[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:27

dank jullie wel

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:32

miss_jumpy schreef:
Talida schreef:

hejj ik zie een trauma greppel op het einde!

ehhh....

in die greppel lag ik tot 2x toe

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:33

miss_jumpy schreef:
Is dat Justus?

nee, dat was die jongen toch waarvan paardje ondersteboven de trailer uit kwam zetten de eerste keer in nieuwveen, toch? Die heb ik daarna ook niet meergezien eigenlijk

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 08:40

leuke foto's MJ Ik vind je houding reuze meevallen, schouders terug is een bekend probleem maar het ziet er verder wel fijn uit.

Manic, Ik zal eens zoeken naar wat drama plaatjes van mezelf, die hebben we allemaal hoor

Tja, en Raimaer. Ik heb een tijdje terug al geroepen dat ze soms niet helemaal lekker liep achter, en dat we maar niets konden vinden, ook al omdat ze bij Rodinde gewoon goed liep. Na Tongeren liep ze gewoon flink kreupel en toevallig was die dag een DA op het terrein voor iemand anders. Die heeft meteen gekeken en dacht aan een peesblessure Dus laten scannen en de pezen zagen er super uit, dus dat viel enorm mee. Maar het probleem was dus nog steeds niet boven tafel, een andere smid en een iets andere stand leverde ook weinig op dus we zijn afgelopen vrijdag naar Friesland gereden om Albert van Unen (man van Rodinde en DA van het olympisch team) te laten kijken. Daar kwam al snel de diagnose "lichte spat" uit, wat bevestigd werd door de foto's. Spat is een ontsteking in het spronggewricht, waardoor het bot oplost. Ze is meteen behandeld met Tildren, een vrij nieuw middel, dat juist moet zorgen dat er nieuw bot ontstaat waardoor de gwrichtjes aan elkaar groeien en de pijn zo verdwijnt. Dat is een zogenoemde 'mooie spat' waarbij je als dat proces compleet is weer gewoon kunt rijden. Ze gaat nu 3 maanden de wei op (staat al bij Rob op Neerbosch) en dan mogen we weer rustig gaan oppakken. Als alles goed verloopt, kunnen we weer alles doen dus ik hoop dat we in Chaam 2007 weer gewoon aan de start staan

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 08:42

Het enige kleine voordeel is dat Pablo weer helemaal is opgeknapt en lekker mee gaat trainen vanavond in Renswoude.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:45

Gelukkig is het dan "mooie" spat. Tildren klinkt wel bekend... kan het zijn dat het in Engeland al langer op de markt is?

Talida: Jeffrey?

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:47

manic schreef:
Gelukkig is het dan "mooie" spat. Tildren klinkt wel bekend... kan het zijn dat het in Engeland al langer op de markt is?

Talida: Jeffrey?

Jaaa jij gaat door naar de volgende ronde en maakt nog steeds kans op de magnetron!

@liellie, jullie zijn er dan in ieder geval op tijd bij toch, gaan natuurlijk van het positieve uit en alles komt goed. of alles chaamt goed

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 08:48

Klopt manic. Het is nu een jaar of 2 in Nl geloof ik, en is erg populair aan het worden. De DA had er goede ervaringen mee.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:52

MJ: Gave foto's! In dat eerste filmpje stopt hij wel gemeen zeg, hij changeert eerst en dan gooit hij de rem erop.

Lielle: Ik had het er laatst met mijn moeder over, dat het eigenlijk heel belangrijk is, dat je de paarden ook een keer een echt lange vakantie gunt. Dus misschien is het juist wel goed voor hem en komt hij er nog beter uit!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 08:56

Die heeft ze nu idd Ze loopt met een groepje 2jarige merries en nog een volwassen merrie op de wei, en ze leek zich prima te vermaken vrijdag. Ik rijd er vanavond nog even langs na Renswoude, maar daar maak ik me geen zorgen over En verder ook niet, heeft zo weinig zin

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:06

nee inderdaad, gewoon afwachten toch?

Ik heb vanochtend al de paarden naar buiten gedaan en stallen gedaan, toen met koud water gedoucht, het was al zooo warm. Over 10 minuten mag ik lekker naar school.
Wordt een lang dagje, want we moeten nog een heel biologie PO maken. We moeten dus onderzoekjes gaan doen, maar waarover weten we nog niet

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:06

ojee Lielle...maar gelukkig weet je nu wat het is!! dat scheelt ene hoop!!
en 3 maanden vakantie is misschien wel lekker voor haar
en gelukkig heb je Pablo nog voor de afleiding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:14

liefff paardje:

Afbeelding

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:16

Ow Lielle wat balen, maar gelukkig is er wat aan te doen en lijkt de prognose goed. Toch handig een "reservepaard"

MJ, wat een gave fotos allemaal. Die Tom van jou kan toch best leuke foto's maken. Zodra ik ff tijd heb zal ik ze ook uploaden.

Talida: is dat echt of getruukt... ziet er echt heftig uit

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 09:19

Het grappige is dat Raimaer ooit als reservepaard voor Pablo aan het crossen is gegaan

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:25

Gave foto...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 09:28

Fijn paard heb jij Talida Hoeveel honden heb je al versleten

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:32

Tallie is heel lief hoor! Deze heeft er wel wat van weg, ik denk dat het ergens in de VS is. Je ziet die hond bijna denken: sjit die laatste hap in dat been had ik niet moeten doen!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:37

Talida, gave foto, idd heel lief paardje

Llielle, nogmaals succes lekker dat hij een tijd vakantie krijgt

MJ: bij mij doe de foto's het niet :s

Ik heb direcht weer stage

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:40

Manic, ik stel voor dat je bij deze het startsein hebt gegeven om vooral ook onze mindere foto's hier te plaatsen! The naked thruth!

MJ, ziet er als een lekker dagje uit in Renswoude. Wel kinderachtig dat jullie met de valtraining een een trampoline hadden, die heb ik ook nooit onder me liggen als ik er vanaf lazer.

Wie weet Lielle, krijg je er beter terug dan ze ooit geweest is na de vakantie, laten we het hopen. En nu kan Pablo zich weer mooi bewijzen!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:42

He jeetje Lielle wat balen zeg! Wel fijn dat het de “goeie” spat is.. Heel veel sterkte ermee

@ Renske: Fijn dat Sunny weer helemaal los gemaakt is. Nou maar hopen op een positief verschil met rijden!!
@ CarpeDiem: Lijkt mij ook wel een leuk boek, ga hem in de vakantie maar eens lezen
@ Ammi leuk idee! Wel even foto’s van je hindernissen maken hoor
@ Onide: Bij mij staat de ventilator er al, helpt erg goed
@ JJ: Schrikken zeg! Is hij er wel weer zelf uitgeklouterd?
@ Manic: Gewoon goed op oefenen! Iedereen heeft wel puntjes waar die aan moet werken!
@ Talida: Tal was niet de enige Sam was gisteren ook super vervelend Had m’n hoofdstel nog thuis liggen dus moest even met een in elkaar geprutst hoofdstelletje gaan rijden. Dit hoofdstel had alleen een hoge neusriem en ik had alleen nog maar een enkel gebroken bustrensje liggen. Of het hier nou door kwam, ik weet het niet, maar hij was toch vervelend!! Grr… Op het laatst maar gewoon laten rennen, als ik het echt even niet meer weet dan geef ik gewoon been en maken we er conditietraining van
@ MJ: Wat een mooie foto’s. Vooral die zwemfoto’s zijn jaloersmakend!
Echt knap dat je op dat eerste filmpje bent blijven zitten!!

Die foto op het laatst, arme hond

Ik zit heel fijn op school. Net een uurtje wiskunde gehad en nu twee tussenuren
Ben net naar filosofie geweest gevraagd of ik nu in het cluster mee mocht doen ipv het 7e maar nee dat mocht weer eens niet. Mocht alleen als de teamleider toestemming gaf en die is weer nergens te bekennen. Jezus hoe moeilijk kan je doen zeg Kan die kerel echt niet uitstaan!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:49

JJ: dat wordt vast een hele goede crosser

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:49

Canter schreef:
Manic, ik stel voor dat je bij deze het startsein hebt gegeven om vooral ook onze mindere foto's hier te plaatsen! The naked thruth!

nieuw topic in sgw-eventing:

Gemodder van SGW klunzen

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:54

Lielle: Is inderdaad net zo'n verhaal als bij die merrie van de vereniging. Alleen toen was er nog geen Tildren. Enne het is toch weer voor een paarden vakantie, raimaer wordt nog bruiner van al dat zonnen nu.
Vief: hij heeft wel wat hulp gehad met eruit komen.
RK: Naveltje is meteen schoongespoeld en onder de betadineoplossing gespoten.

Vanmorgen had River ook netjes 38,4 dus ik denk dat hij er goed uit is gekomen.
Hij heeft trouwens echt erge X benen voor, dat trekt hoop ik wel bij want dit is geen gezicht.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:57

he zou iemand misschien mij wat links kunnen geven via google(werkt bij mij niet)
ik moet een verslag maken over Bruno Taut en zijn ideeen over de tuinstad(Berlijn)