, maar lees net via bokt wiki dat een filmpje niet via bucket gaat ?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar lees net via bokt wiki dat een filmpje niet via bucket gaat ?? 
hahahaha heb mezelf eindelijk de tijd gegund photobucket eens uit te proberen met wat ik van jenga had geleerd en ...ZO WAAR !!!!! Ik heb wat foto's van mezelf en Rebecca op het foto topic staan, inclusief de nieuwe set die we nu dragen.
! Heb je foto's?
.
.
. mistid schreef:

1ste ik was 3 de gister en dat vond ik al best hoog
maar ben blijven zitten

!
Ik zo: "Mam, waar is Woll?" Wij kijken zie ik iets kleins grijs..
Haar achterbeen had ze als een soort anker op de kant liggen en verder helemaal haar voorbenen en een stuk schouder in die vieze sloot. En ondertussen zich volvreten met riet
Ik er maar eens heen en na wat geschraap had ze haar voorbeen uit de blubs getrokken en wilde ze er ook wel voor me uitkomen.. Gelijk maar een halfuur onder de tuinslang 

Maar gelukkig ook genoeg nette onderdelen laten zien en ik mag niet klagen. Had 200 punten (1e prijs) en 191 (3e prijs) voor de selectieproef
Na de tijd nog even bij het springen staan kijken en toen begon ze opeens te plassen en niet zo'n beetje ook... Denk dat ze daarom niet helemaal fijn liep.. Voortaan dus eerst even naar het toilet 
ben echt vlieft op je paardje

.. In de dressuur fijn gevoel helaas niet veel punten 173. Krimpie liep wel fijn en was daardoor toch tevreden.. Springen sprong ze heel fijn rond en was ze foutloos.. Toen de cross.. alsof ze het wist, niet willen stil staan in het begin haha... Super braaf geen 1 stop dus ik was super tevreden.. Laatste hindernis was picknicktafel en daar was ik toch wat bang voor, maar ging heel goed dat ik vergat dat ik naar links de finish in moest inplaats van rechtdoor, dus opeen hoor ik john heel hard je moet naar links.. ZEgt ie daarna, als je gelijk naar binnen was gegaan had je gewoon de optimale tijd gereden
Maar goed ik was super tevreden, toen nog even op prijsuitreiking gewacht want ik wou graag protocool van de dressuur hebben. Wat bleek ik ben 3e geworden.. Heel niet slecht zo voor m'n debuut.. Foto's volgen snel

. Mars was wel aardig braaf daar maar wel lekker stuiterig maargoed dat is niet anders, alleen hij wou der slecht eten, gelukkig is het dan maat 3 dagen. Apart paard.