf is. Maargoed, we hebben haar wel opgehaald maar mag nu alleen niet in mn eentje rijden. En ik mag dinsdag ook niet naar Gasselte om te springen, dat vind ik wel jammer maar aan de andere kant is het wel zo verstandig denk ik, volgens mij kan ik dan toch nog niet fatsoenlijk weer rijden...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:03

Jet super man Haha! 1ste ik was 3 de gister en dat vond ik al best hoog Haha!

pb ik wil die topper wel eens zien dan op foto Haha!

Heb lekker gereden vandaag, bijna der naast gegaan Clown maar ben blijven zitten Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:45

Jetske: Mooie foto's!! En goed gedaan!
Corien: Tof dat je adoptiefjord het weer zo leuk gedaan heeft Lachen
Scum: Netjes zeg *LOL*!
PB: Gefeliciteerd. Kom maar op met de foto's Cool

Net weer terug van concours. Hoefde pas om half 4 te starten. Wat een luxe Haha!
Rijden we naar stal.. Zie ik Woll niet in het land lopen.... Nors opkijken Ik zo: "Mam, waar is Woll?" Wij kijken zie ik iets kleins grijs..
Staat dat maffe paard gewoon helemaal in de sloot Bloos! Haar achterbeen had ze als een soort anker op de kant liggen en verder helemaal haar voorbenen en een stuk schouder in die vieze sloot. En ondertussen zich volvreten met riet Huilen van het lachen Ik er maar eens heen en na wat geschraap had ze haar voorbeen uit de blubs getrokken en wilde ze er ook wel voor me uitkomen.. Gelijk maar een halfuur onder de tuinslang Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Woll die bang is dat ze niet alle aandacht krijgt Haha!

Afbeelding

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/2-18.jpg
De brutale aap

Vond het zelf niet helemaal fijn gaan. Ze was net niet helemaal aan mijn been en vooral met galopperen was dat goed te merken. Aanspringen ging uhhm moeizaam Clown Maar gelukkig ook genoeg nette onderdelen laten zien en ik mag niet klagen. Had 200 punten (1e prijs) en 191 (3e prijs) voor de selectieproef Lachen Na de tijd nog even bij het springen staan kijken en toen begon ze opeens te plassen en niet zo'n beetje ook... Denk dat ze daarom niet helemaal fijn liep.. Voortaan dus eerst even naar het toilet Vork

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/1-20.jpg
na de proef

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:51

Mooi beest vief, leker ding hoor Haha! ben echt vlieft op je paardje Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:53

Hahahaha die Wol weer! Iedere keer verzint ze weer wat nieuws, niet? Clown
Gefeliciteerd met je punten, en leuke foto's!
Jetske ook gefeliciteerd! Stoere foto's!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:53

Super zeg Vief... je gaat wel hard ineens zeg!!! Echt super!
De Overijsselse is bij ons, dus wie weet kan ik Woll dan eens in het echt bewonderen.

@ anthea; je paardje is dus nog steeds niet helemaal lief? Wat doet ze dan precies?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:03

gefeliciteerd jetske en vief, mooie foto's ook

Vandaag mijn sgw debuut gehad en dat ging niet heel erg slecht Haha!.. In de dressuur fijn gevoel helaas niet veel punten 173. Krimpie liep wel fijn en was daardoor toch tevreden.. Springen sprong ze heel fijn rond en was ze foutloos.. Toen de cross.. alsof ze het wist, niet willen stil staan in het begin haha... Super braaf geen 1 stop dus ik was super tevreden.. Laatste hindernis was picknicktafel en daar was ik toch wat bang voor, maar ging heel goed dat ik vergat dat ik naar links de finish in moest inplaats van rechtdoor, dus opeen hoor ik john heel hard je moet naar links.. ZEgt ie daarna, als je gelijk naar binnen was gegaan had je gewoon de optimale tijd gereden Lachen Maar goed ik was super tevreden, toen nog even op prijsuitreiking gewacht want ik wou graag protocool van de dressuur hebben. Wat bleek ik ben 3e geworden.. Heel niet slecht zo voor m'n debuut.. Foto's volgen snel Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:09

Super Luxket!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:26

Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:27

Ik denk dat menigeen van zo'n debuut droomt Ja

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:30

mooie foto;s en resultaten allemaal.

Ik ben er ook weer na een weekend clubkamp, was erg gezellig maar ben wel moe nu Clown. Mars was wel aardig braaf daar maar wel lekker stuiterig maargoed dat is niet anders, alleen hij wou der slecht eten, gelukkig is het dan maat 3 dagen. Apart paard.