vandaag en gisteren in Rijpwetering gecrosst. Om maar te beginnen met gisteren:
allereerst wilde hij het starthok al niet in en toen we m ochten starten vloog hij de verkeerde kan op (ipv rechtdoor, zijwaarts naar links) met wat hulp richting hindernis 1 gekomen, die in één keer gesprongen. 2 net niet we hadden te weinig vaart. Hindernis 3 ging wel. Hindernis 4 stopte hij voor opnieuw aangereden en er toen met een megasprong overheen. Hindernis 5 zelfde verhaal. vanaf daar ging het allemaal weer goed. 2e rondje alles gesprongen en veels te snel. ideale tijd was 4.10 ik had 3.46 (maar die tijd stond niet zo scherp hoor)
toen waren we nog 8e geworden.
Vandaag het altenatief van drie gesprongen zodat we er wat langer over zouden doen. Maar toen stopte hij weer bij 4, toen er uit stap overheen gehupst en weer een stop voor 5. Daarna de rest van het parcours foutloos gesprongen.
2e ronde weer foutloos met (dankzij de langere route bij 3) 4.05 
Toen hebben we Bambi op de trailer gezet en zijn richting prijsuitreiking gegaan. Die bleken we dus al gemist te hebben. Al 2 mensen hadden het al tegen me geroepen ik was eerste!
Ik had goede stijlcijfers (7, 7.5, 7.5) en een goede tijd.
Vorig jaar op de 2e dag van de Ripse paardendagen eerste met Amaretto met ponys laag, nu met Bambi op de 2e dag van de Ripse paardendagen eerste in de ponys hoog!
ter illustratie:
Bambi's megasprong over de surfplank

En Bambi's vrolijke crosshoofd

Ik zag een leuk filmpje van Mirthe (val zag er wel heftig uit, geen zeer gedaan? )
en ik zag dat pb een nieuw paard heeft