Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Talida schreef:
hejj ik zie een trauma greppel op het einde!
ehhh....
miss_jumpy schreef:Is dat Justus?
Ik vind je houding reuze meevallen, schouders terug is een bekend probleem maar het ziet er verder wel fijn uit.
Ik zal eens zoeken naar wat drama plaatjes van mezelf, die hebben we allemaal hoor
Dus laten scannen en de pezen zagen er super uit, dus dat viel enorm mee. Maar het probleem was dus nog steeds niet boven tafel, een andere smid en een iets andere stand leverde ook weinig op dus we zijn afgelopen vrijdag naar Friesland gereden om Albert van Unen (man van Rodinde en DA van het olympisch team) te laten kijken. Daar kwam al snel de diagnose "lichte spat" uit, wat bevestigd werd door de foto's. Spat is een ontsteking in het spronggewricht, waardoor het bot oplost. Ze is meteen behandeld met Tildren, een vrij nieuw middel, dat juist moet zorgen dat er nieuw bot ontstaat waardoor de gwrichtjes aan elkaar groeien en de pijn zo verdwijnt. Dat is een zogenoemde 'mooie spat' waarbij je als dat proces compleet is weer gewoon kunt rijden. Ze gaat nu 3 maanden de wei op (staat al bij Rob op Neerbosch) en dan mogen we weer rustig gaan oppakken. Als alles goed verloopt, kunnen we weer alles doen dus ik hoop dat we in Chaam 2007 weer gewoon aan de start staan
manic schreef:Gelukkig is het dan "mooie" spat. Tildren klinkt wel bekend... kan het zijn dat het in Engeland al langer op de markt is?
Talida: Jeffrey?
Ze loopt met een groepje 2jarige merries en nog een volwassen merrie op de wei, en ze leek zich prima te vermaken vrijdag. Ik rijd er vanavond nog even langs na Renswoude, maar daar maak ik me geen zorgen over
En verder ook niet, heeft zo weinig zin

van jou kan toch best leuke foto's maken. Zodra ik ff tijd heb zal ik ze ook uploaden.
Het grappige is dat Raimaer ooit als reservepaard voor Pablo aan het crossen is gegaan
Hoeveel honden heb je al versleten

Sam was gisteren ook super vervelend
Had m’n hoofdstel nog thuis liggen dus moest even met een in elkaar geprutst hoofdstelletje gaan rijden. Dit hoofdstel had alleen een hoge neusriem en ik had alleen nog maar een enkel gebroken bustrensje liggen. Of het hier nou door kwam, ik weet het niet, maar hij was toch vervelend!! Grr… Op het laatst maar gewoon laten rennen, als ik het echt even niet meer weet dan geef ik gewoon been en maken we er conditietraining van

Kan die kerel echt niet uitstaan!
Canter schreef:Manic, ik stel voor dat je bij deze het startsein hebt gegeven om vooral ook onze mindere foto's hier te plaatsen! The naked thruth!![]()