Blijven ademen, Mootje Komt helemaal goed met die badkamer! (had ik het verhaal over mijn/onze badkamertegels al geplaatst?? Dat is allemaal net goed afgelopen, anders had ik een zwarte vloer gehad met bruine wandtegels waaaaaah) Corien,
Noor en Margreet toch 'fijn' dat het een goed einde was Texelse jij dief San heeft actief gesport Super dat je training goed ging MM Gaaf Evelien Danielle dat is inderdaad niet zo handig
Ik heb een beetje een dubbel gevoel na crosstraining. Ferrose pakte op zich super aan, sprong alles en we hebben 2 voor ons nieuwe dingen mogen doen: de bruine picknicktafel die ging echt probleemloos en de dobbelsteen en op de eerste keer wat kijken na was dat ook heel simpel. Maar ik miste enorm veel controle; Ferrose was fanatiek en hengstig en dan vecht ze er echt voor (dus ik hoop dat dit eenmalig was) en nam het continue van me over, zodra ik enigzins ergens heen stuurde zeker na meer sprongen dan ging ze steeds harder. En dan is het echt van paard waar ga je met dat kleine meisje naar toe. Mijn ophoudingen waren echt niet mild maar ze tankt dan gewoon door, alleen als ik voltes ga draaien komt ze (voor 1 sprong) iets terug. Wel was Rob zo positief over ons dat als ik begin oktober mijn B-wp-springen zou halen (wat ik niet verwacht maar van Rob mocht ik niet zo denken ) ik moet kijken of ik in Toldijk B kan starten. Misschien moet ik dus ook niet zo miepen maar ik baal nogal van mijn gebrek aan controle.
Hallo! MM super dat het goed ging! Toch goed dat je Zeus had meegenomen! Evelien gaaf hoor! Corien beterschap. Ben benieuwd naar je badkamer Mootje! Hahah Danielle dat is niet heel handig idd. Texelse hmmmm had de afstandsbediening pootjes??
Nou hier echt een super druk weekend gehad! We hadden vanaf donderdag dorpsfeest en dus elke avond stappen! Vrijdag om 7 uur weer werken en zaterdag heb ik nog geverfd. Smiddags de hele tijd op het terein geweest kijken en s avonds de tent weer in. Zondag dus naar Neede geweest. Dus was gisteravond ook echt kapot! Gelukkig ben ik maandags altijd vrij dus heb even bij getankt. Was nog bij de EJ geweest want mijn martingaal is na de cross op Texel ineens spoorloos. Had die van een vriendin geleend en die paste echt perfect. Alleen die maat hadden ze niet meer en kregen ze ook niet meer. Beetje jammer. Hier mijn filmpje van de waterbak. http://www.youtube.com/watch?v=t4iP0bVeOsk
bvw
Geplaatst: 26-09-11 22:03
texelse wat een geweldige actie Corien beterschap, hopelijk knap je snel weer op Noor ik denk niet dat je gelukkig zou zijn geweest met een zwart/bruine badkamer.... Evelien gaaf! Joki ik denk dat je gewoon wat meer vertrouwen in jezelf moet hebben, rob heeft vertrouwen in je dus dat zit het wel goed Marijke wat heerlijk dat zeus en jij zoveel plezier hebben gehad!
Noor, wel fijn dat de leverancier mee dacht. Hij vond zwart en bruin dus geen combi Margriet, dat ging maar net goed in de waterbak
Ik heb een klusje voor morgenochtend een superleuk truitje van sps heeft een heel gek los deel in de halslijn. Dat ga ik morgen (proberen) vakkundig vast te zetten. Ik heb hem net afgespeld. Uittrekken was best lastig daarna!