Ik denk dat ik het met mijn ouders ook eens over zo'n AJ gaan hebben. Kijken wat zij daarvan vinden. Het is toch wel net nog wat veiliger dan enkel met de BP.
Ik sluit me even aan bij de diverse bijleesacties.
Ik heb ook een AJ en gelukkig nog niet getest. Was het ook niet van plan eigenlijk.....
Vandaag zeer fijn getraind in Minderhout met weer een over-enthousiast paard onder mijn g*t. Van de week nog een parcours springen en dan is de voorbereiding voor Vlietland meer dan goed te noemen.
xxitsmexx
Geplaatst: 11-06-11 20:24
lau echt oliebol dat chally weg is maar hij zou vast naar een goed huis zijn gegaan mirthe veel plezier sann heeft wel lekker getraind ondanks dat ze haar AJ heeft uitgetest annetje mooi dat het weer goed gaat sussie balen van je wedstrijd
vandaag hele dag geholpen op concours. was zeker wel gezellig in het juryhok Morgen hele dag helpen op OG overdag in het parcours en 's avond bij de kur op muziek. dus weer een lang dagje. Ik heb nog 2 kaartjes voor overdag (morgen) dus als iemand zin heeft om te gaan. Je mag ze zo hebben. moet binnenkort ook eens gaan shoppen want heb nieuwe laarzen nodig (maar wil niet te duren want dit is voor cross en thuis)
Dat wordt inderdaad sparen Joki. Ik vind een AJ echt een stukje fijner. Hoop hem alleen niet veel vaker uit te gaan testen. Sim deed het echt super vandaag. Moet goed komen in Vlietland! Veel plezier morgen op OG Itsme.
Sussie, W heeft inderdaad een beetje een vreemd hoofd wat een zweefmoment heeft hij Sim, moet gat nu ook al gecensureerd worden? Jantine & noor, veel plezier in biddinghuizen morgen! Joki wil allemaal nieuwe spullen.aanschaffen! Mendy, jij bent maar druk met al die concoursen... Wel leuk! Sannn, ben benieuwd naar de foto's
mootje. Is ook zeker leuk en zoals vandaag leer je toch ook weer veel met het springen. En wat de jury wil zien in de B (voor de punten) Wil zelf de dressuur en springjurycursus nog doen maar mag ze allebei nog niet want voor de dressuur moet ik M1+1 zijn (zit al wel in de M1 maar nog geen winst) en voor springen moet je 25 zijn en dat ben ik nog niet.
Sussie ik snap wel dat de jury het wil bekijken. Ik snap dat hij niet omhoog kan maar op de foto lijkt hij wel extreem laag te zitten Sim heeft lekker getraind Itsme wel een superleuke dag morgen. Jij was toch laatst in groessen mag je daar 2 rondjes BB starten of 1?
@ Joki.. voor op de wedstrijd mag je wel 2 maar meot je je ook 2x opgeven. als je daar naar oefenparcours gaat mag je wel 2 rondjes starten maar hier moet je dan ook zelf bouwen enz.
Jah klopt hij zit ook laag, maar hoger kan hij niet. En als de jury dan uit zijn auto komt zou hij ook moeten zien dat hij niet hoger kan. Maar goed deze man was al zo verontwaardigd dat het goed bekijken er al niet meer inzat. Hij gaf in ieder geval aan dat ik de volgende keer met deze neusriem niet meer bij hem mocht starten. Dus als hij er zit een volgende keer er maar een andere neusriem aan doen of niet starten.
gr_roos
Geplaatst: 11-06-11 20:52
Sussie is een rambo hoofdstel niets voor W? De neusriem ligt iets hoger dan een lage neusriem, maar riempje gaat wel onder het bit langs. Ik ben er erg tevreden over
Sussie wat raar!! jij mag daar gewoon mee starten hoor hij mag alleen niet te strak zitten. Noor lekker gereden dus! en bank hangen das ook lekker! Lau tg en mo veel plezier morgen! Jantien goed bezig!!
Ik ga naar een feestje op het dorp!
muts_marijke
Geplaatst: 11-06-11 21:03
hellow
sorry dat ik geen goeie bijlees akties heb gedaan de laatste 3 dagen maar ben echt total loss, gesloopt en moe.
Lees hier wel dat Sannn der AJ heeft getest en er gelukkig niets aan over heeft gehouden Sim heeft een lekkere cross training gereden. Challie is opgehaald. Hopelijk naar een fijn adresje gegaan Margreet zoekt heksenbollen De volgende meeting bij Jantine is joepie maar 10 minuutjes rijden En meer weet ik echt niet
Heb vandaag en gister gewerkt en ben leeg. Heb vandaag de dazenval gekocht. Dingen werken goed en hoop dat we dan thuis in de wei en bak niks geen last meer hebben. En ben nu net terug met Zeus, zijn lekker naar de spring wei geweest hier om de hoek en heb weer de eerste sprongetjes gemaakt en hoe onzeker ik ook op de 1e sprong af rij Zeusje helpt gewoon en sprong super!!! Ben onwijs opgelucht.
Roos: helaas kun je zo'n hoofdstel niet even proberen. En voor iets waarvan ik niet weet of W het wat vindt is het nogal een duur hoofdstel. Corien&Sann: met zo'n neusriem mag je inderdaad gewoon starten. Maarjah als je weet dat de jury er zo moeilijk over doet heeft het zo weinig zin om toch bij hem die proef te starten.
Iemand hier ervaring met een mexicaanse neusriem? Met een gewone neusriem heeft hij moeite om zich in zijn kaak te ontspannen.
Laatst bijgewerkt door Sim op 11-06-11 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
bianca1980
Geplaatst: 11-06-11 21:26
LAU @ wat rot voor je van Chal... NOOR @ die is echt GEweldig !!!!!!! MRTIHE @ veel plezier. MARGREET @ wat een leuk prieeltje bij jou thuis. TIENTJEH @ top gedaan. SUSSIE @ jemig zeg wat een jury, maar om nou gelijk te zeggen dierenmishandeling.. SIM @ is ook niet de bedoeling je AJ testen, kost gelijk 25 euries.... tenminste dat was het eerste wat ik dacht...stom he....
Ik ook lekker gereden in Minderhout, nu wel wat meer last van mijn nek en rechterschouder, maar heb in ieder geval kunnen rijden.
Sim
Geplaatst: 11-06-11 21:30
bianca1980 schreef:
SIM @ is ook niet de bedoeling je AJ testen, kost gelijk 25 euries.... tenminste dat was het eerste wat ik dacht...stom he....
Ik koop ze voor een joet per stuk.
caro29
Geplaatst: 11-06-11 21:43
Hai,
Ik sluit mij even aan bij alle bijleesacties. Heb geen puf meer om bij te lezen. Vanmorgen ging om 5u mijn wekken en ben net een half uur thuis. Ik ben letterlijk gesloopt. De hele dag met een fikse migraine rondgelopen en verder was het gewoon een lange dag. Wedstrijd ging top! 40e na de dressuur maar wel met een voldoende score . Heel apart protocol. Alleen wat opmerkingen waar ik het helemaal mee eens was en alleen een eind cijfer die na overleg werd gegeven. Ik had 2 juryleden maar die zaten in 1 hokje.. Het gaat nogal apart in Duitsland. Springen foutloos. Cross leek makkelijk maar bleek dat niet. Was ondanks een rare actie bij het water (la diva was beledigd door mijn ophouding) mooi foutloos. Werd gelukkig niet als stop aangerekend. Heb echt voor de tijd gereden maar door de actie en een alternatief toch 7 tijdfouten. Ben 10e geworden en natuurlijk waren er 9 prijzen . Verder heerlijk gereden. 3 crossen gereden dit jaar en 3x foutloos Van de 52 starts zijn er uiteindelijk 26 niet over de finish van de cross gekomen... Verder top organisatie, cross was top. Perfecte afstanden en binnen een half uur dat de laatste over de finish was gekomen al de prijsuitreiking. Ik ga mijn bedje in en lees morgen alles even bij