[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:15

rowo schreef:
@ ingrid: gefeliciteerd met je nieuwe baantje. Maar hoe ga je dat in vredesnaam doen met je paard, andere baan, school straks en hockey????? Je zegt steeds al dat je het zo druk hebt.

Het is ook voor in de vakantie Knipoog Clown

De ban die ik nu heb is voor hele dagen, voor mij dus niet makkelijk want ik moet na een 10-12urige werkdag nog naar m'n paard.
Echt energie is er dan niet meer.
Omdat dit pas vanaf 5 uur is heb ik de hele dag vrij voor andere dingen.
Ik ga niet 2 banen op 1 dag doen dat kan ook niet Clown
Maar ga wel proberen elke dag te werken, en ben toch elke maandag vrij want dan zijn beide zaken dicht.
Dan is het juist lekkerder om die baan erbij te hebben vanaf 5 uur omdat 4 keer per week te doen dan 4 keer per week zo'n hele dag.
Maar ga eerst kijken of het bevalt, als ik weer naar school moet ga ik natuurlijk weer over naar 1 baan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:44

Goeiemorgen Doei!

Ah okee Ingrid, voor in de vakantie kan dat natuurlijk wel Ja

@ rosalie: haha, was idd rond 7 uur! Het ging erom wat Rob had gezeg in Hengevelde. Hij schreeuwde steeds; De vrouw van Guusje Hiddink is een prutsmuts... en zogenaamd zei hij geen 'prutsmuts' maar 'on tour' Clown Jaja !!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:04

Goedemiddag!

Nouja wij hebben een accent, maar kom je in het westen hebben ze ook een accent. Met de R bijvoorbeeld.
Ik vind het alleen maar grappig als mensen je niet kunnen verstaan omdat je zo plat praat Huilen van het lachen Doe ik soms extra Bloos Hehehe...

Mijn crossdebuut wordt ook Gorssel. Ja

Morgen mijn Z debuut Bloos Net de baan opgezet, wat een eind zeg!! Bloos

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:59

Ik heb familie wonen in Almelo en die praten ook met een ontzettend twents accent Clown
Ik zelf heb eigenlijk geen accent, maar vind het ook verschrikkelijk klinken dat gronings Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:02

Dat accent raak ik toch never nooit niet meer kwijt. Kunnen ze iig goed horen waar ik vandaan kom Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:04

Haha ja dat is zo Haha! Ik vind het twents ook nog wel geinig klinken, maar dat Gronings.. Nagelbijten / Gniffelen dan klink je echt als een boer (vind ik)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:04

En bij twents niet dan? Clown

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:06

haha dat vind ik anders. Weet eigenlijk ook niet waarom

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:07

Snap wel wat je bedoelt hoor Ja maar ons noemen ze ook direct boeren hoor, terwijl wij er ook niks aan kunnen doen dat we het accent hebben.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:09

Hier nog eentje met een accent dat niet te slijten valt Haha!. Na 4 jaar Utrecht praat ik nog steeds met een enorm zachte geeeeeeeeeeeeeeeeee Knipoog.

Rowo: wel grappig dat je op de radio was!

PB: weer een paard erbij? Leuk zeg! Dan heb je er nu 4 toch? (is jaloers ....)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:33

Jup heb er nu 4.
Deze was een verrassing voor mij hoor. Kwam op stal en was een paard aan het opzadelen. Komt Jan naar me toe en zegt loop eens mee. En ik loop mee naar een box met paard erin en hij vraagt hoe vind je deze. En ja díe vond ik wel mooi. En als antwoord kreeg ik toen, mooi want dat is nl jouw paard.

Ik was nl ook totaal niet opzoek naar een paard erbij, maar deze was Jan toevallig tegenaan gelopen en hij vond het precies het paard voor mij.

Tsja ik heb ook een accent hoor p:P Een flinke R zit erbij mij in en af en toe gooi ik Groningse/Oosterse termen erdoor. Kan ook niet anders dan met een Groningse moeder en een vader die is opgegroeid in Hengelooooo.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:34

peanutbutter schreef:
Jup heb er nu 4.
Deze was een verrassing voor mij hoor. Kwam op stal en was een paard aan het opzadelen. Komt Jan naar me toe en zegt loop eens mee. En ik loop mee naar een box met paard erin en hij vraagt hoe vind je deze. En ja díe vond ik wel mooi. En als antwoord kreeg ik toen, mooi want dat is nl jouw paard.

Ik was nl ook totaal niet opzoek naar een paard erbij, maar deze was Jan toevallig tegenaan gelopen en hij vond het precies het paard voor mij.

Tsja ik heb ook een accent hoor p:P Een flinke R zit erbij mij in en af en toe gooi ik Groningse/Oosterse termen erdoor. Kan ook niet anders dan met een Groningse moeder en een vader die is opgegroeid in Hengelooooo.

ROFL

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:36

Haha PB dat moet ook wel leuk klinken.
Rowo: volgens mij was die reactie net voor marielle123 Knipoog
Ik heb toch wel een tamelijk drents accent. Ik heb op stage ook wel schoolgroepen gehad uit Twente en dan vinden ze het ook grappig hoe ik praat. Ik vind al die accenten van iedereen wel leuk eigenlijk, wat maakt mij dat nu uit of het boers is. Ben toch ook een klein beetje boer! Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:39

Beide boktnamen eindigen op 123 Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:48

De paarden gaan niet dood van een beetje regen hoor Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:53

Ik werd vanochtend in het ziekenhuis wakker Scheve mond
Avondje is een beetje raar gegaan en mijn vriendinnetjes kregen me gewoon niet meer wakker en hebben toen de ambulance gebeld.
Drank viel blijkbaar helemaal verkeerd en achteraf heb ik het wel een beetje kunnen verklaren, maar ben wel heel erg geschrokken. 't Was echt niet dat ik zo heel veel gedronken had. Schijn in het ziekenhuis niet eens mijn naam meer te hebben geweten. Weet nog dat ik me op de kroeg echt niet lekker voelde, naar de wc ben geweest en de rest is allemaal helemaal weg. 't Is ook echt niks voor mij.. Was nog nooit dronken geweest, gekotst door drank of iets. Was echt heel raar om in het ZH wakker te worden zonder precies te weten wat er gebeurd is. Geen hoofdpijn, voel me ook helemaal niet brak ofzo, echt heel raar.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:57

Vief, das echt een hele grote schrik idd Bloos!
Wel heel apart trouwens, de heren doktoren hebben ook geen verklaring? Ach gut

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:57

Jeetje zeg Vief! Dat is idd wel heel erg schrikken. Heb je toevallig weinig slaap gehad de laatste tijd, niet gegeten, veel spanning? Hopelijk voel je je snel beter... Daar ging je Beach Break!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:00

rowo schreef:
De paarden gaan niet dood van een beetje regen hoor Knipoog

onze scheitgeit wel Clown Die komt of naar binnen gerend als ze nog los loopt of ze gaat keihard lopen mekkeren in haar buitenweitje Bloos

Wat grappig trouwens dat je op de radio geweest bent, heb het helaas gemist Lachen

@ martine .. succes met je Z debuut!!!!

Lady haar pees heeft de drukte van onze onderlinge wedstrijd overleeft, zo ziet het er van de buitenkant ten minste uit Haha! Kan ik ook met een iets geruster hart qua dressuur gaan opbouwen, ben zo ontzettend voorzichtig geworden Bloos

Oh ja, heb Bandit vorige week ook opgegeven voor de NRPS keuring eind juli. Mag ie aant touwtje hobbelen en onder 't zadel Pling

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:03

Klopt Rowo, baal er ook echt enorm van Scheve mond
Vind het ook echt heel banketstaaf voor het vriendinnetje waarmee ik heen zou gaan.
Iemand nog zin om te feesten, heb nog 2 kaartjes liggen..

Maar alles wat je opnoemt speelt inderdaad behoorlijk mee. Wil niet alles op bokt zetten. Evaluatie: bbq was absoluut niet lekker dus heel slecht gegeten. Maar dat is allemaal achteraf natuurlijk. Had wel een te hoog promille dus dat is het ook zeker wel geweest. Maar 't is echt een beetje raar gegaan allemaal.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:06

BBQ (vet eten) is voor mij ook eigenlijk nooit een hele goeie bodem. Maar als je dus slecht gegeten hebt, wordt je promilage wel heel snel heel veel hoger dan als je we normaal had gegeten. Plus dat in al die omstandigheden het 10x zo hard aan komt.

Ik kan er over meepraten, hoefde alleen niet naar het ziekenhuis (had toen alleen vergeten te eten en WEL alles door mekaar gedronken).

Beterschap Vief!! Ach gut

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:22

Tjee Vief! Klinkt wel vreemd zeg...

Het zou ook nog kunnen dat iemand iets in je glas heeft gegooid oid. Daar hoor ik ook wel vaker van dit soort verhalen over.. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze jou zoiets willen aandoen!

PB: Jan is je instructeur? Wel gaaf zeg!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:24

Maar sommige mensen maakt het niet uit bij wie ze wat in het glaasje gooien. Ze doen het gewoon bij wie het ze uitkomt en als ze de kans krijgen... Echt erg!

Ik denk dat als dat zo was geweest (iets in glas gegooid) dat dat wel uit de onderzoeken was gekomeN?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:30

Ze hebben wel bloed geprikt. Heb helemaal een lamme arm.
't Is wel zo dat je niet alles terug kunt vinden in je bloed, alleen bepaalde stofjes. Ik denk niet dat er iets in mijn glas gegooid is, maar zekerweten doe je het natuurlijk niet.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:55

viefdepief schreef:
Ik werd vanochtend in het ziekenhuis wakker Scheve mond
Avondje is een beetje raar gegaan en mijn vriendinnetjes kregen me gewoon niet meer wakker en hebben toen de ambulance gebeld.
Drank viel blijkbaar helemaal verkeerd en achteraf heb ik het wel een beetje kunnen verklaren, maar ben wel heel erg geschrokken. 't Was echt niet dat ik zo heel veel gedronken had. Schijn in het ziekenhuis niet eens mijn naam meer te hebben geweten. Weet nog dat ik me op de kroeg echt niet lekker voelde, naar de wc ben geweest en de rest is allemaal helemaal weg. 't Is ook echt niks voor mij.. Was nog nooit dronken geweest, gekotst door drank of iets. Was echt heel raar om in het ZH wakker te worden zonder precies te weten wat er gebeurd is. Geen hoofdpijn, voel me ook helemaal niet brak ofzo, echt heel raar.

Jezus Vief Nagelbijten / Gniffelen. Niet meer van die gekke dingen doen wil je Bloos! ! Gelukkig dat alles goed is verder Lachen.