Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

denk dat je er wel fan houw 
rowo schreef:Ik zit lekker te stuiteren achter mijn computer... Heb eindelijk het nummer gevonden die al vaker op slam FM werd gedraaid... The Highstreet Allstars - To France

andrea16 schreef:rowo schreef:Ik zit lekker te stuiteren achter mijn computer... Heb eindelijk het nummer gevonden die al vaker op slam FM werd gedraaid... The Highstreet Allstars - To France
Ik ben helemaal fan van Slammuziek, zal em ook even downloaden!
Ik ben ook helemaal fan van slam FM... staat (als er een radio in de buurt is) de hele tijd aan. 
Nickeltje schreef:Rowo, dit was helaas geen zwijnTJE... Ze weegt bijna net zo veel als mijn shetje... En ze is is haar nest tegen de andere 2 aan liggend overleden. Morgen bij goed licht gaat mn vader haar daar samen met de buurman weghalen...

rowo schreef:
T is Jumpstyle/hardstyle... Weet niet of je daar van houdtIk ben ook helemaal fan van slam FM... staat (als er een radio in de buurt is) de hele tijd aan.
Ben meer van de 'bouncemuziek', zoals wij dat noemen. Fedde le Grand, Pakito, Jaymen, Supermode, Phunk a Delic enzo

) en dan slapen!

. Ollie heeft dus nog nooit in zijn hele leven een ander paard geslagen, maar werd dat gepluk aan zijn deken nu toch echt beu. Hij haalt uit (zegt mijn vader, ik was aan het werk) en slaat Ultra vol op zijn neus! Bloedneus.... Niet heel erg, druppeltjeswerk. Daarna waren ze heel lief tegen elkaar (goh....
). Weet je wat een middagje kroelen met een bloedneusje aanricht op een schimmel?????? Ik heb horrofilms gezien die minder bloederig waren! Ik heb Ollies achterbenen en staart vanavond maar gewassen, echt smerig! Nieuwe deken kan meteen weer gewassen worden. Met Ultra gaat het gelukkig goed. Neusje schoon gemaakt en het lijkt met een sisser te zijn afgelopen..... Arm neusje
jollyjoker schreef:Gomir: Nassau?????