Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij was helemaal gecrasht

. Kon de auto mooi weer eens amper kwijt. Ze rijden elkaar gewoon klem daar.. Ok, er is ook weinig parkeerruimte. Ik heb hem maar ergens in de berm gezet
.
.
, gezellig!!
. Mooi ingeparkeerd in de berm dus
haha. 

heb wel lekker gereden, nu lekker hapje andijvie stampot eten. 
Gelukkig dat je er niets aan hebt overgehouden 
Ben wel behoorlijk zenuwachtig voor morgen. Om 12 uur moet ik er zijn.
Corien 

Het is op de foto te zien 

Maar gelukkig voel ik me niet meer zo beroerd als gisteren. Morgen maar weer op het paard kruipen. 

.
. Met rijden ook.. brrr
. Morgen half 11 beginnen.
Had mooi commentaar over dat ik stoer had gereden en ook verschillende 8en
Lekker hoor!!
Kunt daar altijd gratis langs en ze hebben ook veel leuke cursussen. Weet alleen niet of jullie ook zo'n soort regeling hebben?

zal zo weer richting school. Heb maar 2 uurtjes les, maar doordat ze een meeting voor Thailand pas eind van de middag geregeld hebben zit ik er de hele dag.
.
Kon ik eerder altijd erg goed werken onder de druk van; het moet volgende week worden ingeleverd. Maar ook daar heb ik op het moment eigenlijk 'lak' aan. En inderdaad moet ik ook nog maar iets meer als een half jaartje
Geef mezelf dus toch maar af en toe een schop onder mijn kont, met de ene keer het gewenste effect en de andere keer helaas geen effect
Maar echt helpen kan ik je er niet mee.
... Had wel goed uitgekomen
.
..
..
, dus ik ga maar gelijk lunchen en naar stal. Moet vanavond de nachtdienst weer in
..